Gå til innhold

Ville du ha sagt fra om utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Sikker på at de er kjærester? Kanskje hun er en psycho eks som ikke klarer å godta at det er slutt?

Hvis jeg hadde vært utro, så hadde jeg ikke leiet han og klint med han steder hvor andre kunne sett oss.

Anonymkode: 514e5...0ee

Han kan jo lyve og påstå at det er en «crazy eks» for å komme seg helskinna unna det også. 

Men nå har jeg opplevd utroskap så jeg vet hvordan det er. Jeg ville ha satt pris på å få vite fordi alt kommer frem til slutt uansett, på det ene eller andre viset. For meg ble mistankene bekreftet årevis etter. 

Anonymkode: 41e4c...aef

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han kan jo lyve og påstå at det er en «crazy eks» for å komme seg helskinna unna det også. 

Men nå har jeg opplevd utroskap så jeg vet hvordan det er. Jeg ville ha satt pris på å få vite fordi alt kommer frem til slutt uansett, på det ene eller andre viset. For meg ble mistankene bekreftet årevis etter. 

Anonymkode: 41e4c...aef

Helt enig i det siste du skriver.

Og jeg tenker motsatt av alle de andre; hun har allerede sagt hun ikke er så begeistret for deg, så da har du virkelig ingenting å tape på å si det som det er. Enten vil hun ende med å ikke like deg (som hun allerede ikke gjør), eller det ksn gå motsatt vei, hvor hun begynner å sette pris på deg. Det vil være tilfellet dersom hun har hatt en magefølelse, men uten noe håndfast bevis.

Anonymkode: e4d27...c93

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har altså lite å drive med om dagene? 

Dette er da vel ingenting du skal hverken legge deg oppi eller bruke mental energi på. Det er én årsak til at kvinner ivrer etter å «si fra» om utroskap. De elsker å sette igang dramatikk. Og det innstiller en form for «rettferdighet» i dem. Er man et funksjonelt menneske uten noe iboende bitterhet eller annet bruker man ikke tiden sin på slikt.

Anonymkode: 82247...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble en gang vitne til at en ukjent nabokone hadde et forhold med en mann.

Jeg bodde i en bygård rett overfor de, og det var helt umulig å ikke se at elskeren kom på besøk med én gang hennes mann hadde gått på jobb.

De stod og klinte ved vinduet og trakk heller ikke for gardinene på soverommet når de hadde sex.

Vi bodde i samme etasje i hver vår bygård med en smal gågate utenfor, så det var lett å se inn til hverandre når lyset var på og det var litt mørkt ute.

Jeg var på hils med den forsmådde mannen og syntes synd i han, men klarte ikke å si noe, for de kunne jo ha et åpent forhold for alt jeg visste.

Etter en måned eller to begynte nabokona å sette seg ut på benken på gatetunet sammen med elskeren sin, og de kysset og holdt hender.

En stund etter der igjen så jeg at mannen flyttet ut og elskeren flyttet inn samme kveld!

Den forsmådde mannen flyttet rundt hjørnet, og begynte å patruljere flere ganger daglig forbi bygården der eks kona og elskeren bodde.

Stakkars mann 😦 Skulle ønske jeg hadde guts nok til å gi beskjed med en gang jeg oppdaget utroskapen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...