Camlon Skrevet søndag kl 22:14 #21 Del Skrevet søndag kl 22:14 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 14.37): Det var ikke han jeg kjenner til gjennom jobb som gikk der, men det var en mann som så ut som han var fra samme land. I mine tanker i natten, tenkte jeg jo da at det kunne være en kompis som skulle "hjelpe han". TS Anonymkode: 090e3...b2e Hvorfor skulle det være det? Det mest sannsynlige er at det var en tilfeldig mann på vei hjem. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:37 #22 Del Skrevet mandag kl 11:37 AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 3.28): Som skrevet over, er han på offentlig grunn gikk han nok bare forbi. Er han på din private eiendom uten grunn kan du bli litt bekymret, men trenger ikke være onde hensikter bak. Anonymkode: 77438...670 Du hadde vel invitert han inn.... Anonymkode: b0ea6...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:43 #23 Del Skrevet mandag kl 11:43 Camlon skrev (13 timer siden): Hvorfor skulle det være det? Det mest sannsynlige er at det var en tilfeldig mann på vei hjem. Eller det kan være en kompis til kollegaen... Anonymkode: b0ea6...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camlon Skrevet mandag kl 11:58 #24 Del Skrevet mandag kl 11:58 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Eller det kan være en kompis til kollegaen... Anonymkode: b0ea6...dff Hvorfor skulle en kompis til kollegaen sjekke ut huset midt på natten. Er det noe du eller dine venner ville vært villig til å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:40 #25 Del Skrevet i går, 14:40 Det kan være uskyldig. Jeg går tur midt på natta flere ganger i uken, og da går jeg som oftest rundt i boligstrøk for å se på hus. Det synes jeg er gøy. Håper ingen har blitt skremt av det! Anonymkode: 7c5fd...733 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22 timer siden #26 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 23.06): Hvis du får innbrudd i huset ditt og den hagla er forsvarlig innelåst i våpenskap i kjelleren, hva gjør du da? Og, før du sier at hun bør ha hagla klar, - hva om den som begår innbruddet finner hagla? Da har vedkommende et våpen i tillegg. Hva om TS til syvende og sist ikke får seg til å bruke våpenet? Det er ikke så enkelt å skyte noen som du kanskje tror... spesielt ikke om den andre personen er ubevæpnet. Da er hun like langt, i tillegg til at det er stor fare for at våpenet blir tatt fra henne. Anonymkode: bbb4e...d25 Dessuten vil hun sitte i fengsel i tiår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #27 Del Skrevet 17 timer siden Ts, jobber du i psykriatien? Er det en pasient du er redd for? Anonymkode: f85b0...f68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #28 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 12.37): Du hadde vel invitert han inn.... Anonymkode: b0ea6...dff Mistenke personer som er på offentlig sted er paranoid, ingenting du kan gjøre noe med. Flytt til enebolig med stor tomt om du vil ha kontroll over slikt. Anonymkode: 77438...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #29 Del Skrevet 17 timer siden Det er tydelig at du ikkje kan skrive alt her. Men drøft saka med din leiar og evt politiet. Snakk med nokon du kan snakka med. Anonymkode: 2b97b...5ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17 timer siden #30 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ts, jobber du i psykriatien? Er det en pasient du er redd for? Anonymkode: f85b0...f68 Jeg tenker at TS jobber i NAV og frykter en klient. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå