Gå til innhold

Spiser/drikker dere sukkerfritt fordi dere synes det er godt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får vondt i magen av sukkerfrie produkter, så unngår det. Smaker heller ikke godt. 

Anonymkode: 4fa74...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 23.54):

Altså... hvis eneste alternativet som er tilgjengelig er sukkerfritt så unngår jeg heller å spise det. Vet ikke om en eneste sukkerfri matvare eller drikke som ikke har samme ekle usmaken, og jeg har prøvd mye. Klarer ikke å fatte og begripe at noen mener det er godt 😅 Dette er ikke et emne for å rakke ned på noens preferanser, det handler mer om at det er så uforståelig for meg at noen liker det og ikke kjenner den usmaken som jeg kjenner. Så da er mitt spørsmål: spiser/drikker dere det fordi dere synes det er oppriktig godt, eller er det bare en helt middels erstatning for noe som faktisk er godt?

Anonymkode: 000e3...dc7

Jeg spiser ikke sukkerfritt godteri, men jeg drikker kun sukkerfri brus eller sukkerfri saft. Har ikke så mye valg da, siden jeg har diabetes og drikker med sukker gir meg skyhøye blodsukkerverdier. Kan jo kun drikke vann, men av og til er det deilig med noe annet.

Før jeg fikk diabetes drakk jeg stort sett vanlig cola, men etter å ha drukket omtrent lett varianten i flere år nå, så syns jeg cola eller Pepsi med sukker blir for søtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerfri brus pleier å smake søtere (og kunstigere) enn sukkerbrus etter min erfaring, så skjønner ikke dere som skriver at sukkerbrus blir for søtt. Har aldri klart å like Pepsi max av den årsaken. Av sukkerfri drikke liker jeg fun light sin iste fersken, solo super, og tine sin lettmelk med sjokoladesmak. 

Anonymkode: 69812...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...