AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Jeg er i midten av 40 årene, har alltid hatt et ok+ utseende, men føler jeg begynner å forfalle, bruker litt sminke og kler meg ganske ok, men føler meg ikke vel når jeg ser meg i speilet, hva kan jeg selv gjøre for å føle meg freshere? Anonymkode: 1165f...7b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Bruker du gode hudpleieprodukter? Tar du vare på håret ditt? Osv osv Anonymkode: 5dcc6...bbf 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar En god hudpleierutine, Gua sha, trene styrke, gå tur hver dag, kutt ultraprosessert mat, samt transfett og tilsatt sukker, god søvnhygiene, spis nok proteiner, drikk nok væske. Anonymkode: fc23b...c0e 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #4 Del Skrevet 2. januar Følger Anonymkode: 1071d...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5 Del Skrevet 2. januar Trene, spise sunt, hår og hudpleie. Anonymkode: b3ecf...cec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 2. januar #6 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er i midten av 40 årene, har alltid hatt et ok+ utseende, men føler jeg begynner å forfalle, bruker litt sminke og kler meg ganske ok, men føler meg ikke vel når jeg ser meg i speilet, hva kan jeg selv gjøre for å føle meg freshere? Anonymkode: 1165f...7b0 Når sist var du hos frisør ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #7 Del Skrevet 2. januar Det som får meg til å føle meg bedre er... 1) Hudpleie. En god rutine, både morgen og kveld. 2) Fotpleie. Myke og velstelte føtter, en veldig god velværefølelse. 3) Dusje daglig, føle meg ren. 4) Lukte godt. Tror at det er viktigere å fokusere på hvordan du føler deg. Da kommer selvtilliten, og de fleste som "stråler" ser bra ut Anonymkode: b2a2d...ce9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #8 Del Skrevet 2. januar Enig i det over. Spesielt trening, for det gjør også at man føler seg bedre pga lykkehormonene som kroppen produserer etter trening. Ikke fall for fristelsen å få falske øyevipper, fillers i lepper osv. Ser etter min mening enda «verre» ut på de over 40 enn på yngre. Anonymkode: db9af...3d9 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke fall for fristelsen å få falske øyevipper, fillers i lepper osv. Ser etter min mening enda «verre» ut på de over 40 enn på yngre. Enig. Dette er det verste du kan gjøre. Tren, finn en hobby som gjør at du blomstrer, kanskje en ny og mer klassisk klesstil? En ny hårfarge. Få i deg mye grønt og fisk. Ikke stek deg i solen. Finn frem den barnlige siden av deg som gjør at man får litt mer utstråling og livsglede. Hva gjør du for deg selv i hverdagen? Anonymkode: fed22...516 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Del Skrevet 3. januar Ikke skipp tannlegen 😊 Er kjipt og dyrt men jeg nevner det likevel. Anonymkode: 22631...511 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bursdagsdøl Skrevet 3. januar #11 Del Skrevet 3. januar Brynslaminering og vippeløft, evt. lett/klassisk vippeextensions, kan gjøre underverker. 🙂 Klær som passer er sykt viktig! Både for store og for små klær gjør at man ser mye verre ut 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #12 Del Skrevet 3. januar Å holde seg i form. Spise og leve sunt, gjøre ting man liker, og prøve å ha det bra i hverdagen. God hygiene, prøve å være fin på håret, litt sminke osv. Anonymkode: 6fb25...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #13 Del Skrevet 3. januar - Søvnrutine: Stå opp tidlig uansett. Legge meg tidlig uten skjerm 1-2 timer før søvn. Sove med vindu på gløtt uansett årstid. - Hygiene: Dusje hver dag, om så bare kort (ikke alltid håret). Pusse tenner morgen og kveld. Vaske ansikt morgen og kveld. Har alltid rent bad. (Vaskemiddel tilgjengelig på badet). Hvis badet er rent, føler jeg meg renere. Skifter sengetøy hver andre uke - Hud- og hårpleie og velvære Bruker utelukkende dusjolje uten parfyme. Sørger for å aldri være tørr på kroppen eller i ansikt. Bruker mandel- eller kokosolje for fukt morgen og kveld. 2 dager i uka har jeg i mandel- eller kokosolje i håret før jeg dusjer. Da holder håret seg glansfullt. Klipper negler på hender og tær 1 gang uka Skrubber føtter 1 gang i uka. Peeler ansikt og lepper 1 gang i uka i dusjen. Bruker vaskemiddel uten parfyme Lufter rommene i huset minst 10 minutter om dagen. Tar alltid ut kontaktlinser om kvelden selv om jeg kan sove med dem. - Trening: Trener 3 ganger i uka. Kosthold - Drikker nok vann (har alltid en flaske i nærheten) - Spiser i utg. sunt. Resultat: Trenger ikke mer for å føle meg vel. Altså, frisk luft, fukt, ganske bra kosthold, holde seg i form og være hydrert. Alt med ganske billige, naturlige og drøye produkter. Bruker lite tid på dette og ikke masse forskjellige produkter. Holder meg til det enkle. Sminker meg så og si aldri. Anonymkode: 2347d...567 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 3. januar #14 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): - Søvnrutine: Stå opp tidlig uansett. Legge meg tidlig uten skjerm 1-2 timer før søvn. Sove med vindu på gløtt uansett årstid. - Hygiene: Dusje hver dag, om så bare kort (ikke alltid håret). Pusse tenner morgen og kveld. Vaske ansikt morgen og kveld. Har alltid rent bad. (Vaskemiddel tilgjengelig på badet). Hvis badet er rent, føler jeg meg renere. Skifter sengetøy hver andre uke - Hud- og hårpleie og velvære Bruker utelukkende dusjolje uten parfyme. Sørger for å aldri være tørr på kroppen eller i ansikt. Bruker mandel- eller kokosolje for fukt morgen og kveld. 2 dager i uka har jeg i mandel- eller kokosolje i håret før jeg dusjer. Da holder håret seg glansfullt. Klipper negler på hender og tær 1 gang uka Skrubber føtter 1 gang i uka. Peeler ansikt og lepper 1 gang i uka i dusjen. Bruker vaskemiddel uten parfyme Lufter rommene i huset minst 10 minutter om dagen. Tar alltid ut kontaktlinser om kvelden selv om jeg kan sove med dem. - Trening: Trener 3 ganger i uka. Kosthold - Drikker nok vann (har alltid en flaske i nærheten) - Spiser i utg. sunt. Resultat: Trenger ikke mer for å føle meg vel. Altså, frisk luft, fukt, ganske bra kosthold, holde seg i form og være hydrert. Alt med ganske billige, naturlige og drøye produkter. Bruker lite tid på dette og ikke masse forskjellige produkter. Holder meg til det enkle. Sminker meg så og si aldri. Anonymkode: 2347d...567 Fantastiske råd! Hvilke produkter bruker du i ansiktet og på kroppen? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #15 Del Skrevet 3. januar Du bør være normalvektig, altså BMI 20-25. Helst i nedre sjiktet, 20-21 er ideelt. Huden bør ha mest mulig jevn tone. Som betyr at du må smøre deg med solkrem og fuktighetskrem daglig, vurder også andre, sterkere midler som retinol. Jeg bruker selv et retinolprodukt da jeg er utsatt for akne. Tenner tenner tenner. Det er noe av det første man legger merke til. Usynlig regulering er en av de enkleste måtene å løfte hele ansiktet på da det korrigerer kjeven og løfter tennene utseende. Kombiner hvis ønskelig med komposittbonding for å få bort mellomrom/ujevne kanter og bleking hvis de har begynt å bli gule. Fokuser på et naturlig utseende. Støtter å laminere brynene hvis de er på den tynnere siden, ellers hold dem mest mulig tykke og fremtredende. Tynne øyenbryn er ikke attraktivt. På samme måte er også tynt hår uattraktivt. Pass på å behandle det bra og vurder å lære hvordan du styler det, f.eks en 90s hårstil med Dyson Airwrap løfter deg 110%, da det ekstra volumet gir ungdommelighet. Videre kan man prøve botox, botox i panna for å få vekk rynker og botox i kjeven for å gi en mer definert kant (masseter botox). Pass også på at sminken du bruker kler deg og din stil. Hvis du har veldig lys hud ser det faktisk forferdelig ut med et oransje ansikt. Produktene er veldig viktige i form av å skape en helhet som er realistisk. Sminke skal ikke endre utseendet ditt, men løfte det. Sist, men kanskje viktigst; dropp avhengighetsstoffene. Aspartam, sukker, alkohol, snus, røyk... Hvis du har BMI på 21-22 og ikke gjør noe av det overnevnte er du faktisk foran 99% av populasjonen utseendemessig. De to tingene som ødelegger utseendet mest er overvekt og konsekvensen av langvarig eksponering for disse stoffene. Så unngå dem! Anonymkode: e4402...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #16 Del Skrevet 3. januar Tannbleking med skinne fra tannlege gjorde en stor forskjell hos meg sent i 30-årene, etter mange år med kaffe og rødvin. Fast hudpleie, med retinol, aha/bha, c-vitamin. Passer på at hender og føtter alltid er velstelte, med lakk. Litt botox kan gjøre stor forskjell hos enkelte. Samme med litt fyll i overleppe om denne blir veldig smal, noe som skjer mange i den alderen. Anonymkode: 6aa34...d4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #17 Del Skrevet 3. januar Klesstil har mye å si. Mange blir veldig "kjerring" i relativt ung alder, og begynner å kle seg nøytralt og pregløst med mye beige og pastell. Litt egenart og bevissthet hjelper mye. Anonymkode: 69c71...74a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #18 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Klesstil har mye å si. Mange blir veldig "kjerring" i relativt ung alder, og begynner å kle seg nøytralt og pregløst med mye beige og pastell. Litt egenart og bevissthet hjelper mye. Anonymkode: 69c71...74a Verre er det jo med de som tyr til farger, store smykker, og slik. Eller enda verre, når man prøver seg på ungdommelig stil, og trender. "Egenart" er vel det første som slår meg når det kommer til kjerring. Jeg synes faktisk de som ser yngst ut er de som finner en mer nøytral og tidløs stil, velger bedre stoffer, rene snitt. Hopper av "in"-karusellen med unntak av snitt på basic plagg. Anonymkode: 6aa34...d4e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #19 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Verre er det jo med de som tyr til farger, store smykker, og slik. Eller enda verre, når man prøver seg på ungdommelig stil, og trender. "Egenart" er vel det første som slår meg når det kommer til kjerring. Jeg synes faktisk de som ser yngst ut er de som finner en mer nøytral og tidløs stil, velger bedre stoffer, rene snitt. Hopper av "in"-karusellen med unntak av snitt på basic plagg. Anonymkode: 6aa34...d4e Det finnes jo noe på halvveien mellom batikkheks og samlebåndsberte da. Anonymkode: 69c71...74a 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #20 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du bør være normalvektig, altså BMI 20-25. Helst i nedre sjiktet, 20-21 er ideelt. Huden bør ha mest mulig jevn tone. Som betyr at du må smøre deg med solkrem og fuktighetskrem daglig, vurder også andre, sterkere midler som retinol. Jeg bruker selv et retinolprodukt da jeg er utsatt for akne. Tenner tenner tenner. Det er noe av det første man legger merke til. Usynlig regulering er en av de enkleste måtene å løfte hele ansiktet på da det korrigerer kjeven og løfter tennene utseende. Kombiner hvis ønskelig med komposittbonding for å få bort mellomrom/ujevne kanter og bleking hvis de har begynt å bli gule. Fokuser på et naturlig utseende. Støtter å laminere brynene hvis de er på den tynnere siden, ellers hold dem mest mulig tykke og fremtredende. Tynne øyenbryn er ikke attraktivt. På samme måte er også tynt hår uattraktivt. Pass på å behandle det bra og vurder å lære hvordan du styler det, f.eks en 90s hårstil med Dyson Airwrap løfter deg 110%, da det ekstra volumet gir ungdommelighet. Videre kan man prøve botox, botox i panna for å få vekk rynker og botox i kjeven for å gi en mer definert kant (masseter botox). Pass også på at sminken du bruker kler deg og din stil. Hvis du har veldig lys hud ser det faktisk forferdelig ut med et oransje ansikt. Produktene er veldig viktige i form av å skape en helhet som er realistisk. Sminke skal ikke endre utseendet ditt, men løfte det. Sist, men kanskje viktigst; dropp avhengighetsstoffene. Aspartam, sukker, alkohol, snus, røyk... Hvis du har BMI på 21-22 og ikke gjør noe av det overnevnte er du faktisk foran 99% av populasjonen utseendemessig. De to tingene som ødelegger utseendet mest er overvekt og konsekvensen av langvarig eksponering for disse stoffene. Så unngå dem! Anonymkode: e4402...b08 Denne ville jeg ikke tatt så seriøst ts. Her er noen få bra ting relatert til helse (som å ikke drikke alkohol og røyke), selvoppfunnet statistikk (99% av populasjonen??) osv. Anonymkode: b2a2d...ce9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå