AnonymBruker Skrevet 4. januar #61 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 20.41): Er dette red flag i deres øyne? altså hadde dere mistenkt at noe var galt her? Alle har da insta og under 10,000 på snap er da litt rart da Anonymkode: f23ce...e7b Motsatt av rødt flagg. Er du 15 år? Anonymkode: 8f4a9...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #62 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 1.25): Dette tyder på mangelfulle sosiale evner hos han. Jeg hadde vært varsom om jeg var deg. Anonymkode: edccd...4eb 🤣 Anonymkode: fd4de...6b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet 6. januar #63 Del Skrevet 6. januar Jeg føler at denne lille "skrekkfilmen" passer her nå. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #64 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 1.05): Dnap er jo morsomt fordi du kan sende videoer og bilder. Men jeg liker å dele morsomme, eller mindre ting og også tegne med vennene mine. Snap er den beste syns jeg, men bruker den bare med mine nærmeste. Også for minner kun for meg, mest for det egentlig. Anonymkode: bd59d...31e Bilder og videoer kan man sende på mms også. Trenger ikke ha snap for å gjøre det. Anonymkode: 947eb...58b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #65 Del Skrevet 6. januar Jeg trodde voksne folk bare hadde sånt for å følge med på og ha kontakt med ungene sine? Snap er en forferdelig kommunikasjonskanal iom at default er forsvinnende meldinger, så jeg foretrekker tryggere og stødigere kanaler. Anonymkode: 133f7...b7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #66 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 1.09): Som nå fikk jeg opp *for 4 år siden* å ser fjellturen jeg var på med en venn 3 januar 2021 hvor vi så solnedgangen og spiste rundstykker. Fint minne ❤️ Har kanskje ikke tenkt tilbake på det, om jeg ikke ble påminnet det. Hadde husket det, men har ikke fått sett det og fått litt innblikk i livet vårt. Anonymkode: bd59d...31e Denne funksjonen har jeg i fotoalbumet på telefonen min også. Trenger ikke dele minner for å lagre dem. Anonymkode: 133f7...b7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 6. januar #67 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 20.41): Er dette red flag i deres øyne? altså hadde dere mistenkt at noe var galt her? Alle har da insta og under 10,000 på snap er da litt rart da Anonymkode: f23ce...e7b Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #68 Del Skrevet 6. januar Hva snakker dere om. Dette er det rødeste flagget jeg har sett. Han er sannsynligvis godt voksen. Hun er sannsynligvis tenåring. Aldersforskjellen her er skremmende. Anonymkode: b6638...5c0 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #69 Del Skrevet 6. januar Lær dere hva rødt flagg er for noe. Anonymkode: b9168...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #70 Del Skrevet 6. januar Hva er aldereren her da? Det er selvfølgelig ikke noe rødt flagg (røde flagg handler om helt andre ting), men om det er viktig for deg at han er veldig aktiv på SOME så er han feil person for deg. Det er det du bør se på. Jeg kan virkelig ikke forstå at det skal være negativt å ikke være aktiv på SOME, men noen lever jo av det selvfølgelig. Og da er det sikkert litt annerledes. Jeg ble litt nysgjerrig da, har aldri tenkt på det med snapscore... Jeg ser jeg har ca 30 000, og er en kvinne på snart 50. Min sønn som er student har 16 000. Og han har Insta som han kun bruker for å følge med på diverse sport... Han har ikke lagt ut noe som helst selv. Jeg er litt mer aktiv der også. Opplever generelt at de unge er litt på vei bort fra det det voldsmomme SOME-jaget, i alle fall gutta. Og på min alder er det mange som hverken har Insta eller snapchat. Men mulig at det er større aktivitet i aldersgruppen mellom? Anonymkode: 2aac8...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #71 Del Skrevet 6. januar Egentlig grønt flagg. Men min eks hadde ikke insta og hadde lav snapscore. Allikevel så var han notorisk utro, det han brukte snap på var å dirty chatte, og sende bilder. Men det kunne gå lenge imellom, da brukte han ikke snap i det hele tatt imellomtiden, ergo lav score. Men jeg ville nok tatt det som positivt selv om jeg har dårlig opplevelse med en fyr. Anonymkode: cfb6c...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #72 Del Skrevet 7. januar Å nei, må du faktisk snakke og bli kjent med mennesket uten mulighet for å stalke først?! iiiick!🙄 Anonymkode: 2eead...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #73 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 20.41): Er dette red flag i deres øyne? altså hadde dere mistenkt at noe var galt her? Alle har da insta og under 10,000 på snap er da litt rart da Anonymkode: f23ce...e7b De jeg har datet med lav snap og ingen aktiv insta har vært red flag menn. Ofte brent mange bruer i tidligere relasjoner og har «startet på nytt» med sosiale medier om og om igjen. Ofte få venner. Anonymkode: 1fb81...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå