AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:03 #41 Del Skrevet fredag kl 00:03 Er vel andre ting du har oppdaget som kan være rødt flagg i tillegg? Kan neppe være bare dette. Jeg møtte en «perfekt» mann for flere år siden. Utad virket han perfekt. Det første røde flagget var faktisk fb- under 100 venner. Det stusset jeg på. Fikk mange gode grunner på hvorfor. Lot det være. Tok 10 uker før jeg fant ut at han var skikkelig farlig narsissist, og da var det nesten for sent. Kom meg heldigvis greit ut av det. følg magefølelsen ts! Anonymkode: d30c6...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:03 #42 Del Skrevet fredag kl 00:03 Hatt Snap i 10 år, min score er rundt 5000 😂 Han jeg dater har 1500. Hater Snap. Egentlig skjønner jeg ikke hva vi skal med alle de ulike meldingstjenestene. Jeg chatter på sms, Messenger, Whatsapp, Insta og Snap, ettersom hva folk bruker. Anonymkode: ad1b8...3de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:05 #43 Del Skrevet fredag kl 00:05 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hatt Snap i 10 år, min score er rundt 5000 😂 Han jeg dater har 1500. Hater Snap. Egentlig skjønner jeg ikke hva vi skal med alle de ulike meldingstjenestene. Jeg chatter på sms, Messenger, Whatsapp, Insta og Snap, ettersom hva folk bruker. Anonymkode: ad1b8...3de Dnap er jo morsomt fordi du kan sende videoer og bilder. Men jeg liker å dele morsomme, eller mindre ting og også tegne med vennene mine. Snap er den beste syns jeg, men bruker den bare med mine nærmeste. Også for minner kun for meg, mest for det egentlig. Anonymkode: bd59d...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:09 #44 Del Skrevet fredag kl 00:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dnap er jo morsomt fordi du kan sende videoer og bilder. Men jeg liker å dele morsomme, eller mindre ting og også tegne med vennene mine. Snap er den beste syns jeg, men bruker den bare med mine nærmeste. Også for minner kun for meg, mest for det egentlig. Anonymkode: bd59d...31e Som nå fikk jeg opp *for 4 år siden* å ser fjellturen jeg var på med en venn 3 januar 2021 hvor vi så solnedgangen og spiste rundstykker. Fint minne ❤️ Har kanskje ikke tenkt tilbake på det, om jeg ikke ble påminnet det. Hadde husket det, men har ikke fått sett det og fått litt innblikk i livet vårt. Anonymkode: bd59d...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:12 #45 Del Skrevet fredag kl 00:12 Tror målgruppen som svarte deg her, ikke helt var den du ville treffe. Fordi min første tanke: lav snapscore og ikke insta? 100% fake konto og i ett forhold. Men skjønner de andre svarene også:) men fra mitt perspektiv: ja red flag. Sørg for at du får mer informasjon om han Anonymkode: 691c3...0d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet fredag kl 00:13 #46 Del Skrevet fredag kl 00:13 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er dette red flag i deres øyne? altså hadde dere mistenkt at noe var galt her? Alle har da insta og under 10,000 på snap er da litt rart da Anonymkode: f23ce...e7b Høres ut som han jeg er gift med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:17 #47 Del Skrevet fredag kl 00:17 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er dette red flag i deres øyne? altså hadde dere mistenkt at noe var galt her? Alle har da insta og under 10,000 på snap er da litt rart da Anonymkode: f23ce...e7b Wtf? Har en snike profil på insta uten innlegg og med falskt navn. Sendte en snap til datteren mi for 4 mnd siden kanskje. Mye tull man skal ihjel analysere 😄 Anonymkode: 340e2...351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:18 #48 Del Skrevet fredag kl 00:18 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mye rart dere på KG ser på som rødt flagg 🤣 Anonymkode: fd4de...6b9 "Dere på KG"? Svarer du i en tråd der du kun har lest HI? For omtrent samtlige i tråden er uenige med TS. Anonymkode: 807f5...c26 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:28 #49 Del Skrevet fredag kl 00:28 Ulven skrev (4 timer siden): Hadde vel heller tenkt at det er et rødt flag at du mener man må ha insta og en snapscore over 10000 for å være normal. Dette. Håper for guds skyld HI innlegget er skrevet av en under 18år.. Anonymkode: 64e5b...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:37 #50 Del Skrevet fredag kl 00:37 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er dette red flag i deres øyne? altså hadde dere mistenkt at noe var galt her? Alle har da insta og under 10,000 på snap er da litt rart da Anonymkode: f23ce...e7b Heller en som har lav snapscore og ikke insta enn som snapper med alt og alle og liker alle babesa.. Kan ha venner for det, i det virkelige liv... Anonymkode: a40bb...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:50 #51 Del Skrevet fredag kl 00:50 er det slikt at SoMe definerer vedkommende? For en trist verden vi lever i. Glad jeg er sammen med en som ikke er opptatt av some. Som han sier: alt det jeg bryr meg om, har jeg. Kone, barn, familie og økonomi som gjør at jeg kan forsørge i 2 3 generasjoner fremover. Anonymkode: 4857d...75c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:49 #52 Del Skrevet fredag kl 08:49 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dnap er jo morsomt fordi du kan sende videoer og bilder. Men jeg liker å dele morsomme, eller mindre ting og også tegne med vennene mine. Snap er den beste syns jeg, men bruker den bare med mine nærmeste. Også for minner kun for meg, mest for det egentlig. Anonymkode: bd59d...31e Du kan dele bilder og videoer på alle sammen. Anonymkode: 9469a...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:52 #53 Del Skrevet fredag kl 08:52 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 84be7...17b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:59 #54 Del Skrevet fredag kl 08:59 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg hadde blitt litt betenkt dersom han knapt er på sosiale medier. Ikke at det er noe feil i å ikke være veldig aktiv på sosiale medier, men jeg kunne nok hatt i bakhodet "sidekonto" eller "dårlige sosiale antenner". Min veldig lite aktive mann har 40 k (sjekket nå), og under 10 k syns jeg er såpass lite at jeg muligens hadde stusset litt. Min eks, som hadde store problemer med relasjoner, hadde rundt 10 k for 5 år siden. Han greide ikke å holde en relasjon veldig lenge av gangen, og hadde derfor ikke så mange venner å snappe med. Jeg hadde ikke avfeid en mann på grunn av det, men jeg hadde kanskje hatt med meg disse tankene i bakhodet. Anonymkode: 30be9...c12 Og jeg ville blitt betenkt hvis jeg hadde møtt noen med slike tanker som deg. Anonymkode: 890fa...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:15 #55 Del Skrevet fredag kl 09:15 Interesant diskusjon, siden jeg tildels forstår noe av bakgrunnen. Men gitt at jeg av prinsipp ikke har Snap (Jeg har ingen meldingstjenester som ikke har 100% logg av alle sendte og motatte meldinger ; jeg gjør for mye dumt i fylla 🙂 ) og aldri har sett behovet for Instagram, ser jeg at jeg må ha en god forklaring hvis jeg skal på sjekkeren i dag Anonymkode: ff298...f2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:39 #56 Del Skrevet fredag kl 09:39 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hadde blitt litt betenkt dersom han knapt er på sosiale medier. Ikke at det er noe feil i å ikke være veldig aktiv på sosiale medier, men jeg kunne nok hatt i bakhodet "sidekonto" eller "dårlige sosiale antenner". Min veldig lite aktive mann har 40 k (sjekket nå), og under 10 k syns jeg er såpass lite at jeg muligens hadde stusset litt. Min eks, som hadde store problemer med relasjoner, hadde rundt 10 k for 5 år siden. Han greide ikke å holde en relasjon veldig lenge av gangen, og hadde derfor ikke så mange venner å snappe med. Jeg hadde ikke avfeid en mann på grunn av det, men jeg hadde kanskje hatt med meg disse tankene i bakhodet. Anonymkode: 30be9...c12 Men hvorfor tenker du at det absolutt må være Snapchat? Ingen konto eller lav score kan vel like gjerne bety at han misliker snap og foretrekker Messenger/Signal/Telegram/Whatsapp. Personlig jeg ser jeg ingen fordeler med snap over de andre, med mindre du er gira på influensere og kjendiser. Hvis du bare vil holde kontakten med folk er det kanskje den verste tenkelige appen. Anonymkode: 9469a...13f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet fredag kl 17:45 #57 Del Skrevet fredag kl 17:45 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg hadde blitt litt betenkt dersom han knapt er på sosiale medier. Ikke at det er noe feil i å ikke være veldig aktiv på sosiale medier, men jeg kunne nok hatt i bakhodet "sidekonto" eller "dårlige sosiale antenner". Min veldig lite aktive mann har 40 k (sjekket nå), og under 10 k syns jeg er såpass lite at jeg muligens hadde stusset litt. Min eks, som hadde store problemer med relasjoner, hadde rundt 10 k for 5 år siden. Han greide ikke å holde en relasjon veldig lenge av gangen, og hadde derfor ikke så mange venner å snappe med. Jeg hadde ikke avfeid en mann på grunn av det, men jeg hadde kanskje hatt med meg disse tankene i bakhodet. Anonymkode: 30be9...c12 Jeg har Snap, men bruker den nesten aldri, og glemmer å følge med på hva folk legger ut, fordi jeg har slått av varsler. Har ikke postet noe på IG på nesten 6 mnd. Det er likevel ingen i min familie, venner eller kollegaer som ville kommet på å tenke at jeg har dårlige sosiale antenner eller problemer med relasjoner, rett og slett fordi vi faktisk omgås i virkeligheten. Jeg har samboer, jobber fulltid, tar en mastergrad på deltid, synger i kor og har en gammel forelder som trenger hjelp både økonomisk og praktisk, så det sier seg selv at jeg ikke har mye tid å bruke på SoMe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:58 #58 Del Skrevet fredag kl 17:58 Jeg har ikke snapchat, har en insta-konto jeg aldri bruker. Er fullstendig uinteressert i sosiale medier, foretrekker å sosialisere med folk ansikt til ansikt. Interessant å høre at det er et rødt flagg. Anonymkode: d884e...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:01 #59 Del Skrevet fredag kl 18:01 Hva er snapscore?? Jeg har hatt snap i mange år, men bruker den bare hvis jeg vil se når ungen er ferdig på trening. Absolutt grønt flagg. Jeg stoler ikke på folk som snapper hele tida og ikke er 15 år gamle Anonymkode: e25e4...124 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:25 #60 Del Skrevet lørdag kl 00:25 Dette tyder på mangelfulle sosiale evner hos han. Jeg hadde vært varsom om jeg var deg. Anonymkode: edccd...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå