Gå til innhold

Typen mener han ikke trenger å svare meg vist han ikke får et spørsmål

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var vel bare et eksempel? Man kan jo komme med ulike utsagn som ikke er spørsmål. F eks

- Nei, nå tror jeg naboen har blitt helt sprø!

- Jeg tenkte at i morgen skal jeg dra på trening tidlig, og teste ut den morgentimen med styrke som du anbefalte. Kan bli min nye favoritt og kanskje felles trening for oss.

- Hørte på nyhetene at de tror drapstallene i krigen i Ukraina er mye høyere enn meldt, det er helt forferdelig.

Anonymkode: 6fc2b...8e1

det er ikke dialogåpnere noen av de, dersom du sier "har du sett naboen, tror jammen han har blitt srpø - han.... " da er det en dialogåpner.. 

Anonymkode: eca93...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

det er ikke dialogåpnere noen av de, dersom du sier "har du sett naboen, tror jammen han har blitt srpø - han.... " da er det en dialogåpner.. 

Anonymkode: eca93...8f8

Du tar feil. 

Anonymkode: 6fc2b...8e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foreslår litt forskning. Test ut lasagnekommentaren på partnerene deres i kveld, og post her hva som kom ut av det. Min hypotese er at de fleste ville kommet med en eller annen form for respons, som mannen til hun over her som gjorde akkurat det. 

Anonymkode: 95700...820

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ånei. Det der er kjipt. For meg er det meste dialogåpnere og når partner sier noe, om det så er: det er fint vær eller jeg har lyst på lasagne, så er det jo enkelt å respondere: jeg vet! Eller: det vil jeg og ha, eller: jeg har mer lyst på dette. Så kan man lage en plan eller gjøre noe. Eksen min var sånn. Jeg prøvde selv en gang, når han sa noe, å se om det falt meg naturlig å ikke si noe. Men det var veldig rart, følte jeg måtte holde meg fra å respondere, samtidig som jeg jo så at han så på meg og søkte respons. Derfor er det litt rart føler jeg. Personer som ignorerer andres utsagn later selv til å søke respons på sine, og synes det er mye bedre flyt og morsommere med folk som faktisk responderer.

Anonymkode: 30b49...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...