Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert?

Little sister

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Så du de andres reaksjoner her inne på hennes valg? Det var ikke bare jeg som syns hun burde tenke seg godt om.

Jeg er en av de du sikter til. Jeg synes rett og slett denne mannen høres ut som han har visse tendenser som jeg ikke unner noen kvinner å måtte leve sammen med, og her kommer bismaken inn. Når det er sagt, så respekterer jeg absolutt Heges avgjørelse, og kommer derfor ikke til å gi noen flere råd før hun ber om det.

Jeg må også si at jeg synes det er flott at folk jobber litt for å holde sammen og at de ikke gir opp parforholdet med en gang, men ikke for enhver pris. Derimot er det ikke jeg eller noen her som bestemmer hvor mye Hege eller noen andre må tåle. Jeg håper det ordner seg for deg Hege!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jalileh
Så du de andres reaksjoner her inne på hennes valg? Det var ikke bare jeg som syns hun burde tenke seg godt om.

Ja, det så jeg. Og fortsatt så mener jeg at du (og flere) burde respektere hennes valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :)

Håper dere finner ut av det.

Det er noe med det. Du kan få så mange råd du vil, men om du ikke er klar for å dra fra ham ennå så er du ikke det.

Men en dag ser du hva du skulle gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...