Annoyium Skrevet i går, 16:44 #41 Del Skrevet i går, 16:44 AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 21.59): Mangen utakknemmelige folk her.. Anonymkode: dc85c...756 Kanskje. Men jeg syns det er en uting at folk skal kjøpe gaver i hopetall til hverandre for enhver anledning. Ofte faller det ikke i smak heller og ender opp som avfall en tid senere. Planeten fylles opp av avfall med det vanvittige forbruket, og det bør respekteres når nan tross alt sier nei takk. Hadde du syns jeg var utakknemlig om jeg sa nei takk til kake, og så måtte tåle at den ble trykket inn i munnen på meg? Ganske sammenlignbart egentlig 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:45 #42 Del Skrevet i går, 17:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor starte tråden hvis du ikke har tenkt å gjøre noe med det, TS? Anonymkode: 7d3f3...d0b Hvis du leser innlegget mitt, så ser du at jeg spør ikke om en løsning på problemet, jeg spør hva du synes om slik oppførsel og om du har opplevd det samme. Bare nysgjerrig på om jeg er den eneste som opplever dette og som synes det er merkelig. Anonymkode: 201fd...718 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #43 Del Skrevet 13 timer siden Moren min gjør det samme. Lo godt av hun som skrev over om svigermor som kjøper lyng til inngangspartiet, det er akkurat sånne ting moren min gjør. Og sier sånn litt passivt-aggressivt: "Så ser det litt julepyntet ut her også". Jeg vet ikke hvor mange ganger moren min har hatt med en duk til kjøkkenbordet mitt. "Jeg synes det ser litt nakent ut uten duk, jeg ". Uaktet det faktum at jeg ikke vil ha noen duk, synes trebordet er pent uten og har sagt begge deler mange-mange-mange ganger. "Se så mye LUNERE det liksom blir med duk, er du ikke enig, vennen min?" NEI. Jeg bare ler av det nå og hiver duken i en skuff når hun går. Og samtidig er det liiitt provoserende, fordi hennes smak liksom er den eneste riktige. "Jammen jeg har jo GOD smak, jeg ". "Skal du ikke kjøpe et teppe til å ha under spisebordet, da vennen?" Nei mamma, heller ikke denne gangen, i likhet med de forrige ti gangene du spurte 😄 Anonymkode: 58d5f...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå