jabx Skrevet torsdag kl 14:30 #61 Del Skrevet torsdag kl 14:30 AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 21.18): Jada, det er lov å handle mat selv om man er på jobb! Her tar ambulansen ofte hc-plassen, noe som er sykt irriterende, men de har visst (dessverre) lov til det. Men inne på butikken går de å diller, snakker med kjente og bruker god tid… Anonymkode: a6ce7...7a7 Du vil heller at de må bruke lang tid hvis det kommer et oppdrag mens de er i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:12 #62 Del Skrevet torsdag kl 15:12 Det varierer fra område til område. Der jeg bor får vi gjøre det vi ønsker så lenge vi er sammen i bilen innen to minutter. Det er mange som drar hjem for å være med familien eller gjør noe hyggelig sammen. Anonymkode: 90ae2...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet torsdag kl 15:29 #63 Del Skrevet torsdag kl 15:29 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 11.29): Jeg skulle også til sykehuset (På jobb) så jeg gikk forbi de på parkeringsplassen. Da hadde de med seg matposen fra meny og vandret rolig inn på pauserommet Anonymkode: 84703...d8b Så du kjørte dit raskere enn en ambulanse under utrykning? Beklager, men røverhistoriene dine kan du ta med deg et annet sted. AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 11.42): Det kan vel skje uansett selv om man ikke skal? Jeg har også opplevd politi som parkerte midt i veien utenfor et kjøpesenter. De skulle inn på apoteket og handle noe, også dro de igjen. Ser mye maktmisbruk hos både politi og ambulanse Anonymkode: 84703...d8b Hva mener du "midt i veien"? Det skulle bare mangle at blålysetatene får parkere så de slipper å ha for lang vei til kjøretøyet hvis det skjer noe. Merkelig at du ser så mye rart uansett! Tenker det nok er mest røverhistorier, jeg. Og hva har det med maktmisbruk å gjøre? Endret torsdag kl 15:30 av jabx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:36 #64 Del Skrevet torsdag kl 15:36 Dersom du jobber i ambulansen og lurer på dette så er det skremmende, for dette burde du ha visst om fra din arbeidsgiver fra starten. Om du bare lurer på dette som en vanlig person så er det merkelig og det høres mer ut som du stalker noen for å sladre på dem. Anonymkode: e4011...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå