Gå til innhold

Kan man stoppe på butikker når man jobber i ambulansen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 21.18):

Jada, det er lov å handle mat selv om man er på jobb! Her tar ambulansen ofte hc-plassen, noe som er sykt irriterende, men de har visst (dessverre) lov til det. Men inne på butikken går de å diller, snakker med kjente og bruker god tid…

Anonymkode: a6ce7...7a7

Du vil heller at de må bruke lang tid hvis det kommer et oppdrag mens de er i butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det varierer fra område til område. Der jeg bor får vi gjøre det vi ønsker så lenge vi er sammen i bilen innen to minutter. Det er mange som drar hjem for å være med familien eller gjør noe hyggelig sammen. 

Anonymkode: 90ae2...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 11.29):

Jeg skulle også til sykehuset (På jobb) så jeg gikk forbi de på parkeringsplassen. Da hadde de med seg matposen fra meny og vandret rolig inn på pauserommet

Anonymkode: 84703...d8b

Så du kjørte dit raskere enn en ambulanse under utrykning?

Beklager, men røverhistoriene dine kan du ta med deg et annet sted.  

AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 11.42):

Det kan vel skje uansett selv om man ikke skal? ;) Jeg har også opplevd politi som parkerte midt i veien utenfor et kjøpesenter. De skulle inn på apoteket og handle noe, også dro de igjen. Ser mye maktmisbruk hos både politi og ambulanse 

Anonymkode: 84703...d8b

Hva mener du "midt i veien"? Det skulle bare mangle at blålysetatene får parkere så de slipper å ha for lang vei til kjøretøyet hvis det skjer noe.

Merkelig at du ser så mye rart uansett! Tenker det nok er mest røverhistorier, jeg.

Og hva har det med maktmisbruk å gjøre?

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...