jabx Skrevet 30. januar #61 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 21.18): Jada, det er lov å handle mat selv om man er på jobb! Her tar ambulansen ofte hc-plassen, noe som er sykt irriterende, men de har visst (dessverre) lov til det. Men inne på butikken går de å diller, snakker med kjente og bruker god tid… Anonymkode: a6ce7...7a7 Du vil heller at de må bruke lang tid hvis det kommer et oppdrag mens de er i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #62 Del Skrevet 30. januar Det varierer fra område til område. Der jeg bor får vi gjøre det vi ønsker så lenge vi er sammen i bilen innen to minutter. Det er mange som drar hjem for å være med familien eller gjør noe hyggelig sammen. Anonymkode: 90ae2...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. januar #63 Del Skrevet 30. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 11.29): Jeg skulle også til sykehuset (På jobb) så jeg gikk forbi de på parkeringsplassen. Da hadde de med seg matposen fra meny og vandret rolig inn på pauserommet Anonymkode: 84703...d8b Så du kjørte dit raskere enn en ambulanse under utrykning? Beklager, men røverhistoriene dine kan du ta med deg et annet sted. AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 11.42): Det kan vel skje uansett selv om man ikke skal? Jeg har også opplevd politi som parkerte midt i veien utenfor et kjøpesenter. De skulle inn på apoteket og handle noe, også dro de igjen. Ser mye maktmisbruk hos både politi og ambulanse Anonymkode: 84703...d8b Hva mener du "midt i veien"? Det skulle bare mangle at blålysetatene får parkere så de slipper å ha for lang vei til kjøretøyet hvis det skjer noe. Merkelig at du ser så mye rart uansett! Tenker det nok er mest røverhistorier, jeg. Og hva har det med maktmisbruk å gjøre? Endret 30. januar av jabx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå