Gå til innhold

Sukk… drømmeprinsen, men avstand.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Står nå i en sår posisjon der jeg møtte en på Tinder i midten av september. Har snakket med han hver eneste dag og utviklet følelser for han. Møtt han kun 1 gang pgr turnus og jobb.. 

Vi har snakket mye både på some og tlf, FaceTimet og generelt brukt mye tid på å bli kjent. Men fyren har vært vag på å treffes så konfronterte han en gang for alle nå 1 nyttårsdag. Der kom det frem at han hadde tenkt over avstanden og at det var et hinder, og at han ikke hadde utviklet de samme følelsene som meg. Han var heller ikke nysgjerrig nok på å finne ut om det kunne bli noe mer pgr avstanden. Men sa om jeg hadde bodd nærmere så er det en stor sjanse for at det kunne ha utviklet seg og han ville testet potensialet. Han sa det ikke hadde noe meg å gjøre og at jeg var helt fantastisk.

Det er lang avstand mellom oss, 13 timers kjøretur og ikke bare bare og evt flytte spesielt om du er hjemmekjær som han. 

Men Fyf, er helt jævlig trist i dag for å si det rett ut fordi dette var en genuint snill og god gutt. Som jeg kunne ha sett en fremtid med. Han vil holde kontakten og sender meg masse snapper i dag, og der syntes jeg er koselig fordi han verdsetter kommunikasjonen vår og nevnte han hadde blitt glad i meg. Men hjelp meg og heale og kom over denne lille sorgen. Har dere noen tilsvarende historier? Ville dere ha flyttet om dere var han? Eller forstår dere han? 

Anonymkode: c0f23...110

Jeg tror du har brukt tiden feil. Du har vært utrolig i naiv. Slokk av tinder greiene. Kom deg ut. Lev der du er. Det er lov å snu.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er veldig etablert, han derimot ikke. Han kjøpte nylig hus og det har jeg også gjort. Men har mer høyere utdannelse, ressurssterk etc en han. 

Jeg er en byjente, han er mer jakt og fiske og der han kommer fra er det prima for slike Intr. Ikke alle er interessert i å flytte, de tør ikke og vil ikke. Jeg tror genuint han har likt meg veldig godt mtp alt han har sagt til meg, men alle hopper bare ikke på første fly fordi de er stormforelsket. Noen klarer å tenke mer rasjonelt… Og var egentlig bare det jeg lurte på, om noen har opplevd tilsvarende fordi de ikke har hatt lyst til å flytte, selvom de har vært veldig forelsket !

Man kan godt være forelsket , men dersom vedkommende  ikke er villig til å flytte så tyder på han ikke vil satse alt på deg , med mindre han  har  spurt om du er villig til å flytte . Det har han vel ikke ?   Han sa jo rett ut at han ikke hadde de følelsene for deg , hvorfor  bare ikke gå videre ?😊

Endret av Marai
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er veldig etablert, han derimot ikke. Han kjøpte nylig hus og det har jeg også gjort. Men har mer høyere utdannelse, ressurssterk etc en han. 

Jeg er en byjente, han er mer jakt og fiske og der han kommer fra er det prima for slike Intr. Ikke alle er interessert i å flytte, de tør ikke og vil ikke. Jeg tror genuint han har likt meg veldig godt mtp alt han har sagt til meg, men alle hopper bare ikke på første fly fordi de er stormforelsket. Noen klarer å tenke mer rasjonelt… Og var egentlig bare det jeg lurte på, om noen har opplevd tilsvarende fordi de ikke har hatt lyst til å flytte, selvom de har vært veldig forelsket !

Det kan være vanskelig for de andre som står i samme situsjon som deg å definere om det var kjærlighet, for det er jo bestandig den tvilen. Det ble ikke, var det da ekte? 

Dere har så lite kjennskap til hverandre. Om du har vært med han en månde, kan du like godt som å hja blitt glad i han, funnet noe som ikke er forenelig med deg. Men at det er så stor avstand, det at han er vanskelig å komme nærmere kan være det som vekker noe i deg forbi hvem han er for deg. Det er psykologisk at en fantasi eller noe utforsket eller uoppnåelig kan gi noen en sterk rekajosn så henger de seg opp i det.

Anonymkode: b9b7d...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Står nå i en sår posisjon der jeg møtte en på Tinder i midten av september. Har snakket med han hver eneste dag og utviklet følelser for han. Møtt han kun 1 gang pgr turnus og jobb.. 

Vi har snakket mye både på some og tlf, FaceTimet og generelt brukt mye tid på å bli kjent. Men fyren har vært vag på å treffes så konfronterte han en gang for alle nå 1 nyttårsdag. Der kom det frem at han hadde tenkt over avstanden og at det var et hinder, og at han ikke hadde utviklet de samme følelsene som meg. Han var heller ikke nysgjerrig nok på å finne ut om det kunne bli noe mer pgr avstanden. Men sa om jeg hadde bodd nærmere så er det en stor sjanse for at det kunne ha utviklet seg og han ville testet potensialet. Han sa det ikke hadde noe meg å gjøre og at jeg var helt fantastisk.

Det er lang avstand mellom oss, 13 timers kjøretur og ikke bare bare og evt flytte spesielt om du er hjemmekjær som han. 

Men Fyf, er helt jævlig trist i dag for å si det rett ut fordi dette var en genuint snill og god gutt. Som jeg kunne ha sett en fremtid med. Han vil holde kontakten og sender meg masse snapper i dag, og der syntes jeg er koselig fordi han verdsetter kommunikasjonen vår og nevnte han hadde blitt glad i meg. Men hjelp meg og heale og kom over denne lille sorgen. Har dere noen tilsvarende historier? Ville dere ha flyttet om dere var han? Eller forstår dere han? 

Jeg husker begynnelsen da jeg var på match. Flørtet gjerne med damer som bodde langt unna,  fordi  det ikke var så farlig, ingenting ville jo  skje. Senere ble det flørting i nærområdet. Mer  risikabelt, men også mer reellt og med konsekvenser.

Drømmeprinser er ikke nødvendigvis det man skal trakte etter. Når du sier prins så tenker jeg  først på Prins Durek og Prins Marius. De er muligens bedre i drømmen enn i det virkelige liv.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Marai skrev (10 minutter siden):

Man kan godt være forelsket , men dersom vedkommende  ikke er villig til å flytte så tyder på han ikke vil satse alt på deg , med mindre han  har  spurt om du er villig til å flytte . Det har vel ikke ?   Han sa jo rett ut at han ikke hadde de følelsene for deg , hvorfor  bare ikke gå videre ?😊

Jeg går jo videre! Det var jeg som satt ned foten og sa jeg ikke var intr i prate så mye om vi aldri møttes. Fordi han har vært helt ekstremt på i og ringe, sende meldinger og holde samtalen gående. Jeg har aldri opplevd lignende og de jeg har vist mld til etc har også kødd seg i hodet over hvorfor han virker så intr. Ikke har han vært med andre jenter sier han og er åpenbart ikke en player. Han forstår nok innerst inne at jeg aldri ville flytte til hans plass mtp hvilken type jente jeg er. Han sa til og med at han ville satset om jeg bodde i nærområdet uoppfordret. Så hvorfor skal man ikke stole på det han sier. Uansett er det trist ! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg møtte en som bor i USA på ferie, vi ble så betatt at vi ga det en sjanse. Besøkte hverandre med fly og bodde hos hverandre 2 uker av gangen. Så ble det slutt da han innså at jeg ikke kom til å flytte dit da jeg har barn 50%, han hadde håpet jeg skulle la det vike til slutt og ta med datter til han, noe jeg selvsagt ikke ville gjort mot pappaen hennes. Er fremdeles hjerteknust og skal aldri ha et avstandsforhold igjen. Jeg tenker når noen bor i samme land er det interessen det går på. For jeg hadde faktisk flyttet om jeg var barnløs, til tross for at jeg elsker familien og vennene mine. 

Anonymkode: 1d62d...2cb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg går jo videre! Det var jeg som satt ned foten og sa jeg ikke var intr i prate så mye om vi aldri møttes. Fordi han har vært helt ekstremt på i og ringe, sende meldinger og holde samtalen gående. Jeg har aldri opplevd lignende og de jeg har vist mld til etc har også kødd seg i hodet over hvorfor han virker så intr. Ikke har han vært med andre jenter sier han og er åpenbart ikke en player. Han forstår nok innerst inne at jeg aldri ville flytte til hans plass mtp hvilken type jente jeg er. Han sa til og med at han ville satset om jeg bodde i nærområdet uoppfordret. Så hvorfor skal man ikke stole på det han sier. Uansett er det trist ! 

Men altså dere har møttes en eneste gang på flere måneder, varsellampene dine burde ha begynt å blinke for lenge siden. 

Anonymkode: 6d889...87d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært i Nord Norge med 13 timers kjøretur, ville de vært nærmeste naboer og null problem med den avstanden.

Jeg hadde en lignende sak gående og han var også lunken til å møtes, men ringte dag ut og dag inn, du verden for en mann. Selvsagt for via tlf, face, sms, da utgir alle seg for å være fantastisk og det beste av seg selv. Omgang irl er en heeelt annen sak, mulig du ville kommet fort ned på jorden igjen. 

De sier mye fint og rart for å slippe den egentlige grunnen til at de ikke vil, avstand har egentlig ikke noe å si hvis kjærligheten er tilstede.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du går ikke videre,  du tenker forsatt på  han ,  og analyser meld hans, være måten hans,  etc.  Du har forsatt følelser  for han. Og det er greit.  Men det å si at du går videre, den er ikke helt sant , hvertfal ikke nå :)

Endret av Marai
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er mer normalt enn du tror, sånn oppførsel men ikke møtes eller bli sammen, han vet det ikke blir dere, så han kan styre på og leke kjæreste alt han vil. Tro meg, hadde du sagt "jeg flytter til deg" hadde han daua. 

Anonymkode: f6e65...5a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...