Aureka Skrevet 2. januar #61 Del Skrevet 2. januar Være mye tidligere ute med julegavene. Ha mer tid med nevøen min. Pynte til jul hjemme, selv om jeg reiser bort juledagene. Invitere venner på førjulskos( tidlig i desember(de som har overskudd og lyst) Bruke naturen mer, det ble ingenting i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. januar #62 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sjekk at de er åpne på julaften da. Anonymkode: f4d30...668 Muslimer så er er åpne 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #63 Del Skrevet 2. januar Spare en fridag eller to til før jul. Anonymkode: 0962c...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 2. januar #64 Del Skrevet 2. januar 1. Sette en stopper for gaver til eldre tantebarn (over 16). 2. Være mer direkte med gjester som inviter seg selv, altså be de feks ta med dessert 3. Be alle gjestene bidra med noe, bake en kake, dessert eller noe. Blir veldig mye når jeg må stå for all matlaging, innkjøp, rydding og vasking å ta meg av 4 unger og hund. Mannen jobbet så han bidro når han kunne. 4. Vi vurderer sterkt å reise til "syden" neste jul, bare for å komme til dekket bord, slippe all oppvask og rydding...å pent vær, hær pøsregna det og blåste hele jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #65 Del Skrevet 2. januar Kjøpe Edamer tidligere. Anonymkode: 7588e...e53 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #66 Del Skrevet 2. januar avent skrev (3 minutter siden): 1. Sette en stopper for gaver til eldre tantebarn (over 16). 2. Være mer direkte med gjester som inviter seg selv, altså be de feks ta med dessert 3. Be alle gjestene bidra med noe, bake en kake, dessert eller noe. Blir veldig mye når jeg må stå for all matlaging, innkjøp, rydding og vasking å ta meg av 4 unger og hund. Mannen jobbet så han bidro når han kunne. 4. Vi vurderer sterkt å reise til "syden" neste jul, bare for å komme til dekket bord, slippe all oppvask og rydding...å pent vær, hær pøsregna det og blåste hele jula. 4? Hvem dekker bord for deg i Syden? Anonymkode: 7588e...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 2. januar #67 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 4? Hvem dekker bord for deg i Syden? Anonymkode: 7588e...e53 Har ingen planer om å lage full middag på hotellet altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 2. januar #68 Del Skrevet 2. januar Har lyst til å reise langt vekk… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #69 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 4? Hvem dekker bord for deg i Syden? Anonymkode: 7588e...e53 Ikke meg du spurte, men vi skal ut og spise. Eller spise ost, oliven og brød. Og ta et glass vin. Det eneste jeg bil savne er fenalåret 😅 Men seriøst. Vi har hatt jul i 25 år, og laget til alt...og Nå..nå drar vi bort. Så kan de store "ungene" være hos besteforeldre eller samboere og lage drama der. Nå skal jeg ikke feire jul, spise ute og nullstille meg. ..haha...det blir sikkert noe tull med flyet. Anonymkode: d5325...801 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 2. januar #70 Del Skrevet 2. januar Min plan er å legge lista lavere. Ikke vaske mer enn vanlig. Ikke bake hvis jeg ikke har lyst. Bare gjøre hyggelige juleting med barna som vi faktisk har lyst til. Vi MÅ ikke ha juleverksted hjemme (de har det på skolen). Droppe rampenissen og kjøpe ferdig julekalender. Se flere julefilmer og gå i pysj hele dagen. Ikke føle at vi MÅ så himla mye. Bare prøve å gi barna mine en tilstedeværende mor som er noenlunde i balanse, tilstede og glad. Hilsen en som var utslitt før desember i det hele tatt begynte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå