AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Hva vil du gjøre annerledes for å gjøre den (enda) bedre neste år? Anonymkode: cbfdd...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Jeg vil slutte å kjøpe gaver til voksne, digg å slippe så mye stress. Så vil jeg pynte til jul tidligere, for det er egentlig førjulstiden som er kos. Anonymkode: 693e5...6e0 8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar Takk for et godt spørsmål. Det jeg vil gjøre annerledes neste jul begynner med innsatsen allerede nå. Jeg sliter med kronisk sykdom som alltid blir verre i perioden opp mot jul, vet ikke om det er mørketiden, mer kulde, eller rett og slett "presset" rundt andre tradisjoner og rutiner. Førstepri er jo å fortsette med de gode vanene for å håndtere sykdommen min, så den kanskje kan gå litt tilbake. Men utover det har jeg tenkt at jeg setter på alarm og tar julegavehandelen i september. September er stort sett en fin måned for meg. Opp mot jul så vil jeg gjøre annerledes det jeg har lært skikkelig i år, det er bare dager! Det er ikke så viktig at jeg tar det familiebesøket på julaften eller med nyttår. Så jeg vil prioritere besøk til familie utenom jul og høytid. Optimalt er det å få besøk 2 ganger og dra på besøk 2 ganger. Så det skal jeg gjøre gjennom året. Slik at når jul kommer, så er det helt OK om formen sier "bli hjemme", uten at det forårsaker nedtur, ensomhet og vanskelige følelser. Ellers innser jeg at jeg er faktisk ganske ensom, så et av målene for året er å få meg en venn, og forsøke mer hyggelig og hyppig kontakt med de jeg allerede liker å ha kontakt med. Anonymkode: 4362c...390 1 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #4 Del Skrevet 2. januar Til neste år vil jeg gjøre noe positivt for meg selv. I år har jeg hatt for mye oppvartning for dem rundt meg, og gått på akkord med meg selv. Føler jeg gir ut mye, men får lite tilbake fra mine halvvoksne barn. Vurderer å ta noen dager i romjulen på et høyfjellshotell neste år. Akkurat nå er jeg bare sliten og litt skuffet Anonymkode: cbfdd...1bd 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5 Del Skrevet 2. januar Det jeg tenker akkurat nå er at jeg kunne tenke meg å være helt alene. Helst reise vekk, gjerne til et land som ikke feirer jul. Rett og slett droppe hele jula. Men tror ikke det går, har voksne barn og en hund, ellers er livet mitt tomt for venner og familie. Anonymkode: 15b96...4e8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #6 Del Skrevet 2. januar Pynte tidligere. Pyntet dagen før lillejulaften og syns jeg knapt har hatt pynten oppe før den skal ned igjen.. Kan jo ha den lengre oppe i nyåret, men liker å føle på et nytt år ved å pakke ned julen første uken i nytt år. Anonymkode: 1c265...bf6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #7 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det jeg tenker akkurat nå er at jeg kunne tenke meg å være helt alene. Helst reise vekk, gjerne til et land som ikke feirer jul. Rett og slett droppe hele jula. Men tror ikke det går, har voksne barn og en hund, ellers er livet mitt tomt for venner og familie. Anonymkode: 15b96...4e8 Du kan vel reise bort selv om du har voksne barn og hund? Barna kan vel ha hunden i jula mens du reiser bort? Anonymkode: 1c265...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #8 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan vel reise bort selv om du har voksne barn og hund? Barna kan vel ha hunden i jula mens du reiser bort? Anonymkode: 1c265...bf6 Eller lei deg en hytte på fjellet, dra dit med hunden og dropp feiringen Anonymkode: 1c265...bf6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #9 Del Skrevet 2. januar Ingenting. Jula var perfekt Anonymkode: 7885d...b69 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #10 Del Skrevet 2. januar Jeg skal holde meg unna Vestlandet! Anonymkode: 68681...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #11 Del Skrevet 2. januar Pynte tidligere og ikke minst si nei takk til mange middagsselskaper! Tenker det fint holder med to besøk siden det tross alt bare er de samme som kommer i begge! Anonymkode: 81e51...e77 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #12 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skal holde meg unna Vestlandet! Anonymkode: 68681...ec0 Hvorfor det 😂 Anonymkode: cbfdd...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 2. januar #13 Del Skrevet 2. januar Ikke noe spesielt. Vil ikke endret på noe, for å være ærlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. januar #14 Del Skrevet 2. januar Spise pizza i stedet for loff med gulost 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #15 Del Skrevet 2. januar Var en perfekt jul og perfekt stemning, ville ikke forandret på noe. Anonymkode: 0153e...648 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #16 Del Skrevet 2. januar Prøve å ikke ha så dårlig samvittighet. - For at ting ble gjort for sent - For at det ikke ble slik jeg hadde ønsket - For at jeg har dårlig samvittighet Anonymkode: fdc0a...1ad 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #17 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var en perfekt jul og perfekt stemning, ville ikke forandret på noe. Anonymkode: 0153e...648 Så glad på dine vegne! ❤️ Vet du hva det er dere nailer som gjør at ting blir så bra, jeg tenker i form av tankesett/holdninger, relasjoner, konflikthåndtering o.l. Anonymkode: 4362c...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #18 Del Skrevet 2. januar Ta inn juletreet tidligere og ikke være syk 🙈 I grunn veldig fornøyd med hvordan vi la opp jula, men den ble mye preget av sykdom. Anonymkode: aad31...774 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. januar #19 Del Skrevet 2. januar Neste jul skal forhåpentligvis ikke «feires» på sykehus med brukket ankel. Neste jul skal bli som vanlig. Men skal prøve å bli ferdig med gavene før 1.desember. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #20 Del Skrevet 2. januar -Handle samtlige julegaver i god tid før, gjerne netthandle -Levere de så snart som mulig -Mulig at vi feirer nyttår hjemme. Litt mye å være hos foreldrene mine i ti dager -Leke mer med barna, noe jeg ikke fikk denne julen pga dårlig form -Lese flere bøker Anonymkode: d8ff8...780 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå