AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:12 #1 Del Skrevet torsdag kl 15:12 Er det sant? Jeg har mistet hunden min, og dette er første hunden jeg har hatt noen gang, han ble 15 år. Dette er en stund siden, men jeg er fortsatt trist og tenker på han mye, han var min bestevenn og jeg savner han så mye, ord kan ikke beskrive det.. Jeg har fått høre av andre at jeg må passe på, at jeg ikke må være trist så mye lenger, for det er ikke bra for helsa, det verste kommer fra tristheten, altså sykdommer etc. Jeg var veldig trist og lei meg en stund, men jeg fungerer bedre nå, selv om det fortsatt er vondt. Men jeg føler at folk ikke forstår at jeg må ha tid til å komme meg helt, og derav kommer slike utsagn som jeg nevnte. Er det sant at det ikke er bra å være trist lenge? Anonymkode: d995f...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:19 #2 Del Skrevet torsdag kl 15:19 Spørsmålet er om de hadde sagt det om det var et menneske... Når man får en emosjonell smell slik som du har fått her, så kan immunforsvaret gå ned en periode, det er normalt og er vanskelig å styre. Anonymkode: cf209...c9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:28 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:28 Sorg er naturlig. Sorg kan man bli veldig syk av, men som regel blir man ikke det. Det er noe man må gjennom. Hvis du ikke føler deg noe bedre etter 6 måneder, da kan det være litt "fare på ferde" i den forstand at du kanskje trenger hjelp til å komme ut av det. Anonymkode: ec9dc...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:02 #4 Del Skrevet torsdag kl 17:02 Nei, å være trist er ikke farlig. Derimot er det å være deprimert eller kronisk ensom og engstelig farlig for helsa. Sørg alt du trenger, la det komme når det kommer, og gi plass til det gode innimellom. ❤️ Anonymkode: 68e9e...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå