KWH93 Skrevet torsdag kl 12:28 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:28 Er det noen som har erfaring med buksene fra Filippa K i ull? Tenker på de som er 98% ull. Lurer på passform og om de er store eller små i størrelsen. Har ingen butikker i nærheten som selger de, så blir vanskelig å prøve. Kom gjerne med andre merker som har dressbukser til dame i ull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:48 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:48 Jeg har prøvd denne i en butikk - https://www.filippa-k.com/no/en/tapered-flannel-trousers/30863-1431.html og den klødde veldig og var ikke fin på meg, ble veldig skuffet. Har en gammel Flippa K ullbukse som jeg liker men denne hadde mye tjukkere, grovere stoff. Anonymkode: 5c9fd...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet torsdag kl 12:54 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:54 Jeg har en, hatt den i mange år. Tror jeg kjøpte den i 2007, så den er veldig gammel, men fortsatt like fin. Syns den er ganske normal i str. Bruker XS/S og 34/36 i det meste. 99% sikker på at buksa er i str 36. Så vipper du mellom to størrelser ville jeg valgt den største. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå