Gå til innhold

Tenner på tanken om å få ført noe inn i urinåpningen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fra jeg var liten hatt en fascinasjon av at noe føres inn i urinåpningen. Når jeg var mindre(før pubertet) blyant og spiker helt inn. Men nå i voksen alder har jeg lyst å få gjentatt dette. Jeg har f.eks kjempelyst å få satt kateter på meg. Bare å kunne kjenne at det føres inn og tilslutt så langt at det kommer tiss og får tømt blæren. Jeg har en venninne som jobber som helsefagarbeider på ett sykehjem. Hvordan kan jeg spørre om hun kan ta med ett kateter til meg fra jobb? Jeg vet at hun er litt forelsket i meg og jeg er selvsagt betatt av henne men pga diverse så har vi kun knulla en gang. Men jeg vil ikke miste henne, vi er begge glad i hverandre og er enige om å vil prøve å få ett forhold på sikt. Men faren for at hun sier nei og ikke vil treffe meg er jo tilstede. Så please noen råd og er det andre som liker å bli stimulert i urinrør/åpning ? Er det noen damer som liker det?

Anonymkode: 4484f...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får kjøpe deg kateter selv og ikke snylte på stat/kommune, kateter er dyrt og hun stjeler om hun tar med...

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde en periode der jeg skulle teste alt mulig av sounding, spanking, strøm etc. Bortsett fra spenningsmomentet, så ga det ikke noe seksuelt. Kjøpte silkonkateter, og førte det helt inn. Prostata blir gjerne sår, og det er vondt i et par dager. Nå har jeg kastet alt av utstyr. Elektrosex er faktisk noe jeg kunne ha utforsket videre. 

Anonymkode: 1f067...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker det er en svært dårlig ide. Noen ganger er man en fare for seg. 

Er det det eneste du tenner på? Kan du ikke prøve å dyrke andre fantasier og legge denne vekk?

Anonymkode: 29852...7a4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tenker det er en svært dårlig ide. Noen ganger er man en fare for seg. 

Er det det eneste du tenner på? Kan du ikke prøve å dyrke andre fantasier og legge denne vekk?

Anonymkode: 29852...7a4

Det er nok relativt trygt, bare han er nøye med renslighet, og gir seg hvis det blir smertefullt.

Anonymkode: 1f067...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To nydelige voksne sykepleiersker satte kateter på meg for ett par måneder siden, ikke akkurat erotisk men spennende hvordan de grep tak i sakene mine. Profesjonellt utført!

Endret av lh45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, nei og atter nei. Dette kan være skadelig. Ikke før noe inn i urinrøret med mindre det er helt nødvendig. Og nei, vi helsepersonell skal ikke ta med sånt fra jobb. Skal du absolutt gjøre det, så får du spørre på apoteket 

Anonymkode: 39e05...d56

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 12.48):

Jeg har fra jeg var liten hatt en fascinasjon av at noe føres inn i urinåpningen. Når jeg var mindre(før pubertet) blyant og spiker helt inn. Men nå i voksen alder har jeg lyst å få gjentatt dette. Jeg har f.eks kjempelyst å få satt kateter på meg. Bare å kunne kjenne at det føres inn og tilslutt så langt at det kommer tiss og får tømt blæren. Jeg har en venninne som jobber som helsefagarbeider på ett sykehjem. Hvordan kan jeg spørre om hun kan ta med ett kateter til meg fra jobb? Jeg vet at hun er litt forelsket i meg og jeg er selvsagt betatt av henne men pga diverse så har vi kun knulla en gang. Men jeg vil ikke miste henne, vi er begge glad i hverandre og er enige om å vil prøve å få ett forhold på sikt. Men faren for at hun sier nei og ikke vil treffe meg er jo tilstede. Så please noen råd og er det andre som liker å bli stimulert i urinrør/åpning ? Er det noen damer som liker det?

( Vet ikke om dette er seriøst spørsmål jeg ). 

Nå vet ikke jeg om du er en mann eller en dame, men uansett; jeg skjønner ikke hvorfor du ønsker dette i det heletatt. Du vet at det er mange som får urinveisinfeksjon etter at de har fått satt inn et kateter? Er det verdt det? Hvorfor ikke ha sex istedenfor, og føre noe inn i en åpning som er mer naturlig for sånt? Tror kanskje hun venninna di vil bli litt sjokkert, dersom du spurte henne om noe sånt. Ellers høres det i mine ører helt sykt ut å putte blyant eller spiker inn dit, rart ingenting ble ødelagt innvendig.

Anonymkode: a9423...c46

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt kateter og det er ikke noe behagelig men greit når jeg ikke fikk tisset etter operajon

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du risikerer å påføre deg selv stor skade. Derfor anbefaler jeg deg å oppsøke hjelp av psykolog, finne ut hvordan du kan forholde deg til denne lysten i fremtiden uten å utøve den, og likevel være fornøyd. Dette er en form for selvskading, Ts!

Anonymkode: ea8e2...51a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror su kan få kjøpt kateter på apoteket? Det må vel være et tryggere alternativ enn andre ting. Fetisjen heter vel sounding ja, søk det opp og gjør det trygt (uten å blande inn venninna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du mann? 

Helt ærlig, ville holdt kjeft om dette til en "venninne som er betatt av deg". Med mindre du vil at hun skal bli fullstendig avtent og ignorere deg. De fleste kvinner er ikke begeistret for disse merkelige fetisjene enkelte av dere kan ha. Hadde en jeg liker spurt om jeg kunne tatt med kateter fra jobb så hadde jeg tørka godt opp tror jeg. 

Anonymkode: 0f760...057

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.1.2025 den 22.12):

( Vet ikke om dette er seriøst spørsmål jeg ). 

Nå vet ikke jeg om du er en mann eller en dame, men uansett; jeg skjønner ikke hvorfor du ønsker dette i det heletatt. Du vet at det er mange som får urinveisinfeksjon etter at de har fått satt inn et kateter? Er det verdt det? Hvorfor ikke ha sex istedenfor, og føre noe inn i en åpning som er mer naturlig for sånt? Tror kanskje hun venninna di vil bli litt sjokkert, dersom du spurte henne om noe sånt. Ellers høres det i mine ører helt sykt ut å putte blyant eller spiker inn dit, rart ingenting ble ødelagt innvendig.

Anonymkode: a9423...c46

Garantert en mann. Mindretall av kvinner som er gærne etter sånt, men de eksisterer. 

Anonymkode: 0f760...057

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har lyst til å prøve sounding på mannen min. Synes det ser så sexy ut. Har sagt det til ham og tror vi kommer til å gjøre det. 

Anonymkode: e7333...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man er litt nøye på å rengjøre det man bruker og ikke bruker skarpe gjenstander, tenker jeg det går helt fint

Har selv prøvd det, bare fordi jeg var nysgjerrig. Gikk fint med sonder i silikon i 7-8mm tykkelse og 35cm lengde (så den gikk nok inn i urinblæra). Samme med en som var hul, så det gikk an å bruke som kateter. Men fant ut at det ikke var så viktig for meg

Det heter vel gjerne «dilator» hvis man skal bestille i nettbutikk

Endret av Razor1976
Måleenhet diameter skal være mm; ikke cm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Razor1976 skrev (4 minutter siden):

Så lenge man er litt nøye på å rengjøre det man bruker og ikke bruker skarpe gjenstander, tenker jeg det går helt fint

Har selv prøvd det, bare fordi jeg var nysgjerrig. Gikk fint med sonder i silikon i 7-8cm tykkelse og 35cm lengde (så den gikk nok inn i urinblæra). Samme med en som var hul, så det gikk an å bruke som kateter. Men fant ut at det ikke var så viktig for meg

Det heter vel gjerne «dilator» hvis man skal bestille i nettbutikk

Du mener 7-8 millimeter? 😬

Anonymkode: 14f66...e1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du mener 7-8 millimeter? 😬

Anonymkode: 14f66...e1e

Eh; ja! 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan skade prostata hvis du ikke kan teknikken.

Anonymkode: 911a9...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kalles sounding av en eller annen grunn. 

Anonymkode: 59d78...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...