Centimeteren Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 (endret) https://www.vg.no/rampelys/i/gwd221/hver-gang-vi-moetes-2025-carola-blir-med-paa-norsk-tv-innspilling Carola Häggkvist (57) Ina Wroldsen (40) Kjartan Lauritzen (29) Astrid Smeplass (27) Stein Torleif Bjella (56) Thomas Dybdahl (45) Jonas Benyoub (30) Endret 21. august 2024 av Centimeteren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. august 2024 #2 Del Skrevet 21. august 2024 For første gang på flere år, tror jeg faktisk jeg skal følge litt med i år… spennende sammensetning av artister! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 Ina ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 17. desember 2024 #4 Del Skrevet 17. desember 2024 Lurer på om Carola vet hvem noen av disse er. Har kun hørt om Ina Wroldsen. Hadde ikke en popstjerne som Carola fortjent litt mer kjente artister som meddeltakere? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 17. desember 2024 #5 Del Skrevet 17. desember 2024 Hensatt skrev (1 time siden): Lurer på om Carola vet hvem noen av disse er. Har kun hørt om Ina Wroldsen. Hadde ikke en popstjerne som Carola fortjent litt mer kjente artister som meddeltakere? Astrid S er jo rimelig stor også internasjonalt. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 17. desember 2024 #6 Del Skrevet 17. desember 2024 Hensatt skrev (13 timer siden): Lurer på om Carola vet hvem noen av disse er. Har kun hørt om Ina Wroldsen. Hadde ikke en popstjerne som Carola fortjent litt mer kjente artister som meddeltakere? Ina har vel også samarbeid internasjonalt? Har slått meg mange ganger at ganske mange jeg har sett på som relativt smale norske artister har vist seg å være ganske store i utlandet. Har jo vært en greie det der, som har vært adressert, at pga jantelov +++ må mange ut av landet for å «bli oppdaga» og satt pris på i Norge. 😅 Tror der fort kan være enkelte sånne på den lista for 2025. I tillegg så er jo litt av greia at artistene skal møte artister de vanligvis ikke samarbeider med, som har annen sjanger og som de ikke nødvendigvis kjenner så godt til. Flere eksempler på folk som knapt har hørt om enkelte av de andre (særlig de unge). Så er jo oppgaven å gå gjennom folk sine kataloger, velge sanger, og skrive egen tolkning, ofte uten at de vet historien bak. Tror det her kan bli bra! Blitt mange fine samarbeid ut av den serien, som ikke hadde skjedd ellers, fordi artister treffes på tvers av bransjegrensene 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 17. desember 2024 Hensatt skrev (14 timer siden): Lurer på om Carola vet hvem noen av disse er. Har kun hørt om Ina Wroldsen. Hadde ikke en popstjerne som Carola fortjent litt mer kjente artister som meddeltakere? ok boomer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 17. desember 2024 #8 Del Skrevet 17. desember 2024 Centimeteren skrev (3 minutter siden): ok boomer Haha. Hadde det vært en boomer, hadde hun nok garantert hørt om Thomas Dybdahl og Stein Torleif Bjella. Du mente ikke å skrive "gen z", da? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 1. januar #9 Del Skrevet 1. januar Bare meg som synes det er småpinlig at både Ina og Astrid oppfører seg som to fjortiser overfor Carola? Spesielt når Carola åpenbart ikke har særlig med stjernenykker og null behov for å være dronning. Det ble bare for mye… Det sagt var sangen til Ina sykt bra! At dama er faglig dyktig er det ingen tvil om. Og Carola fikk jeg et helt annet og så godt inntrykk av. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 1. januar #10 Del Skrevet 1. januar Merket meg at hun har med 10 kofferter(!) og skifter antrekk flere ganger bare i denne episoden. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 2. januar #11 Del Skrevet 2. januar Har på følelsen av dette blir en Carola-sesong dessverre. Hun er glad i seg selv den dama, og har hørt rykter om at hun vil få det som hun vil. Stemmer godt med inntrykket jeg sitter igjen med etter første episode. Store norske artister som sleiker ræv. Glad første episoden omhandlet Carola, så får vi håpe hun holder seg i bakgrunn videre. Gått tom for norske artister siden man må bruke «norgesvenner»? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjalloh Skrevet 2. januar #12 Del Skrevet 2. januar Snipa skrev (3 timer siden): Merket meg at hun har med 10 kofferter(!) og skifter antrekk flere ganger bare i denne episoden. 😆 Hun er 100% diva, og jeg elsker det! Firmaet jeg jobber for leide henne inn på kick-off ett år. Hele firmaet bodde på ett veldig fint hotel. Hun hadde topp suiten, fikk betalt 150k for en opptreden i tillegg til opphold. Likevel er hun veldig søt, blid og imøtekommende, ingen nykker! Og en FANTASTISK entertainer! 500 ansatte ikl. CEO dansa på stolene! 9 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet torsdag kl 08:46 #13 Del Skrevet torsdag kl 08:46 Jajajane skrev (7 timer siden): Har på følelsen av dette blir en Carola-sesong dessverre. Hun er glad i seg selv den dama, og har hørt rykter om at hun vil få det som hun vil. Stemmer godt med inntrykket jeg sitter igjen med etter første episode. Store norske artister som sleiker ræv. Glad første episoden omhandlet Carola, så får vi håpe hun holder seg i bakgrunn videre. Gått tom for norske artister siden man må bruke «norgesvenner»? Synes ikke hun tok spesielt mye plass i «sin episode» ift andre som har vært med(?) Rævsleikinga var bare pinlig, men det må de personene selv ta ansvar for. De var jo som fjortiser som møtte sitt store idol for første gang. Skjønner man kan bli starstruck selv om man er artist og kjendis selv, men det må gå an å regulere seg bitte litt i et sånt program, spesielt når du har vært forberedt på møtet i et halvt år. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet torsdag kl 09:45 #14 Del Skrevet torsdag kl 09:45 (endret) Ninaen skrev (59 minutter siden): Synes ikke hun tok spesielt mye plass i «sin episode» ift andre som har vært med(?) Rævsleikinga var bare pinlig, men det må de personene selv ta ansvar for. De var jo som fjortiser som møtte sitt store idol for første gang. Skjønner man kan bli starstruck selv om man er artist og kjendis selv, men det må gå an å regulere seg bitte litt i et sånt program, spesielt når du har vært forberedt på møtet i et halvt år. Jeg synes de bare var hyggelige mot henne jeg, og at Carola fortjener det! Hvem siktet du til her, forresten? La merke til at Ina W var litt ekstra hyggelig, er det dette du tenkte på? Ellers enig i at Carola ikke tok større plass enn andre som har vært med! Endret torsdag kl 09:46 av Writer_1981 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet torsdag kl 09:58 #15 Del Skrevet torsdag kl 09:58 (endret) Writer_1981 skrev (12 minutter siden): Jeg synes de bare var hyggelige mot henne jeg, og at Carola fortjener det! Hvem siktet du til her, forresten? La merke til at Ina W var litt ekstra hyggelig, er det dette du tenkte på? Ellers enig i at Carola ikke tok større plass enn andre som har vært med! Ina og Astrid. Blir feil å kalle det rævsleiking når jeg tenker meg om. 😅 Men synes det ble vel mye «å herregud, det er Carola!» Ikke fordi hun ikke fortjener hyllest osv, men at det føltes litt pinlig i en sånn setting. Litt for mye fjortis «å herregud, idolet mitt!». Litt vanskelig å forklare. Mente ikke at de ikke var hyggelige, heller tvert imot.😂 Carola oppførte seg helt normalt. 😅Flott dame. Og tankevekkende hvordan hun ble behandlet som fersk artist. Flere har fortalt om samme erfaring. At de ble overkjørt og nærmest mista seg selv. Håper ting er litt annerledes i dag, at man har lært noe. Slår meg at mange av de store og erfarne framstår som de egentlig er bedre artister som godt voksne, ikke bare pga erfaring, men fordi de tør (og kan) og er trygge nok til å gjøre det de vil og være tro mot egen sjanger og greie, i motsetning til da alle ville ha en bit av deg og du ikke kunne eller turte å si nei til ting selv om det føltes feil. Gleder meg til resten av sesongen! Ble litt lei etter de første sesongene, men nå er det en fin mulighet til å oppdage artister jeg ikke kjenner til eller kun har hørt om. Endret torsdag kl 09:58 av Ninaen Rettet skrivefeil 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet torsdag kl 10:30 #16 Del Skrevet torsdag kl 10:30 Jeg så på Hver gang vi møtes i går. Et trivelig program med god musikk. Men altså, det ble sagt at Carola hadde med seg ti kofferter. Men bukse/skjørt hadde tydeligvis ikke fått plass. Og siste låt hvor Molly Hammar var med... Hva var det plagget? Så hun seg ikke i speilet før hun gikk ut? Og nå tenker jeg ikke på at hun er lubben, selv om det ikke gjorde saken noe bedre. Men herregud for en tacky "kjole"! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:33 #17 Del Skrevet torsdag kl 10:33 jises du har fritidsproblemer. Har du det godt med deg selv? Anonymkode: 3202d...785 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:36 #18 Del Skrevet torsdag kl 10:36 Enig med deg ts, var mye som ikke var pent 😳 Anonymkode: dbbb0...8b2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:37 #19 Del Skrevet torsdag kl 10:37 Må innrømme at jeg fniste litt av blondetrusa til Carola jeg og……. Anonymkode: 08b2f...17e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:38 #20 Del Skrevet torsdag kl 10:38 Er så enig med deg ts. Men det var en flott gjeng med artister og mye fin sang Anonymkode: 2ede7...68c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå