Gå til innhold

Hver gang vi møtes - klær

Stor pike

Anbefalte innlegg

Jeg så på Hver gang vi møtes i går. Et trivelig program med god musikk.

Men altså, det ble sagt at Carola hadde med seg ti kofferter. Men bukse/skjørt hadde tydeligvis ikke fått plass. 

Og siste låt hvor Molly Hammar var med... Hva var det plagget? Så hun seg ikke i speilet før hun gikk ut? Og nå tenker jeg ikke på at hun er lubben, selv om det ikke gjorde saken noe bedre. Men herregud for en tacky "kjole"!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jises du har fritidsproblemer. Har du det godt med deg selv?

Anonymkode: 3202d...785

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg fniste litt av blondetrusa til Carola jeg og…….

Anonymkode: 08b2f...17e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med deg ts. 

Men det var en flott gjeng med artister og mye fin sang :) 

Anonymkode: 2ede7...68c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke ha et særlig innholdsrikt liv som må kritisere andre. Pass dine egne saker, og finn deg en hobby. Går ann og holde meningen for seg selv 😊

Anonymkode: 62957...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var litt snodig av Carola å stille i leotard, er enig i det. Det er liksom et plagg som krever en større show-setting enn en nedpå gjeng rundt et bord. Og med diger dressjakke på toppen ble det truse-aktig. Men, hun ser ut som en million og er superstjerne, så hun står nok godt i et par hevede øyebryn😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (10 timer siden):

Jeg så på Hver gang vi møtes i går. Et trivelig program med god musikk.

Men altså, det ble sagt at Carola hadde med seg ti kofferter. Men bukse/skjørt hadde tydeligvis ikke fått plass. 

Og siste låt hvor Molly Hammar var med... Hva var det plagget? Så hun seg ikke i speilet før hun gikk ut? Og nå tenker jeg ikke på at hun er lubben, selv om det ikke gjorde saken noe bedre. Men herregud for en tacky "kjole"!

Men for en selvtillit hun utstrålte! Molly altså - jeg syns hun hadde en fantastisk energi! 🙌🏻👏🏻

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå i body er litt «varemerket» til Carola. Men litt pussig  setting i dette lille selskapet. Men igjen- det er «henne». Bilder fra Instagram: 

IMG_0011.png

Endret av Zenhouse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan jeg spørre hva som har skjedd med mimikken rundt munnen til Carola? Har hun hatt noen nerveskader? Ikke for å være stygg, er bare nysgjerrig. 

Enig i at hun ser fantastisk ut og at antrekket absolutt hadde gjort seg på en stor scene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Må innrømme at jeg fniste litt av blondetrusa til Carola jeg og…….

Anonymkode: 08b2f...17e

😝 haha, ja lurte fælt på om skjørtet hadde hekta seg under jakka eg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicky B skrev (1 time siden):

Men for en selvtillit hun utstrålte! Molly altså - jeg syns hun hadde en fantastisk energi! 🙌🏻👏🏻

Synes jeg også… hun eide den kjolen selv om den var litt… lite. 

Carola er en flott artist, flott dame på min alder. Hun har sin egen stil, som nok kan beskrives som noget i grenseland til Harry.

Men det må være lov, det også. 

Den best kledde i går: hun the voice-dommeren/artisten jeg aldri husker navnet på. I kongeblå Dynastietkjole. :klappe:

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

roxy80 skrev (1 time siden):

Men kan jeg spørre hva som har skjedd med mimikken rundt munnen til Carola? Har hun hatt noen nerveskader? Ikke for å være stygg, er bare nysgjerrig. 

Enig i at hun ser fantastisk ut og at antrekket absolutt hadde gjort seg på en stor scene. 

Fillers

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bodyen til Carola var ikke noe bedre

Anonymkode: ae48a...682

Alle store artister skal bruke badedrakt nå 😄😄

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (8 timer siden):

Synes jeg også… hun eide den kjolen selv om den var litt… lite. 

Carola er en flott artist, flott dame på min alder. Hun har sin egen stil, som nok kan beskrives som noget i grenseland til Harry.

Men det må være lov, det også. 

Den best kledde i går: hun the voice-dommeren/artisten jeg aldri husker navnet på. I kongeblå Dynastietkjole. :klappe:

Nei, uff, uenig. Ingen burde kle seg slik.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
roxy80 skrev (23 timer siden):

Fillers og nye tenner.

Endret av FruRosa
Tastefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicky B skrev (På 2.1.2025 den 22.19):

Hun pleier gå i trange kjoler, leotards, magetopper osv. Og hvorfor ikke? Hun synger som en engel. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det feil med blondebleier, egentlig??😇

Ina var dritflink og Molly også! Goddamn!
Jeg tror jeg har blitt for gammel til å mene noe om andres klær.

Men fillers og botox tar jo vekk folks sjarm, det ser ut som man ikke smiler ekte siden øynene ikke får rørt skikkelig på seg. Fatter ikke at folk kun ser på egne rynker, men glemmer helheten. Trist.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 40 års konserten med Carola og ble litt øvegidd over klærne når hun er  snart 60 år.Er jo så mye fine klær å få tak i .

og på hver gang vi møtes , med den blonde underbukse som babyjenter går i .Men var fin i gullbuksen og dressjakken. Og ødelagt det fine ansiktet sitt. Med blodårer sprengt i pannen ,og kunne nesten ikke smile normalt ,så falskt og snerrende ut ,uff a meg . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...