AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:57 #41 Del Skrevet torsdag kl 09:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det lettere å vente med sex om dama ikke drasser mannen rundt på kafe og klesbutikker, og heller ikke prøver å endre han? Jeg tenker at om dama så tydelig prøver å endre mannen, så burde han skjønne tegninga og forlate før forholdet har kommet i gang. Damer må slutte å velge sjalu og kontrollerende menn, og menn må slutte å velge damer som ser dem som et oppussingsprosjekt. Anonymkode: 073b8...00f Hvorfor skal man vente med sex? Det er jo poenget mitt. Man skal være med på det kvinnen vil og ikke vil, men skal ikke mannen bestemme noe? Men hvis utgangspunktet er at menn alltid er manipulative, løgnaktige, utro og bare ute etter sex så blir det vel litt vanskelig hvis hele bli-kjent-fasen handler om å avdekke disse sidene så man kan stikke fortest mulig. Anonymkode: b5ebf...3e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:03 #42 Del Skrevet torsdag kl 10:03 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kjenner ingen som skylder på damer for at de ikke bruker tid på å bli kjent. Sex er jo også en del av å bli kjent. Jeg tror den aggressive innstillingen og nedlatenheten du viser er en del av problemet. Ingen menn jeg kjenner ønsker å bruke kvinner som "puledukker". Vi vil finne en dame som man kan ha et forhold med, uten for mye drama, og uten for mye aggressivitet og nedlatenhet. Det er mulig vi er i kategorien "snille", og at det derfor kan tyde på at det blir for lite attraktivt og for kjedelig for en del kvinner. Anonymkode: b5ebf...3e4 Går du inn på Tinder som dame, så vil du se at SVÆRT mange menn ønsker å bruke kvinner som puledukker. En del menn lurer også kvinner og later som de ønsker forhold, bare for å få sex. Anonymkode: 96864...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:03 #43 Del Skrevet torsdag kl 10:03 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er jo to sider av samme sak? Anonymkode: b5ebf...3e4 Nei. Dere vil ikke ha kvinner med mange partnere. Samtidig vil dere at kvinner utsetter seg selv for risiko for å bli brukt til sex under "dekke" av forholdsplaner. Anonymkode: 96864...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:04 #44 Del Skrevet torsdag kl 10:04 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Men det er jo mennenes skyld at de ikke vil vente med sex i flere måneder. For SELVFØLGELIG vil mange kvinner ikke bare pule uten forpliktelser "mens de blir kjent", uten å være i et forhold. Faren for å bli brukt for sex er overhengende stor i slike tilfeller. Anonymkode: 96864...419 nei det kvinnen som må si nei om hun ikke vil ha sex.. Anonymkode: 28471...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:05 #45 Del Skrevet torsdag kl 10:05 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor skal man vente med sex? Det er jo poenget mitt. Man skal være med på det kvinnen vil og ikke vil, men skal ikke mannen bestemme noe? Men hvis utgangspunktet er at menn alltid er manipulative, løgnaktige, utro og bare ute etter sex så blir det vel litt vanskelig hvis hele bli-kjent-fasen handler om å avdekke disse sidene så man kan stikke fortest mulig. Anonymkode: b5ebf...3e4 Dessverre lurer mange menn kvinner og bruker dem for sex. De sier de ønsker å bli kjent, ønsker forhold, men sier det kun for å få sex. Når sexen har skjedd, så stikker mannen, eventuelt avslører at han ikke ønsker forhold. Selvfølgelig er ikke alle menn slik. Men mange kvinner er "kloke av skade" og gidder ikke puling uten forpliktelse i lang tid. Anonymkode: 96864...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:07 #46 Del Skrevet torsdag kl 10:07 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det var ditt valg. Tre ganger. Anonymkode: 41b6a...c21 Ts her. Ja det var mitt valg. Men poenget mitt var at jeg valgte å være sammen med en mann dom hadde vært singel i 1 år og hadde alt på stell med barnemor og samvær osv. Det er denne informasjonen jeg fikk av han og basert på den informasjonen tok jeg ett valg å være med han. Så på hvilken måte tok jeg feil valg? Hvordan skulle jeg ta ett valg basert på nor annet når jeg ikke viste sannheten? Anonymkode: 41457...225 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:07 #47 Del Skrevet torsdag kl 10:07 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Går du inn på Tinder som dame, så vil du se at SVÆRT mange menn ønsker å bruke kvinner som puledukker. En del menn lurer også kvinner og later som de ønsker forhold, bare for å få sex. Anonymkode: 96864...419 Du får heller bli kjent med menn IRL da. Anonymkode: 5333e...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:09 #48 Del Skrevet torsdag kl 10:09 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Ja det var mitt valg. Men poenget mitt var at jeg valgte å være sammen med en mann dom hadde vært singel i 1 år og hadde alt på stell med barnemor og samvær osv. Det er denne informasjonen jeg fikk av han og basert på den informasjonen tok jeg ett valg å være med han. Så på hvilken måte tok jeg feil valg? Hvordan skulle jeg ta ett valg basert på nor annet når jeg ikke viste sannheten? Anonymkode: 41457...225 Du vet, norske menn anno 2025 er slik: Menn: Norske damer er altfor kresne, og det er et problem at så mange menn er ufrivillig single. Også menn: damer har selv skyld i at de velger voldelige, utro og psyke partnere. De må bruke tid på å bli kjent. Også menn: hvorfor får vi ikke pult? Damer er altfor gjerrige på sexen! Også menn: damer med flere sexpartnere er horer, og ikke forholdsmateriale. Altså, WTF? Anonymkode: 96864...419 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:09 #49 Del Skrevet torsdag kl 10:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får heller bli kjent med menn IRL da. Anonymkode: 5333e...4b5 HVOR, tør jeg spørre? Altså, jeg er nå gift, men hadde null arenaer for å bli kjent med menn utenom nettet. Det er ikke slik at det er innenfor å sjekke opp en far eller en trener på fotballaget til ungene. Anonymkode: 96864...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:10 #50 Del Skrevet torsdag kl 10:10 Visse atferdsmønstre som sjalusi og kontrollere atferd viser seg tidlig, om så i mindre grad. Hvor åpen og ærlig de er mht fortid, egne følelser, hvordan de beskriver ekser osv. Jeg har vært borti én sånn. Da var jeg 16 år og jeg plukket raskt opp at han var sjalu og kontrollerende. Jeg slo opp og har aldri endt opp med en sånn igjen. Jeg har venninner som gang på gang blir sammen med drittsekker. Vi har pratet om det og er de ærlige mot seg selv bunner det som oftest ut i lavt selvbilde, søken etter bekreftelse og anerkjennelse og at de ikke har en indre trygghet i seg selv. De finner alltid macho menn med stort behov for å være "alfa" hanner i negativ forstand. At sjalusi er tegn på kjærlighet og de har samme behov for konstant bekreftelse fra omgivelsene, spesielt kvinner. Min konklusjon er at en kjenner at magefølelsen sier i fra veldig raskt når noe ikke stemmer når en møter noen, men at en velger å ignorere den murringen. Og at partneren en velger ofte speiler ubevisst det en føler en er verdt og fortjener. Da jeg ble skilt etter over 10 år handlet det om at jeg valgte feil partner. Jeg var ung og naiv og visste ikke hva jeg ville ha og trengte. Vi vokste fra hverandre, men det var aldri sjalusi, kontrollerende eller utroskap. Jeg var et annet menneske som godt voksen mor. Jeg visste nøyaktig hvem jeg var, hva jeg ville ha og hva jeg er verdt og fortjener. Jeg var trygg i meg selv. Møtte så han som er kjæresten min i dag. Ekte mann, varm, empatisk, kjærlig, emosjonelt tilgjengelig, tør å være sårbar, bein i nesa, omsorgsfull og tvers igjennom en fantastisk flott mann. Jeg er verdt alt han er mot meg. Anonymkode: b9515...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:11 #51 Del Skrevet torsdag kl 10:11 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Går du inn på Tinder som dame, så vil du se at SVÆRT mange menn ønsker å bruke kvinner som puledukker. En del menn lurer også kvinner og later som de ønsker forhold, bare for å få sex. Anonymkode: 96864...419 Ok, men da er det jo bare å styre unna de som skriver at de ser etter puledukker i profilen sin. Man er jo ikke dum heller? Anonymkode: b5ebf...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:13 #52 Del Skrevet torsdag kl 10:13 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei. Dere vil ikke ha kvinner med mange partnere. Samtidig vil dere at kvinner utsetter seg selv for risiko for å bli brukt til sex under "dekke" av forholdsplaner. Anonymkode: 96864...419 Det blir jo mange partnere hvis dere utelukker sex fra det å bli kjent? Som jeg skrev, menn går lei av cafebesøk og shoppingrunder temmelig fort. Hva annet kan du som kvinne tilby for å holde på mannens interesse? Anonymkode: b5ebf...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet torsdag kl 10:14 #53 Del Skrevet torsdag kl 10:14 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Ja det var mitt valg. Men poenget mitt var at jeg valgte å være sammen med en mann dom hadde vært singel i 1 år og hadde alt på stell med barnemor og samvær osv. Det er denne informasjonen jeg fikk av han og basert på den informasjonen tok jeg ett valg å være med han. Så på hvilken måte tok jeg feil valg? Hvordan skulle jeg ta ett valg basert på nor annet når jeg ikke viste sannheten? Anonymkode: 41457...225 Du kan jo undersøke litt. Kanskje du kjenner noen som kjenner eksdama? Sjekke litt rundt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet torsdag kl 10:15 #54 Del Skrevet torsdag kl 10:15 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): I over 20 år, faktisk. Han slo heller ikke ekskona si, og voldtok henne ikke. Så jeg hadde null forutsetninger for å vite hva som bodde i ham. I tillegg ble jeg mistrodd av omgivelsene, og begynte på et tidspunkt å lure på om det var jeg som var gal og misforsto alt. Anonymkode: 96864...419 Har dere barn sammen? På meg virker det som at han har psykopatiske trekk? Det at han skjuler sitt sanne jeg utenfor huset fire vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:15 #55 Del Skrevet torsdag kl 10:15 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Ja det var mitt valg. Men poenget mitt var at jeg valgte å være sammen med en mann dom hadde vært singel i 1 år og hadde alt på stell med barnemor og samvær osv. Det er denne informasjonen jeg fikk av han og basert på den informasjonen tok jeg ett valg å være med han. Så på hvilken måte tok jeg feil valg? Hvordan skulle jeg ta ett valg basert på nor annet når jeg ikke viste sannheten? Anonymkode: 41457...225 Du har nok ignorert røde flagg, og ikke avslutta som andre med et godt selvbilde hadde gjort, og det er derfor man må gjøre jobben med seg selv for å bryte ut av mønsteret, gjør du ikke det så kommer du bare til å fortsette å havne i dårlig forhold. Anonymkode: d64ca...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:15 #56 Del Skrevet torsdag kl 10:15 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du vet, norske menn anno 2025 er slik: Menn: Norske damer er altfor kresne, og det er et problem at så mange menn er ufrivillig single. Også menn: damer har selv skyld i at de velger voldelige, utro og psyke partnere. De må bruke tid på å bli kjent. Også menn: hvorfor får vi ikke pult? Damer er altfor gjerrige på sexen! Også menn: damer med flere sexpartnere er horer, og ikke forholdsmateriale. Altså, WTF? Anonymkode: 96864...419 Jeg tror disse utbredte vrangforestillingene er en del av problemet til mange kvinner. Anonymkode: b5ebf...3e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:17 #57 Del Skrevet torsdag kl 10:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det blir jo mange partnere hvis dere utelukker sex fra det å bli kjent? Som jeg skrev, menn går lei av cafebesøk og shoppingrunder temmelig fort. Hva annet kan du som kvinne tilby for å holde på mannens interesse? Anonymkode: b5ebf...3e4 Nei, det blir jo ikke mange partnere hvis man ikke har sex i bli kjent-fasen? Jeg som kvinne hater shopping, og er ikke interessert i å endre menn. Hva jeg som kvinne kan tilby for å holde på mannens interesse? Mange ting. Hvis et forhold er basert utelukkende på sex, vil ikke dette forholdet vare lenge. Anonymkode: 96864...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:17 #58 Del Skrevet torsdag kl 10:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror disse utbredte vrangforestillingene er en del av problemet til mange kvinner. Anonymkode: b5ebf...3e4 Nope, det er noe dere menn sier til oss overalt. Anonymkode: 96864...419 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:18 #59 Del Skrevet torsdag kl 10:18 TLR skrev (2 minutter siden): Har dere barn sammen? På meg virker det som at han har psykopatiske trekk? Det at han skjuler sitt sanne jeg utenfor huset fire vegger. Han hadde barn med eksen, og vi har to barn sammen. Han behandlet sine barn fra før helt eksemplarisk. Våre fellesbarn kuttet han helt ut etter at jeg endelig tok mot til meg og gikk. Anonymkode: 96864...419 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:24 #60 Del Skrevet torsdag kl 10:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det blir jo ikke mange partnere hvis man ikke har sex i bli kjent-fasen? Jeg som kvinne hater shopping, og er ikke interessert i å endre menn. Hva jeg som kvinne kan tilby for å holde på mannens interesse? Mange ting. Hvis et forhold er basert utelukkende på sex, vil ikke dette forholdet vare lenge. Anonymkode: 96864...419 Hva er alle disse tingene da? Får jo ikke noe svar på det. Og hvorfor trekker du opp det med "forhold utelukkende basert på sex"? Er det noen som har sagt det her? Anonymkode: b5ebf...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå