lillevill Skrevet torsdag kl 11:57 #41 Del Skrevet torsdag kl 11:57 Du må jo bare sjekke deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:04 #42 Del Skrevet torsdag kl 15:04 Sender deg styrkeklem❤️ Skjønner du er redd, spesielt om du jobber innen helse og ser mye av det verste. Men husk at statistisk sett er det mest sannsynlig ikke dette. Er du mye syk er det kanskje stress og en sliten kropp som er årsaken. Uansett tar du nå ansvar og tester deg, det er bra. Så tar du en dag av gangen. Det er god hjelp å få dersom det i verste fall skulle være HIV. Folk blir friske igjen av dette i dag. Ta vare på seg selv!❤️ Anonymkode: 244ac...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:17 #43 Del Skrevet torsdag kl 15:17 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han var veldig egosentrisk og egosentrert som person, drakk ekstremt mye, snyltet mye på min økonomi, viste enorm aggresjon når han drakk og det gjorde han hyppig. Sånn 4-10 enheter hver gang 5 ggr i uka. Havnet alltid i trøbbel i sosiale sammenkomster med både egen familie, egne venner og min familie og mine venner. Han er heftig overvektig, har dårlig kosthold, røyker og snuser, drikker ekstremt mye, Anonymkode: 6e4eb...ad6 Hva har ditt oppgulp om han å gjøre med angsten din for HIV? Anonymkode: 2d19d...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:25 #44 Del Skrevet torsdag kl 15:25 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Neglesopp på fingernegler og HIV har absolutt en korrelasjon. På tær er en helt annen historie da det er fuktig og bedre grobunn for sopp på tær kontra fingernegler. Dette vet jeg mye om som høyt utdannet innen helse. Men tusen takk for at du forsøkte å fordumme meg og å roe meg ned på en særs lite pedagogisk måte samtidig.😅👍🙈 TS Anonymkode: 6e4eb...ad6 Jeg hadde så ille neglesopp på tærne så legen spurte meg om jeg hadde hiv en gang. Ble ikke kvitt det så måtte ha tabletter, hadde ikke hiv, fikk det pga svangerskapsdiabeten tenker jeg. Så ja, det er symptom. Tviler på at du har hiv ts, men du må teste deg. Anonymkode: 4941b...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:26 #45 Del Skrevet torsdag kl 15:26 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva har ditt oppgulp om han å gjøre med angsten din for HIV? Anonymkode: 2d19d...f5e Hun er sikker noe jævlig forbanna. Anonymkode: 4941b...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:26 #46 Del Skrevet torsdag kl 15:26 Og det er jo ikke noe rart. Anonymkode: 4941b...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:35 #47 Del Skrevet torsdag kl 15:35 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde så ille neglesopp på tærne så legen spurte meg om jeg hadde hiv en gang. Ble ikke kvitt det så måtte ha tabletter, hadde ikke hiv, fikk det pga svangerskapsdiabeten tenker jeg. Så ja, det er symptom. Tviler på at du har hiv ts, men du må teste deg. Anonymkode: 4941b...177 Den eneste måten å bli kvitt neglesopp på er å ta tabletter… Dersom du ikke hadde prøvd det engang, så var det en merkelig lege som spurte om du hadde HIV. Neglesopp er ikke et tegn på HIV, men residiv sopp kan forekomme hos HIV pasienter grunnet nedsatt immunforsvar. Det finnes fortsatt MANGE mennesker som har residiv soppinfeksjoner som ikke har hiv. Anonymkode: b5294...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:36 #48 Del Skrevet torsdag kl 15:36 Som helsepersonell så vet du vel at hiv er sjeldent, mens sykdommer som knekker immunforsvaret er veldig vanlig. Så statistisk sannsynlighet for at han har hiv OG lyver om det er minimal. Enkelt å oppdage at folk tar en medisin Coctail også daglig Anonymkode: 9d6b5...8d3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:38 #49 Del Skrevet torsdag kl 15:38 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den eneste måten å bli kvitt neglesopp på er å ta tabletter… Dersom du ikke hadde prøvd det engang, så var det en merkelig lege som spurte om du hadde HIV. Neglesopp er ikke et tegn på HIV, men residiv sopp kan forekomme hos HIV pasienter grunnet nedsatt immunforsvar. Det finnes fortsatt MANGE mennesker som har residiv soppinfeksjoner som ikke har hiv. Anonymkode: b5294...a39 Jeg hadde prøvd neglelakk og krem fra apoteket før jeg gikk til legen, når legen kom med den kommentaren holdt jeg på å få sjokk. Anonymkode: 4941b...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:41 #50 Del Skrevet torsdag kl 15:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde prøvd neglelakk og krem fra apoteket før jeg gikk til legen, når legen kom med den kommentaren holdt jeg på å få sjokk. Anonymkode: 4941b...177 Disse reseptfrie midlene hjelper ikke dersom du er sterkt angrepet. Det kan hjelpe dersom du starter behandling når du ser antydning til sopp. Anonymkode: b5294...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:43 #51 Del Skrevet torsdag kl 15:43 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg var hos et par foreldre I klassen til datteren min for noen år siden, feiret nyttårsaften. Damen var lege og hadde en nyfødt hjemme. Leta etter barna som lekte gjemsel, gikk uheldigvis inn på feil rom og der satt hun og diet babyen på ene armen og rødvinsglasset i andre hånda. Ikke tro at helsepersonell er overmennesker. Anonymkode: 4941b...177 Det heter ammet - damen ammet, babyen diet. Og det er ikke farlig å ta ett glass vin og amme. Anonymkode: b0775...d16 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:00 #52 Del Skrevet torsdag kl 16:00 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tusen takk for bra òg utfyllende svar. Har ikke levd utsvevende på noen måte. Drt manglet noen ord der i HI. Har ikke hatt sex med andre enn han på 6 år. Satt og grein og var utav meg når jeg opptrettet denne tråden. Men om jeg så hadde levd et utsvevende liv, så er det jo sykt å lese hvordan andre anonyme prater til et annet menneske i krise uansett. Det er bare trist. Har fått 4 negative hurtigtester/serietester på HIV. Men er så redd for at det ikke stemmer. Er bare stressa og har utviklet en eller annen angst her. TS Anonymkode: 6e4eb...ad6 Ro deg ned et par hakk. Du har testet negativt på 4 tester. Veldig sjeldent at folk i dag blir smittet av HIV i Norge, fordi alle kjente smittede blir medisinert. Neglsopp kan forekomme av veldig mange andre grunner enn HIV, det burde du vite hvis du er helsearbeider. Anonymkode: ecf5f...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:01 #53 Del Skrevet torsdag kl 16:01 Det er ikke magefølelsen din, men angst, som har fått deg til å tenke at neglsopp betyr at han har HIV. Det beste du kan gjøre er å ta en test. Det skal svært mye til for å bli smittet, så om han så har det så går det nok bra Anonymkode: 45137...1da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:20 #54 Del Skrevet torsdag kl 16:20 Vel, for å røre i gryta enda mere så kan en få psoriasis i neglene også, og det ligner til forveksling neglesopp. Ellers så var denne historien et eksempel på når et menneske får paranoia Anonymkode: 5ce6f...769 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:13 #55 Del Skrevet torsdag kl 17:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Disse reseptfrie midlene hjelper ikke dersom du er sterkt angrepet. Det kan hjelpe dersom du starter behandling når du ser antydning til sopp. Anonymkode: b5294...a39 Ja, oppdaget det etterhvert ja. Så da måtte jeg til legen da, tok av meg skoen og hun spurte: Har du HIV? Anonymkode: 4941b...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet torsdag kl 18:36 #56 Del Skrevet torsdag kl 18:36 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:00 #57 Del Skrevet torsdag kl 19:00 Bare bestill legetime og test for alle SOS. Du sier du er helsepersonell, og vet dermed at det er eneste mulighet. Anonymkode: 1ba7e...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:20 #58 Del Skrevet torsdag kl 20:20 Du virker ikke særlig snill i hi. Anonymkode: 01078...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:23 #59 Del Skrevet torsdag kl 21:23 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tusen takk for bra òg utfyllende svar. Har ikke levd utsvevende på noen måte. Drt manglet noen ord der i HI. Har ikke hatt sex med andre enn han på 6 år. Satt og grein og var utav meg når jeg opptrettet denne tråden. Men om jeg så hadde levd et utsvevende liv, så er det jo sykt å lese hvordan andre anonyme prater til et annet menneske i krise uansett. Det er bare trist. Har fått 4 negative hurtigtester/serietester på HIV. Men er så redd for at det ikke stemmer. Er bare stressa og har utviklet en eller annen angst her. TS Anonymkode: 6e4eb...ad6 Er du høyt utdannet innen helse så burde du jo vite at HIV ikke smitter så veldig lett mellom heterofile par. Og at neglesopp ved psoriasis er langt vanligere enn ved hiv. Anonymkode: d04e6...4eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:24 #60 Del Skrevet torsdag kl 21:24 Alltid greit å teste seg etter avsluttet forhold for man vet aldri hva de har dyppet pikken sin i eller hva som er blitt dyppet. Mest sannsynligvis så har du ikke fått HIV men skulle det være det så er det ikke en dødsdom i dag som det var før. I dag har man gode medisiner som holder deg levende uten store komplikasjoner. Anonymkode: 284ab...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå