AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:51 #1 Del Skrevet onsdag kl 23:51 Vet ikke helt om det var at jeg skulle dit i desember eller om jeg kun skulle få beskjeden om en time i desember, men nå er det uansett over og jeg har ikke fått noe brev og står ingenting på helsenorge. Hva gjør man da? Anonymkode: 8ee61...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet onsdag kl 23:56 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:56 Ringer de og spør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:15 #3 Del Skrevet torsdag kl 15:15 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vet ikke helt om det var at jeg skulle dit i desember eller om jeg kun skulle få beskjeden om en time i desember, men nå er det uansett over og jeg har ikke fått noe brev og står ingenting på helsenorge. Hva gjør man da? Anonymkode: 8ee61...f37 Hvem var det som nevnte det med desember? Anonymkode: 25947...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:21 #4 Del Skrevet torsdag kl 17:21 Kanskje det var desember 2025? Vet at det er lang ventetid enkelte steder. Anonymkode: 9df33...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:32 #5 Del Skrevet torsdag kl 17:32 ØNH - der har vi alltid valgt private løsninger. Sier de desember mener de nok 2025, mulig 2026. Anonymkode: 23bf7...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå