Gå til innhold

Damer som rumpeskvetter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dama mi rumpeskvetter, og jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det. Når vi har sex, kommer det sivende brun rumpeskvette, og jeg mister lysten. Hun er også en sitte dame, så jeg må hele tiden unnskylde meg for vondt for ansikt holding dessverre. 

Anonymkode: b9aa3...736

Fy faen. Dagens latter 🤣🤣

Anonymkode: 1e705...65f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk vondt i rbbeina av latter, du trollmor du trollmor du er ikke grei du driter i trynet på gubben og skylder på meg.

Anonymkode: 1e705...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (19 timer siden):

Tror ikke TS synes det er så morsomt hvis det faktisk kommer avføring ut under oralsex.

Ja det er grusomt så jævli. Ikke jeg aner heller hvordan jeg skal si uten såre henne. Dette er veldig tungt

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja det er grusomt så jævli. Ikke jeg aner heller hvordan jeg skal si uten såre henne. Dette er veldig tungt

Send en mail. Du er jo så god med ord!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Si at det er haram på den som skvetter med den rumpe.

Anonymkode: d2c27...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petterm skrev (På 2.1.2025 den 4.11):

Tror ikke TS synes det er så morsomt hvis det faktisk kommer avføring ut under oralsex.

Du, dette er han raringen som åpenbart tenner på alt som har med promp og avføring å gjøre. Ekkel fyr som har produsert mang en fjollete tråd gjennom tiden han har vært her.

INGEN dame gjør som det denne avvikeren skriver om, så ikke gå på dette tøvet.

Anonymkode: a5948...75c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan være (om dette er seriøst) at du hadde fått bedre råd om du skrev forståelig. For her kommer jo ordene hulter i bulter, og du har fortsatt ikke prøvd å forklare hva du mener med rumpeskvette f.eks. (Men går ut fra du mener at det lekker tynn avføring?, men rumpeskvette er ikke et ord, og første innlegget ditt gir ingen mening) 

Mener du derimot at det skvetter avføring mens dere holder på, så er jo noe enda mer galt enn om det bare siver litt sammen med svette. 

Anonymkode: 83e9b...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan være (om dette er seriøst) at du hadde fått bedre råd om du skrev forståelig. 

Mener du derimot at det skvetter avføring mens dere holder på, så er jo noe enda mer galt enn om det bare siver litt sammen med svette. 

Anonymkode: 83e9b...4ba

Tvilsomt, har lest samme innlegg før. Tror ikke ordet rumpeskvette ble brukt da, men innholdet for øvrig og måten å uttrykke seg på var likt. 

Anonymkode: f5ab2...c28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 22.34):

Dama mi rumpeskvetter, og jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle det. Når vi har sex, kommer det sivende brun rumpeskvette, og jeg mister lysten. Hun er også en sitte dame, så jeg må hele tiden unnskylde meg for vondt for ansikt holding dessverre. 

«Dama mi slipper ufrivillig ut små mengder avføring under sex. Dette synes jeg er ekkelt, spesielt når hun sitter på meg. Hvordan skal jeg legge dette fram for henne?»

Anonymkode: a84dc...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tvilsomt, har lest samme innlegg før. Tror ikke ordet rumpeskvette ble brukt da, men innholdet for øvrig og måten å uttrykke seg på var likt. 

Anonymkode: f5ab2...c28

Ja. En stund siden sist nå men åpenbart samme person med en merkelig fetisj.

Anonymkode: bb16f...9eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja. En stund siden sist nå men åpenbart samme person med en merkelig fetisj.

Anonymkode: bb16f...9eb

Er ikke bare her hun/ han skriver. Både her, under venner, samliv, singel, og kropp og helse. Tydelig  fetisj. Alt dreier seg om bæsj, rumpe og promping. 

Anonymkode: 9382d...3cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 5.51):

Si at det er haram på den som skvetter med den rumpe.

Hva betyr haram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...