AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:25 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:25 Noen som har tips til en god ungdomsskole Kristiansand sentrum/Kristiansand øst? Eventuelt hvilke man burde holde seg unna? Anonymkode: 078d7...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:31 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:31 Jeg har mine to på Holte, og begge opplever skolen som god og trygg. Var et litt vanskelig kull (eller klasse?) som gikk ut fra skolen for et par år siden, og etter det har det vært stille og rolig, i følge mitt ene barn. Rektoren er lydhør og lett å snakke med, mange flinke lærere☺️ Anonymkode: a5ddf...08a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:45 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:45 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har mine to på Holte, og begge opplever skolen som god og trygg. Var et litt vanskelig kull (eller klasse?) som gikk ut fra skolen for et par år siden, og etter det har det vært stille og rolig, i følge mitt ene barn. Rektoren er lydhør og lett å snakke med, mange flinke lærere☺️ Anonymkode: a5ddf...08a Takk for svar. Vet du noe om jentemiljøet der? Vi er litt bekymret for at utestengning osv dersom det er litt «klikkete». Flytter fra en annen kant av landet, og begge jobbene ligger på østsiden av byen. Så området hvor Holte ligger er ikke uaktuelt 🙂 Anonymkode: 078d7...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:09 #4 Del Skrevet onsdag kl 23:09 Jeg jobber med å reise rundt på skoler i Kristiansand. Har et sjeldent godt inntrykk av skolemiljøet på Tinntjønn ungdomsskole. Vet det er for langt vest, så ikke veldig aktuelt for dere, men det var veldig godt miljø der. Grim skole kan være utfordrende. Anonymkode: 18abd...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:19 #5 Del Skrevet torsdag kl 08:19 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk for svar. Vet du noe om jentemiljøet der? Vi er litt bekymret for at utestengning osv dersom det er litt «klikkete». Flytter fra en annen kant av landet, og begge jobbene ligger på østsiden av byen. Så området hvor Holte ligger er ikke uaktuelt 🙂 Anonymkode: 078d7...9ea Har også hørt at Holte er en kremskole - absolutt en av de beste i byen. Men det er også et område av Kristiansand som er preget av folk med høy inntekt , høy utdanning etc., så hvordan det ligger an med «klikking» etc vet jeg ikke. Anonymkode: ad252...2c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:04 #6 Del Skrevet torsdag kl 12:04 Vi har hatt, og har våre på Haumyrheia. Super skole. Flinke lærere som er engasjerte i barna. Virker som lite utskiftning blant personalet. Kjenner best til jente miljøet, og det er ihvertfall i følge mine døtre helt topp. Hele trinnet er en stor gjeng. Er heller ikke noe merkbart press på merkeklær og sånt. Foreldregruppen er stort sett engasjert og ressurssterk. Selve skolen er nedslitt og går med underskudd da, men barna er fornøyde og det er viktigst for meg 😆 Anonymkode: 42e53...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:02 #7 Del Skrevet torsdag kl 22:02 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 22.31): Jeg har mine to på Holte, og begge opplever skolen som god og trygg. Var et litt vanskelig kull (eller klasse?) som gikk ut fra skolen for et par år siden, og etter det har det vært stille og rolig, i følge mitt ene barn. Rektoren er lydhør og lett å snakke med, mange flinke lærere☺️ Anonymkode: a5ddf...08a Jeg har også hatt barn på Holte og er veldig fornøyd.Ei venninne har en datter med bl.a ADHD utfordringer og hun er veldig imponert over hvordan Holte har håndtert dette. Anonymkode: b7ba3...ac6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:02 #8 Del Skrevet torsdag kl 22:02 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har hatt, og har våre på Haumyrheia. Super skole. Flinke lærere som er engasjerte i barna. Virker som lite utskiftning blant personalet. Kjenner best til jente miljøet, og det er ihvertfall i følge mine døtre helt topp. Hele trinnet er en stor gjeng. Er heller ikke noe merkbart press på merkeklær og sånt. Foreldregruppen er stort sett engasjert og ressurssterk. Selve skolen er nedslitt og går med underskudd da, men barna er fornøyde og det er viktigst for meg 😆 Anonymkode: 42e53...3c4 Der gikk jeg på ungdomsskole for maaaange år siden ☺️ Anonymkode: b7ba3...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:47 #9 Del Skrevet torsdag kl 22:47 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi har hatt, og har våre på Haumyrheia. Super skole. Flinke lærere som er engasjerte i barna. Virker som lite utskiftning blant personalet. Kjenner best til jente miljøet, og det er ihvertfall i følge mine døtre helt topp. Hele trinnet er en stor gjeng. Er heller ikke noe merkbart press på merkeklær og sånt. Foreldregruppen er stort sett engasjert og ressurssterk. Selve skolen er nedslitt og går med underskudd da, men barna er fornøyde og det er viktigst for meg 😆 Anonymkode: 42e53...3c4 Så bra! Skal sjekke ut Haumyrheia. Høres ut som et fint miljø å være i! Anonymkode: 078d7...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå