AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:01 #21 Del Skrevet torsdag kl 18:01 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er litt vanskelig, med det budsjettet. Du bør nok se mot lavkostland, og steder der billigselskapene flyr direkte. Og det kommer jo an på hvor du flyr fra. Jeg er veldig glad i Nice eller Barcelona, da man også har et rikt utvalg av gode restauranter, mye å finne på i området, og storby. Men om dere i hovedsak vil ha sol og bad er Albania og Sopot gode forslag. Spania er rimeligere enn Italia og Frankrike, men kan bli ulidelig varmt om sommeren. Ser malta er nevnt, der trives vi også godt. For seng anbefaler jeg å bruke booking.com eller tripadvisor. Jeg pleier å legge inn alle kriteriene, ønsket rating, budsjett, etc. Gå til anmeldelsene, og så søke på det som er viktig for meg. Som "parking", "pool" og så videre. Da får du raskt oversikten av om det er noe mange er misfornøyd med. Anonymkode: 3e8d9...5b0 Tusen takk for tips ❤️ Anonymkode: 8659a...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:11 #22 Del Skrevet torsdag kl 18:11 Vi er tre voksne, har bestilt rutefly til Kreta i juli (to uker), fly for 12000 og leilighet for knappe 1000 kr natta (opprinnelig via Booking, vi har vært der før, nå bestilte vi direkte til eier). Leiebil kommer i tillegg. Gleder oss! Anonymkode: d3cad...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet torsdag kl 18:17 #23 Del Skrevet torsdag kl 18:17 Sjekk ut Samos. Veldig fint for par og en rolig øy. Minimalt med barn der 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:18 #24 Del Skrevet torsdag kl 18:18 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi er tre voksne, har bestilt rutefly til Kreta i juli (to uker), fly for 12000 og leilighet for knappe 1000 kr natta (opprinnelig via Booking, vi har vært der før, nå bestilte vi direkte til eier). Leiebil kommer i tillegg. Gleder oss! Anonymkode: d3cad...d67 Vi har også reist til Kreta noen år, veldig fornøyd- og som du sier er ikke prisene så verst heller. Vi er ikke så opptatt av at det skal være så stort og flott - men rent og ryddig, kort vei til strand Anonymkode: 8659a...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:20 #25 Del Skrevet torsdag kl 18:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har også reist til Kreta noen år, veldig fornøyd- og som du sier er ikke prisene så verst heller. Vi er ikke så opptatt av at det skal være så stort og flott - men rent og ryddig, kort vei til strand Anonymkode: 8659a...12b Vi bor på et lite sted på sørøst-kysten av Kreta, bokstavelig talt ett minutt til stranden. Tre soverom og to bad i leiligheten (gresk standard, men rent og greit) og nydelige uteplasser. Mye heller det enn all inclusive-charter!! Anonymkode: d3cad...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:22 #26 Del Skrevet torsdag kl 18:22 Sånn forøvrig så ville jeg også sjekket Samos som en over her nevner! Ville undersøkt hva vi kunne fått i Kokkari eller i Votsalakia for den prisen dere tenker! Anonymkode: d3cad...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:40 #27 Del Skrevet torsdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bath? Hvor er det? ellers har jeg faktisk tenkt på Gdansk eller Sopot? Fly og hotell hver for seg? Anonymkode: 8659a...12b Det er i England, Ja, bestill separat, så får dere det som ønsket. Anonymkode: 04c7a...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campine Skrevet torsdag kl 23:27 #28 Del Skrevet torsdag kl 23:27 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Men jeg trodde det var mye regn der på sommeren? Anonymkode: 8659a...12b Har bare vært der på sommeren. Regner som regel bare ei kort stund, før sola kommer tilbake. Siste gang jeg var der, regnet det 5 ganger (korte øyeblikk) i løpet av en hel mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:44 #29 Del Skrevet fredag kl 07:44 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er litt vanskelig, med det budsjettet. Du bør nok se mot lavkostland, og steder der billigselskapene flyr direkte. Og det kommer jo an på hvor du flyr fra. Jeg er veldig glad i Nice eller Barcelona, da man også har et rikt utvalg av gode restauranter, mye å finne på i området, og storby. Men om dere i hovedsak vil ha sol og bad er Albania og Sopot gode forslag. Spania er rimeligere enn Italia og Frankrike, men kan bli ulidelig varmt om sommeren. Ser malta er nevnt, der trives vi også godt. For seng anbefaler jeg å bruke booking.com eller tripadvisor. Jeg pleier å legge inn alle kriteriene, ønsket rating, budsjett, etc. Gå til anmeldelsene, og så søke på det som er viktig for meg. Som "parking", "pool" og så videre. Da får du raskt oversikten av om det er noe mange er misfornøyd med. Anonymkode: 3e8d9...5b0 Enig, budsjettet er litt knapt. Anbefaler AirBnb, slik at dere kan lage litt mat hjemme. Budsjettet vil ikke holde til tre måltider ute per dag. Anonymkode: 4f464...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå