AnonymBruker Skrevet 6. januar #21 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 21.51): Jeg prøver på dette nå. Se Eventuelt originalen til Jeff Nippard Anonymkode: 6f138...f97 De videoene hvor folk går fra feit til ripped er bare lureri, for det er folk som allerede var veltrente. Det er noe helt annet enn når man er feit og utrent. TS: ja det er mulig. Finn et program du er komfortabelt med. 5x5 kan funke bra. Anonymkode: a4514...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 6. januar #22 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): De videoene hvor folk går fra feit til ripped er bare lureri, for det er folk som allerede var veltrente. Det er noe helt annet enn når man er feit og utrent. TS: ja det er mulig. Finn et program du er komfortabelt med. 5x5 kan funke bra. Anonymkode: a4514...c9e Joa, absolutt. Hvis du ikke har muskler til å begynne med dukker de ikke magisk opp av slanking. Jeg vil allikevel påstå at basisprinsippene som beskrives i videoene er universelle hvis målet er ned i vekt + bli sterkere: Tren mye og tungt med progressive overload, prioriter proteiner på makroene, ikke overspis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #23 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 21.51): Jeg prøver på dette nå. Se Eventuelt originalen til Jeff Nippard Anonymkode: 6f138...f97 De videoene hvor folk går fra feit til ripped er bare lureri, for det er folk som allerede var veltrente. Det er noe helt annet enn når man er feit og utrent. TS: ja det er mulig. Finn et program du er komfortabelt med. 5x5 kan funke bra. Anonymkode: a4514...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #24 Del Skrevet 6. januar Beklager dobbelt inlegg. Problemet med mobil****^^^^ Anonymkode: a4514...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #25 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Karbohydrater hemmer vektnedgang. Å kutte karbohydrater er mye mer effektivt for å forbrenne fett. Så med mindre TS skal konkurrere som bodybuilder, så er keto evt carnivore beste veien å gå for å forbrenne fett samtidig som man bygger muskler. Anonymkode: d7398...fa0 For oss som jobber er det ikke et alternativ å ta ut sykmelding for å drive med dietter. Kraftig hodepine, hjernetåke og slapphet over flere dager/uker, funker dårlig sammen med konsentrasjonsarbeid. Anonymkode: 81f6f...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #26 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): For oss som jobber er det ikke et alternativ å ta ut sykmelding for å drive med dietter. Kraftig hodepine, hjernetåke og slapphet over flere dager/uker, funker dårlig sammen med konsentrasjonsarbeid. Anonymkode: 81f6f...2d8 Jeg har selv konsentrasjonsarbeid og det går helt fint med ketose. Har blitt kvitt hodepine, hjernetåke og slapphet ved å være i ketose. Anonymkode: d7398...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #27 Del Skrevet 7. januar Epictetus skrev (14 timer siden): Jeg tar meg friheten å (nok en gang) sitere det studiet du selv delte tidligere i tråden Furthermore, there is limited evidence on the keto diet's efficacy in promoting muscle building for high-intensity, glycolytic sports (such as sprinting and weightlifting), as these activities primarily rely on carbohydrate-based energy sources (Burke et al., 2017). Og igjen, jeg skjønner ikke hvorfor du hopper til at TS er bodybuilder... "25 kg overvektig og vil bygge muskler" synes du høres ut som en bodybuilder? Anonymkode: d7398...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 7. januar #28 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og igjen, jeg skjønner ikke hvorfor du hopper til at TS er bodybuilder... "25 kg overvektig og vil bygge muskler" synes du høres ut som en bodybuilder? Anonymkode: d7398...fa0 Jeg har ikke brukt begrepet body builder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #29 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 21.31): Jeg er 25 kg overvektig og har samtidig begynt å trene for å bygge muskler. Men jeg lurer på om det er mulig å gå ned i vekt samtidig som man bygger muskler? Har hørt at man trenger jo ligge i kalori underskudd for å gå ned i vekt mens man trenger ligge i overskudd på kalorier for å bygge muskler? Anonymkode: 0f1ee...ead Jeg startet med psfm diett, deretter slanking med fokus på rett mat og beholde muskler. Når vekten var på ønsket nivå begynte jeg med styrketrening og maten var fokusert på muskelmasse. Sørget for 21g proteiner per måltid mens jeg slanket meg så mistet jeg ikke muskelmasse. Anonymkode: 3204f...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå