AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:39 #41 Del Skrevet fredag kl 12:39 AnonymBruker skrev (5 timer siden): «Årlig har vi i Norge rundt 300 tilfeller av kreft i hals og svelg som skyldes HPV. HPV smitter først og fremst ved vaginalt samleie, men også analsex og oralsex fører til smitte. Av de som har HPV i og rundt kjønnsorganene, er det rundt 1/3 som også har HPV i munnhule og svelg. Risiko for HPV i munnhule og svelg er avhengig av antall orale sexualpartnere. 6,5 prosent av alle kvinner og menn i alderen 34-69 år har HPV i området rundt endetarmsåpningen (anus) og de ytre kjønnsorganene (genitalia)» 300 i året er ikke ingenting, men det kan sammenlignes med andre gleder i livet. Jeg skal kjøre bil til jobb nå (ca 100 døde i trafikken pr år). Jeg drakk juleøl nesten hver dag i jula (300 dør årlig av alkohol). Jeg spiste for mye juleribbe og sjokolade (70-80% av Norske dødsfall knyttes til livsstil). Anonymkode: f5675...b1d Bare mener at mange ser på oralsex som helt trygt. Viktig å være klar over farene. Og antall er økende. Jeg selv fikk herpes I underlivet pga oralsex. Han hadde begynnende munnsår. Veldig mange munnsår er herpes. Og har ofte utbrudd. Og det var det virkelig ikke verdt Anonymkode: cd517...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROM Skrevet fredag kl 13:54 #42 Del Skrevet fredag kl 13:54 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tilfredsstiller henne oralt hver gang. Hun suger meg kanskje 1 av 6 ganger, men kun som start på forspillet. Får aldri BJ som eneste ting, og hun suger aldri til jeg kommer. Anonymkode: a1631...33b Spot on som hos oss 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:03 #43 Del Skrevet fredag kl 14:03 Han gir hver gang. Jeg gir dessverre ikke så ofte. Mistet lysten på det da jeg gjorde det mens jeg var gravid og kvalm. Prøver å bli glad i det igjen nå, for jeg vet at han liker det. Vi snakker sammen om dette. Anonymkode: 3c398...568 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:03 #44 Del Skrevet fredag kl 14:03 Jeg suger han som en del av forspillet sikkert 80% av gangene vi har sex, han slikker meg kanskje 10% av gangene. Jeg hadde elsket det om han hadde gjort de oftere, men han synes det er kjedelig, det gir han ingenting så da blir det sånn. Anonymkode: b353a...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:13 #45 Del Skrevet fredag kl 14:13 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg suger han som en del av forspillet sikkert 80% av gangene vi har sex, han slikker meg kanskje 10% av gangene. Jeg hadde elsket det om han hadde gjort de oftere, men han synes det er kjedelig, det gir han ingenting så da blir det sånn. Anonymkode: b353a...f9c Er han ego ellers? At noe er kjedelig synes jeg er cirka den verste unnskyldningen for å la være å gjøre noe som partner elsker. Anonymkode: 2506e...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 19:17 #46 Del Skrevet fredag kl 19:17 Jeg utførte oralsex hver eneste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:20 #47 Del Skrevet fredag kl 19:20 59,679100581% Pluss/minus noen her og der. Anonymkode: 89b0b...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet fredag kl 19:23 #48 Del Skrevet fredag kl 19:23 Irak skrev (4 minutter siden): Jeg utførte oralsex hver eneste gang... Pluss i boka 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet fredag kl 19:24 #49 Del Skrevet fredag kl 19:24 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er han ego ellers? At noe er kjedelig synes jeg er cirka den verste unnskyldningen for å la være å gjøre noe som partner elsker. Anonymkode: 2506e...123 Kan også sammenlignes med = latskap. Jeg utfører hver eneste gang. Det gir meg nytelse og glede 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet fredag kl 19:29 #50 Del Skrevet fredag kl 19:29 DeLorean skrev (3 minutter siden): Pluss i boka 👍 Så gjorde jeg det der det passet seg å gjøre det. I dusjen, utendørs, i stua, i senga etc. Eneste plassen jeg ikke har gjort det tror jeg er i bilen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet fredag kl 19:32 #51 Del Skrevet fredag kl 19:32 petterm skrev (På 2.1.2025 den 8.00): https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/17937678/norske-menn-gir-hyppigere-oralsex-enn-kvinner?publisherId=17847495 60 % har aldri oralsex: https://www.dagbladet.no/annonse/nordmenn-elsker-oralsex-slik-far-du-mer/80835847 Det er jo ingen pålitelig statistikk på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:34 #52 Del Skrevet fredag kl 19:34 Har vel aldri ikke gitt eller mottatt i seriøse forhold. Gir dog veldig sjelden oralsex før jeg vet vi er eksklusive. Jeg synes det er mer intimt enn selve penetreringen og suger ikke menn jeg ikke kjenner. Anonymkode: c2e39...1b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:41 #53 Del Skrevet fredag kl 19:41 Jeg tror det er obligatorisk i starten av et forhold for de fleste. Fordi det er «obligatorisk» i det moderne samfunn. Når man blir trygg eller utbrent i et forhold vil de som ikke trives med slutte med det. Anonymkode: 9e0d3...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå