Gå til innhold

Hvor mange prosent av norske heterofile par utfører oralsex på hverandre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

«Årlig har vi i Norge rundt 300 tilfeller av kreft i hals og svelg som skyldes HPV.

HPV smitter først og fremst ved vaginalt samleie, men også analsex og oralsex fører til smitte. Av de som har HPV i og rundt kjønnsorganene, er det rundt 1/3 som også har HPV i munnhule og svelg. Risiko for HPV i munnhule og svelg er avhengig av antall orale sexualpartnere.

6,5 prosent av alle kvinner og menn i alderen 34-69 år har HPV i området rundt endetarmsåpningen (anus) og de ytre kjønnsorganene (genitalia)»

300 i året er ikke ingenting, men det kan sammenlignes med andre gleder i livet. Jeg skal kjøre bil til jobb nå (ca 100 døde i trafikken pr år). Jeg drakk juleøl nesten hver dag i jula (300 dør årlig av alkohol). Jeg spiste for mye juleribbe og sjokolade (70-80% av Norske dødsfall knyttes til livsstil).

Anonymkode: f5675...b1d

Bare mener at mange ser på oralsex som helt trygt. Viktig å være klar over farene. Og antall er økende. Jeg selv fikk herpes I underlivet pga oralsex. Han hadde begynnende munnsår. Veldig  mange munnsår er herpes. Og har ofte utbrudd.  Og det var det virkelig ikke verdt

Anonymkode: cd517...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tilfredsstiller henne oralt hver gang.

Hun suger meg kanskje 1 av 6 ganger, men kun som start på forspillet. Får aldri BJ som eneste ting, og hun suger aldri til jeg kommer. 

Anonymkode: a1631...33b

Spot on som hos oss 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gir hver gang. Jeg gir dessverre ikke så ofte. Mistet lysten på det da jeg gjorde det mens jeg var gravid og kvalm. Prøver å bli glad i det igjen nå, for jeg vet at han liker det. Vi snakker sammen om dette.

Anonymkode: 3c398...568

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger han som en del av forspillet sikkert 80% av gangene vi har sex, han slikker meg kanskje 10% av gangene. Jeg hadde elsket det om han hadde gjort de oftere, men han synes det er kjedelig, det gir han ingenting så da blir det sånn.

Anonymkode: b353a...f9c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg suger han som en del av forspillet sikkert 80% av gangene vi har sex, han slikker meg kanskje 10% av gangene. Jeg hadde elsket det om han hadde gjort de oftere, men han synes det er kjedelig, det gir han ingenting så da blir det sånn.

Anonymkode: b353a...f9c

Er han ego ellers? At noe er kjedelig synes jeg er cirka den verste unnskyldningen for å la være å gjøre noe som partner elsker.

Anonymkode: 2506e...123

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er han ego ellers? At noe er kjedelig synes jeg er cirka den verste unnskyldningen for å la være å gjøre noe som partner elsker.

Anonymkode: 2506e...123

Kan også sammenlignes med = latskap. Jeg utfører hver eneste gang. Det gir meg nytelse og glede 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (3 minutter siden):

Pluss i boka 👍

Så gjorde jeg det der det passet seg å gjøre det. I dusjen, utendørs, i stua, i senga etc. Eneste plassen jeg ikke har gjort det tror jeg er i bilen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel aldri ikke gitt eller mottatt i seriøse forhold. Gir dog veldig sjelden oralsex før jeg vet vi er eksklusive. Jeg synes det er mer intimt enn selve penetreringen og suger ikke menn jeg ikke kjenner. 

Anonymkode: c2e39...1b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er obligatorisk i starten av et forhold for de fleste. Fordi det er «obligatorisk» i det moderne samfunn.

Når man blir trygg eller utbrent i et forhold vil de som ikke trives med slutte med det.

Anonymkode: 9e0d3...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...