AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:26 #21 Del Skrevet torsdag kl 11:26 Hater oralsex, både å gi og få. Æsj. Anonymkode: de582...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet torsdag kl 14:01 #22 Del Skrevet torsdag kl 14:01 Elsker oralsex, både å gi og få. Nam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:17 #23 Del Skrevet torsdag kl 14:17 Alltid når vi har sex. Er perfekt oppvarming. Og han gir meg alltid orgasme sånn først. Så varierer det om han kommer ved oral eller inni meg. Anonymkode: 9dc45...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:21 #24 Del Skrevet torsdag kl 14:21 Ingen oralsex i vårt forhold da hun verken vil gi eller motta Anonymkode: 1d138...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:53 #25 Del Skrevet torsdag kl 16:53 Jeg (mann) liker verken å få eller gi oralsex, så hos oss er det vanlig ja. Anonymkode: f5073...159 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet torsdag kl 18:00 #26 Del Skrevet torsdag kl 18:00 Har gitt oralt til begge partner jeg har hatt, men bare fått av en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:15 #27 Del Skrevet torsdag kl 18:15 Tipper det er minst 4 ganger så mange menn som kvinner i fast forhold som gir oralsex, og at det er minst halvparten av alle menn som gir det. Anonymkode: 1b0e1...cfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet torsdag kl 18:24 #28 Del Skrevet torsdag kl 18:24 Her er det 50%. Det vil si, det er jeg som tilfredstiller henne. Ikke omvendt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet torsdag kl 19:00 #29 Del Skrevet torsdag kl 19:00 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Som en liten kommentar til denne. Jeg husker godt hun som er min kone i dag sin reaksjon da jeg fortalte henne at å bli sugd ikke gir meg noe. Først ble hun veldig overrasket. Hun fortalte at hun sugde fordi hun tok for gitt at det var forventet av henne. Det var liksom noe man «måtte» gjøre. Så da gjorde hun jo det, med stor innlevelse vel og merke. Deretter ble hun veldig glad som slapp å suge og late som om hun likte det. Anonymkode: 24483...143 For meg var det omvendt. Jeg fikk aldri noe særlig ut av å bli sugd før jeg traff min nåværende kone. Hun liker veldig godt å gjøre det. Blir tent av det. Da ble det plutselig en nytelse for meg også og en ny verden åpnet seg for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:31 #30 Del Skrevet torsdag kl 21:31 Hadde vært utenkelig å ha ei dame som nekter oralsex Anonymkode: 5527f...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet torsdag kl 21:39 #31 Del Skrevet torsdag kl 21:39 Oralsex er såpass viktig for meg at jeg hadde vurdert forholdet om det ikke var en del av sexlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:57 #32 Del Skrevet torsdag kl 21:57 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har hatt det med alle mine faste partnere (både kjærester og fuckfriends), og det er obligatorisk i mitt sexliv. Føler det er normen. Det er de sære som ikke slikker eller suger. Anonymkode: 05c6e...034 Ja, og derfor øker tilfeller med hpv relatert kreft i munn, svelg og hals. Spesielt hos menn Anonymkode: cd517...ddf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:39 #33 Del Skrevet fredag kl 06:39 Jeg tilfredsstiller henne oralt hver gang. Hun suger meg kanskje 1 av 6 ganger, men kun som start på forspillet. Får aldri BJ som eneste ting, og hun suger aldri til jeg kommer. Anonymkode: a1631...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:50 #34 Del Skrevet fredag kl 06:50 100 % Anonymkode: 24bc7...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:57 #35 Del Skrevet fredag kl 06:57 Jeg gjorde det aldri på eksen , gjør det hele tiden på typen , vet ikke helt hvorfor det ble sånn 🙈 Anonymkode: e150d...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:06 #36 Del Skrevet fredag kl 07:06 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tipper det er minst 4 ganger så mange menn som kvinner i fast forhold som gir oralsex, og at det er minst halvparten av alle menn som gir det. Anonymkode: 1b0e1...cfb Det har kanskje noe med maktforholdet rundt sex og at det oftere er mannen som er pådriver for sex enn dama. Da er det kanskje naturlig at det blir på damas betingelser? Anonymkode: f5675...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:16 #37 Del Skrevet fredag kl 07:16 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, og derfor øker tilfeller med hpv relatert kreft i munn, svelg og hals. Spesielt hos menn Anonymkode: cd517...ddf «Årlig har vi i Norge rundt 300 tilfeller av kreft i hals og svelg som skyldes HPV. HPV smitter først og fremst ved vaginalt samleie, men også analsex og oralsex fører til smitte. Av de som har HPV i og rundt kjønnsorganene, er det rundt 1/3 som også har HPV i munnhule og svelg. Risiko for HPV i munnhule og svelg er avhengig av antall orale sexualpartnere. 6,5 prosent av alle kvinner og menn i alderen 34-69 år har HPV i området rundt endetarmsåpningen (anus) og de ytre kjønnsorganene (genitalia)» 300 i året er ikke ingenting, men det kan sammenlignes med andre gleder i livet. Jeg skal kjøre bil til jobb nå (ca 100 døde i trafikken pr år). Jeg drakk juleøl nesten hver dag i jula (300 dør årlig av alkohol). Jeg spiste for mye juleribbe og sjokolade (70-80% av Norske dødsfall knyttes til livsstil). Anonymkode: f5675...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:22 #38 Del Skrevet fredag kl 07:22 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): «Årlig har vi i Norge rundt 300 tilfeller av kreft i hals og svelg som skyldes HPV. Anonymkode: f5675...b1d Jeg glemte kilde: https://lommelegen.dagbladet.no/kreft/artikkel/kreft-i-hals-og-svelg-forarsaket-av-hpv/76061314 Anonymkode: f5675...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:32 #39 Del Skrevet fredag kl 07:32 Jeg elsker å suge, og gjør det hver gang vi har sex. Tror han kommer i munnen min ca halvparten av gangene vi har sex også. Han er ikke særlig ivrig på å slikke, og når ikke entusiasmen er der så gir det ikke meg noe særlig heller, så det gjør sånn omtrent en gang i skuddåret. Anonymkode: d9749...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:40 #40 Del Skrevet fredag kl 07:40 Gjorde det før, nå har hun bestemt seg for å ikke har lyst å motta (utenom hun er på en snurr) Anonymkode: 942dc...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå