petterm Skrevet torsdag kl 08:00 #21 Del Skrevet torsdag kl 08:00 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Føler det er en mellomting av et forhold og vennskap. Vi møttes på en datingside (ikke Tinder). Jeg dater ikke lenger, og han har sagt at han heller ikke gjør det. Begge to har tatt av profilen vår på dating siden. Vi har blitt enig om å ikke treffe andre. Jeg skal uansett besøke en venninne i USA, og tenkte at siden det er unna to timers flytur til bostedet hans i Canada, så kan jeg reise dit. Han har tilbudt seg å komme til Norge. Hvis han bare er ute etter sex, så hadde han vel ikke sagt at han kan komme hit? Men.. jeg er usikker siden vi snakker så lite sammen, om det egentlig er verdt det. Anonymkode: b9dce...481 Hva ser du for deg sammen med han? Skal du flytte til Kanada? Får du arbeidstillatelse der? Skal han flytte til Norge? Får han arbeidstillatelse her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet torsdag kl 08:34 #22 Del Skrevet torsdag kl 08:34 (endret) Nei dette tror jeg bare er en blaff, dessverre. Du får ytre bekymringen din til han at det er så lite kontakt og se hva som skjer? Endret torsdag kl 08:35 av Ishwanvile 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:43 #23 Del Skrevet torsdag kl 08:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler det er en mellomting av et forhold og vennskap. Vi møttes på en datingside (ikke Tinder). Jeg dater ikke lenger, og han har sagt at han heller ikke gjør det. Begge to har tatt av profilen vår på dating siden. Vi har blitt enig om å ikke treffe andre. Jeg skal uansett besøke en venninne i USA, og tenkte at siden det er unna to timers flytur til bostedet hans i Canada, så kan jeg reise dit. Han har tilbudt seg å komme til Norge. Hvis han bare er ute etter sex, så hadde han vel ikke sagt at han kan komme hit? Men.. jeg er usikker siden vi snakker så lite sammen, om det egentlig er verdt det. Anonymkode: b9dce...481 Menn SIER mye rart (så og si hva som helst) man må se på handlinger Anonymkode: 2394c...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:43 #24 Del Skrevet fredag kl 10:43 petterm skrev (På 2.1.2025 den 9.00): Hva ser du for deg sammen med han? Skal du flytte til Kanada? Får du arbeidstillatelse der? Skal han flytte til Norge? Får han arbeidstillatelse her? Du har noen gode poeng her. Jeg må innrømme at det er noe jeg ikke liker med denne langdistanse «relasjonen», å tenke langt frem hvordan fremtiden eventuelt hadde blitt. Det er vanskelig å se for seg hvordan fremtiden hadde blitt, med en mann jeg ikke har møtt. Jeg tror jeg hadde fått oppholdstillatelse i Canada, fordi jeg har en utdannelse som er etterspurt. Han hadde nok dessverre ikke fått oppholdstillatelse i Norge. Anonymkode: b9dce...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:02 #25 Del Skrevet fredag kl 11:02 Jeg håper du er noe på vakt overfor denne mannen som du aldri har møtt. Har han noen gang spurt etter penger i ulike forbindelser? Vi hører jo stadig om menn og kvinner som tar kontakt med naive nordmenn, de lar det gå en stund for å få dem skikkelig hektet, før maset kommer etter penger. Anonymkode: 63412...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:07 #26 Del Skrevet fredag kl 12:07 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg håper du er noe på vakt overfor denne mannen som du aldri har møtt. Har han noen gang spurt etter penger i ulike forbindelser? Vi hører jo stadig om menn og kvinner som tar kontakt med naive nordmenn, de lar det gå en stund for å få dem skikkelig hektet, før maset kommer etter penger. Anonymkode: 63412...670 Ja, men jeg tror ikke det gjelder menn og kvinner fra Canada. Han har faktisk tilbudt seg å betale hele hotelloppholdet mitt for to uker. Det vil jeg ikke, men han gir seg ikke på dette punktet. Jeg synes det er trygt å treffe ham, siden jeg skal bo på hotell og bare besøke boligen hans. Ts Anonymkode: b9dce...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet fredag kl 12:42 #27 Del Skrevet fredag kl 12:42 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja, men jeg tror ikke det gjelder menn og kvinner fra Canada. Han har faktisk tilbudt seg å betale hele hotelloppholdet mitt for to uker. Det vil jeg ikke, men han gir seg ikke på dette punktet. Jeg synes det er trygt å treffe ham, siden jeg skal bo på hotell og bare besøke boligen hans. Ts Anonymkode: b9dce...481 Det er absolutt riktig av deg å betale for hotell sjøl. Da står du ikke i gjeld til han, og du er friere til å reise fra han hvis det ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå