AnonymBruker Skrevet 1. januar #1 Del Skrevet 1. januar Idag når jeg spiste middag fikk jeg et skikkelig statsmakten i den ene tannen. Jeg har aldri hatt noe som har vært så vondt. Nå er det mye bedre, og jeg kan tygge normalt. Må jeg til tannlegen? Det ser jo ut til å normalisere seg, men er redd det skal skje igjen. Jeg har generelt god tannhelse uten hull, og det er ikke så mange ukene siden jeg sist var hos tannlegen. Anonymkode: cc7d9...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Idag når jeg spiste middag fikk jeg et skikkelig statsmakten i den ene tannen. Jeg har aldri hatt noe som har vært så vondt. Nå er det mye bedre, og jeg kan tygge normalt. Må jeg til tannlegen? Det ser jo ut til å normalisere seg, men er redd det skal skje igjen. Jeg har generelt god tannhelse uten hull, og det er ikke så mange ukene siden jeg sist var hos tannlegen. Anonymkode: cc7d9...8f9 Statsmakten i en tann Tiden vil vise hvordan statsmakten utvikler seg. Anonymkode: 2ede1...a7f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #3 Del Skrevet 1. januar SÅ dyrt er det ikke å ta en sjekk hos tannlege. Anonymkode: a9e00...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #4 Del Skrevet 1. januar Neida, prisen er jeg ikke bekymret for, det er heller den enorme tannlegeskrekken som jeg kjenner på. Anonymkode: cc7d9...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Statsmakten i en tann Tiden vil vise hvordan statsmakten utvikler seg. Anonymkode: 2ede1...a7f Tipper autokorrekt ikke syntes "støtsmerter" eller noe sånt var logisk. Jeg ville sett an hvis jeg var deg, hater også tannleger (men har aldri hatt hull, er 50 år). Anonymkode: aaa71...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #6 Del Skrevet 1. januar Statsmakt i en tann? Hva betyr det?😅🙈 Anonymkode: b02b5...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #7 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Neida, prisen er jeg ikke bekymret for, det er heller den enorme tannlegeskrekken som jeg kjenner på. Anonymkode: cc7d9...8f9 Hvis det er lenge siden du har vært hos tannlegen så anbefaler jeg deg å gjøre det. jeg har også skikkelig tannlege skrekk, men idag så er det heldigvis mye mer fokus på oss med tannlegeskrekk og tannlegene har blitt veldig flinke til å håndtere oss. Anonymkode: 34277...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #8 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis det er lenge siden du har vært hos tannlegen så anbefaler jeg deg å gjøre det. jeg har også skikkelig tannlege skrekk, men idag så er det heldigvis mye mer fokus på oss med tannlegeskrekk og tannlegene har blitt veldig flinke til å håndtere oss. Anonymkode: 34277...aeb Hvis du leste innlegget mitt så du sikkert at jeg var hos tannlegen for noen uker siden. Anonymkode: cc7d9...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #9 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis du leste innlegget mitt så du sikkert at jeg var hos tannlegen for noen uker siden. Anonymkode: cc7d9...8f9 Aah nei det så jeg ikke, leste litt for fort. Da er det vel bare å se ann og hvis det ikke går over iløpet av noen dager eller blir verre så hadde jeg dratt til tannlegen. Anonymkode: 34277...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 1. januar #10 Del Skrevet 1. januar Det hender man er uheldig og får sprekk under en fylling i en jeksel, spesielt i slike som har en (gammel og) stor fylling fra før. Slike sprekker sees ikke nødvendigvis på bilder. Det er sykt vondt å tygge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #11 Del Skrevet 1. januar Så gå til tannlegen. Hjelper deg ingenting å poste her. Anonymkode: a9e00...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå