Gå til innhold

Får daglig reaksjoner på hvor ung jeg ser ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke uvanlig med voksent helsepersonell heller. 

Hadde vært irritert selv. Antar ts også er litt liten. Veldig sjelden høye mennesker blir snakket til slik, selv om de er unge. 
Ts, kanskje det er mulig å kle seg enda litt voksnere, eller legge stemmen i et myndigere leie? 

Anonymkode: 1f3f9...c08

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke frekt, men hvordan stil har du da? 32 år med løsvipper, mye sminke og sprekkfulle lepper får folk til å se på deg som særs ung. 

Anonymkode: cb2e6...c10

Neida, bruker maskara, litt pudder osv. Ingen overdrevent sminke og løsvipper nei. Ikke noe fillers. Har brunt hår ned til skuldrene, 162 cm høy, barnslig ansikt

Går ofte i jeans, strikkegenser.

Har prøvd skjorte og, men synes ikke det har gitt noen forskjell..

Anonymkode: dacdd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarer tusen takk. Jeg lever lenge på den. Men jeg er ikke så ung sjø. Jeg er 43 år. Jeg vet at dette ikke varer evig. Så jeg tar det til meg så lenge jeg får høre det. Når jeg møter nye folk så er det lik artig å se hver gang når dem spør. Har du barn? Ja det har jeg svarer jeg. Hvor gamle er  de da? Nei dem er 23 og 20 år. Oj. Ja du har starta tidlig med barn du da. Nei ikke sånn kjempe tidlig. Men jeg vet jo at det er spørsmål om tid før jeg aldri får høre det igjen da. Så jeg tar det ikke negativt og jeg blir ikke lei av å høre det. 

Anonymkode: e8dbe...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Så rart at pasientene reagerer. De er syke og har oftest nok med sitt, samtidig er det helt vanlig med unge sykepleiere og sykepleierelever i begynnelsen av tjueårene. Jeg har heller aldri hørt noen prate nedlatende til dem, tvertimot. Vi er glade for hver eneste som velger yrket. 

Anonymkode: 0387f...ec1

Det er lov å bruke huet og være høflig selv om man er syk. 

Anonymkode: b104f...cea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Neida, bruker maskara, litt pudder osv. Ingen overdrevent sminke og løsvipper nei. Ikke noe fillers. Har brunt hår ned til skuldrene, 162 cm høy, barnslig ansikt

Går ofte i jeans, strikkegenser.

Har prøvd skjorte og, men synes ikke det har gitt noen forskjell..

Grå mus-syndrom?

Anonymkode: ed71a...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Daglig? 
Men om noen år kommer du til å savne det

Anonymkode: f7cba...143

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Om 10 år kommer du til å savne at folk sier du ser ung ut. Tro meg. 

Anonymkode: 0fd0f...ddd

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Slapp av, det går over og da kommer du til å savne det.

Måtte vise leg til jeg var langt over tredve. Nå er det ingen som tviler 😃😃

Anonymkode: 20306...be5

Dere tre over: Ts skriver at folk behandler henne nedlatende fordi hun ser ung ut. På jobb. Hvorfor skulle hun savne det? 

Jeg kan i alle fall si at jeg savner det IKKE. Etter 45 var det slutt på kommentarene, jeg ble behandlet som et voksent menneske på jobb og ikke en tilfeldig ungdom uten livserfaring og kompetanse. 

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg svarer tusen takk. Jeg lever lenge på den. Men jeg er ikke så ung sjø. Jeg er 43 år. Jeg vet at dette ikke varer evig. Så jeg tar det til meg så lenge jeg får høre det. Når jeg møter nye folk så er det lik artig å se hver gang når dem spør. Har du barn? Ja det har jeg svarer jeg. Hvor gamle er  de da? Nei dem er 23 og 20 år. Oj. Ja du har starta tidlig med barn du da. Nei ikke sånn kjempe tidlig. Men jeg vet jo at det er spørsmål om tid før jeg aldri får høre det igjen da. Så jeg tar det ikke negativt og jeg blir ikke lei av å høre det. 

Anonymkode: e8dbe...fe1

Hallo i luken, har du i det hele tatt lest hi?

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Grå mus-syndrom?

Må du kutte ut! 

Anonymkode: 93503...4ae

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Grå mus-syndrom?

Nei absolutt ikke. ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Briller på jobb?

Anonymkode: 5d360...26a

Prøvde det også, gikk med briller og hårknute og en mann kommenterte "Ehm, du kan da ikke være mye eldre enn 20... Er det elev du er?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt likt. Er 40, men blir tatt for å være student med alder på midten av 20-tallet på jobb. Ikke får jeg kjøpe alkohol heller, og slipper ikke inn på utesteder.

Anonymkode: 582f1...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har det helt likt. Er 40, men blir tatt for å være student med alder på midten av 20-tallet på jobb. Ikke får jeg kjøpe alkohol heller, og slipper ikke inn på utesteder.

Anonymkode: 582f1...857

😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville jobbet med selvtilliten min, TS. Dette er jo ikke sagt annet enn som en nøytral observasjon. Dersom noen sier det på en negativ måte, så smiler du stort og sier takk. Da slutter de nok ;)

Anonymkode: 1c384...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sikkert kommet med samme kommentarer selv. Jeg møtte en dame for en stund siden som så ut til å være kanskje 25, og ble helt sjokkert når det viste seg at hun er 38! Ikke brukte hun noe særlig sminke heller så det var ikke årsaken til det unge utseendet. Hadde også en kvinnelig sjef en stund som så ut som at hun var kanskje i siste delen av 30 åra, men viste seg at hun var i tidlig 50 åra. Hun brukte derimot mer sminke og klær som bidro en del til utseendet.

Anonymkode: f472b...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du hadde sikkert kommet med samme kommentarer selv. Jeg møtte en dame for en stund siden som så ut til å være kanskje 25, og ble helt sjokkert når det viste seg at hun er 38! Ikke brukte hun noe særlig sminke heller så det var ikke årsaken til det unge utseendet. Hadde også en kvinnelig sjef en stund som så ut som at hun var kanskje i siste delen av 30 åra, men viste seg at hun var i tidlig 50 åra. Hun brukte derimot mer sminke og klær som bidro en del til utseendet.

Anonymkode: f472b...56c

Hvorfor skulle jeg kommet med kommentarer om utseende til folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...