Gå til innhold

Bilder av meg og kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Eloise12345 skrev (14 minutter siden):

Man må jo ikke dele bilder på sosiale medier for å ha et lykkelig forhold. 

Enig i at man ikke må dele bilder på some for å ha et lykkelig forhold.

Men når man har vært sammen med en person i to år som godt voksen, hvem er det da mest naturlig å ta mest hensyn til - kjæresten man har vært sammen med i to år... eller eks-kona?

Anonymkode: 559f4...feb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😅 

Denne er snål om ikke forholdet er superferskt.

Er jo bare å hindre henne i å få sett nye bilder i innstillingene? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel holde henne varm. Skåning-forklaringen er bullshit. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS kjæreste syns eksens følelser er viktigst.

Hadde dumpet han på flekken.

TS er midlertidig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
John McClane skrev (2 timer siden):

Kanskje han vil unngå å bli konfrontert med eksene, kanskje han ikke føler for å dele bilder på fb, kanskje han vil vente lenger, kan det være at han synes fb er noe dritt?

Uansett, dele bilder er da ikek så viktig. 

Jeg synes også det er noe tull å drive poste bilder på sosiale medier. Jeg forstår ikke poenget, annet enn at man ønsker å vise alle andre hvor flott man har det. Ikke bare de nærmeste, men alle mulige folk man har fått kontakt med opp igjennom årene. Er så lei av denne «se på meg» greien, så har meldt meg helt ut. Ikke noe bilde av meg eller mine barn skal på sosiale medier. De nærmeste treffer vi, de kjenner oss og vet hvor bra vi har det. Om de vil se bilder fra en ferie eller noe slik er det helt ok, og selvsagt vil besteforeldre se bilder av barnebarn. 

Anonymkode: ef847...356

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørs på konteksten. Om dere var utro eller de nylig hadde brudd og du var et tema eller lignende, da er det forståelig.

Om det er et gammelt brudd så er det rarere.

Anonymkode: 907dd...9c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er en bagatell TS. Jeg liker ikke å dele bilder på facebook heller. Det at han sier det er pga skåne eksen er jo litt rart, men jeg synes det er fint at han er ærlig med deg. Ikke lag et problem av noe som ikke er det er mitt råd

Anonymkode: 8bcf2...5b6

Det er IKKE en bagatell. Problemet er jo ikke at han ikke deler bilder av henne, men at hun skal skjules for å ta hensyn til en eks. Mulig han ikke har kjærestefølelser for eksen nå, men han setter helt klart eksen foran sin nye kjæreste. Man finner seg ikke ny kjæreste før man har gått helt videre fra eks, både følelsesmessig og ansvarsfølelse. 

Anonymkode: 00b42...f5b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er IKKE en bagatell. Problemet er jo ikke at han ikke deler bilder av henne, men at hun skal skjules for å ta hensyn til en eks. Mulig han ikke har kjærestefølelser for eksen nå, men han setter helt klart eksen foran sin nye kjæreste. Man finner seg ikke ny kjæreste før man har gått helt videre fra eks, både følelsesmessig og ansvarsfølelse. 

For å svare på problematikken, så tenker jeg at om noe så tenker han mest på seg selv. Hvorfor i alle dager skal han vise frem den nye flammen før det er noen som helst trygghet i om denne flammen skal vare? Om det så er hans følelser det står på. Hvorfor må det på død og liv publiseres noe som ikke er skikkelig seriøst? Hva er TS sin agenda her? Hvorfor har ts et så stort behov for å vise frem seg selv sammen med kjæresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For å svare på problematikken, så tenker jeg at om noe så tenker han mest på seg selv. Hvorfor i alle dager skal han vise frem den nye flammen før det er noen som helst trygghet i om denne flammen skal vare? Om det så er hans følelser det står på. Hvorfor må det på død og liv publiseres noe som ikke er skikkelig seriøst? Hva er TS sin agenda her? Hvorfor har ts et så stort behov for å vise frem seg selv sammen med kjæresten?

To år?! Hvem i faen er i et forhold i to år uten å tenke at det skal gå videre og at det er seriøst? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 17.15):

Spørs på konteksten. Om dere var utro eller de nylig hadde brudd og du var et tema eller lignende, da er det forståelig.

Om det er et gammelt brudd så er det rarere.

Anonymkode: 907dd...9c4

Ja, han var utro mot henne med meg. Så kanskje derfor han vil skåne henne. Jeg skjønner han ville det e bynnelsen men nå syns jeg det ikke trengs lengre på en måte. Men han er nesten mere på det nå enn tidligere det er det som bekymrer meg. 
Jeg får ta en prat med han om hva han mener å vil med det egentlig. TS

Anonymkode: e7b8f...1a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, han var utro mot henne med meg. Så kanskje derfor han vil skåne henne. Jeg skjønner han ville det e bynnelsen men nå syns jeg det ikke trengs lengre på en måte. Men han er nesten mere på det nå enn tidligere det er det som bekymrer meg. 
Jeg får ta en prat med han om hva han mener å vil med det egentlig. TS

Anonymkode: e7b8f...1a1

Så du er med en som lett er utro?

Ennå en grunn til å skjule deg i sosiale medier.

Anonymkode: 6abda...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo litt an på hvor aktiv han er på Facebook? Jeg vil heller ikke dele bilder, men det handler om at jeg ikke ønsker å dele bilder på Facebook. Syns dog det er spesielt hvis han deler masse, men ønsker ikke dele av dere to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...