AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:09 #1 Del Skrevet onsdag kl 09:09 Jeg overrasket kjæresten min med å gi han prostata orgasme på nyttårsaften. Ikke gjort det tidligere. Men han har likt de gangene jeg sirkler fingrene rundt hans anus og endt med heftig stønning og intenses orgasmer når jeg har trykket fingrene hardt inn mellom anus og pungen under onanering og suging. Men i går gikk jeg lenger, både med fingre og dildo m/ vibrator. Jeg brukte først vibratoren mot anusåpningengen og mot området under pungen, han ble som en ål under meg, stønnet og vrei seg. Lot nå fingeren gli inn i han, det kom et langtrukkent åååååååh argh. Trakk fingeren halvveis ut i påvente av reaksjon, han han nærmest hylte, fortseeeeett. Anonymkode: c6f41...931 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:11 #2 Del Skrevet onsdag kl 09:11 Good to know. Anonymkode: 5a206...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:14 #3 Del Skrevet onsdag kl 09:14 Når skal moderatorene kaste ut han her? Anonymkode: 71853...8af 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:29 #4 Del Skrevet onsdag kl 10:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når skal moderatorene kaste ut han her? Anonymkode: 71853...8af Når jeg blir moderator. Anonymkode: b5dd9...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:35 #5 Del Skrevet onsdag kl 10:35 Hvorfor tenker du at dette er interessant for noen andre enn deg selv? Anonymkode: 765ea...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:07 #6 Del Skrevet onsdag kl 18:07 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når skal moderatorene kaste ut han her? Anonymkode: 71853...8af Med så mange fantasihistorier her inne så skader det ingen med en fra eller til. Kanskje TS er en mann som fantaserer om dette. So what? Anonymkode: 8d143...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:53 #7 Del Skrevet onsdag kl 22:53 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når skal moderatorene kaste ut han her? Anonymkode: 71853...8af TS. Kaste ut han her? Har jeg gjort noe galt ? Da tror jeg det er mange som må kastes ut. Er ikke dette er ikke dette et forum for sex. Eller er det kanskje forbudt for menn å skrive her inne. Anonymkode: c6f41...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:54 #8 Del Skrevet onsdag kl 22:54 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Når jeg blir moderator. Anonymkode: b5dd9...93f Da får du bli moderator da og bare kaste ut de som etter deres syn, har startet uakseptable tråder Anonymkode: c6f41...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet torsdag kl 01:37 #9 Del Skrevet torsdag kl 01:37 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Med så mange fantasihistorier her inne så skader det ingen med en fra eller til. Kanskje TS er en mann som fantaserer om dette. So what? Anonymkode: 8d143...e69 Handler jo mer om at han har vært en gjenganger her med samme schvung på historiene i en årrekke. Inneholder som regel: - stimuli analt - langvarige orgasmer hvor 'kjæresten' hyler og vrir seg - ofte er det inkludert trange bukser 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:50 #10 Del Skrevet torsdag kl 04:50 Katten.2.0 skrev (3 timer siden): Handler jo mer om at han har vært en gjenganger her med samme schvung på historiene i en årrekke. Inneholder som regel: - stimuli analt - langvarige orgasmer hvor 'kjæresten' hyler og vrir seg - ofte er det inkludert trange bukser TS Kan jo være flere av brukerne av forumet som har lignende opplevelser. Men tydeligvis blir det hetset med en gang noen har en fortelling av opplevelser litt utenom det vanlige. Hos oss er eks vis ikke trange bukser involvert. Her var det overraskende opplevelse rundt prostata massering. Anonymkode: c6f41...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergensmann45 Skrevet torsdag kl 11:59 #11 Del Skrevet torsdag kl 11:59 AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 10.09): Jeg overrasket kjæresten min med å gi han prostata orgasme på nyttårsaften. Ikke gjort det tidligere. Men han har likt de gangene jeg sirkler fingrene rundt hans anus og endt med heftig stønning og intenses orgasmer når jeg har trykket fingrene hardt inn mellom anus og pungen under onanering og suging. Men i går gikk jeg lenger, både med fingre og dildo m/ vibrator. Jeg brukte først vibratoren mot anusåpningengen og mot området under pungen, han ble som en ål under meg, stønnet og vrei seg. Lot nå fingeren gli inn i han, det kom et langtrukkent åååååååh argh. Trakk fingeren halvveis ut i påvente av reaksjon, han han nærmest hylte, fortseeeeett. Anonymkode: c6f41...931 Åååååå jeg er kjempe misunnelig på din mann … jeg har så vanvittig lyst til å bli tatt bak og gitt en prostata orgasme. men hvordan endte det? Du skriver han nermest hylte forseeeettt … men maserte du kun prostata og ikke runket han? Fikk han utløsning bare ved bruk av fing og vibrator ? håper du svarer 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:12 #12 Del Skrevet i går, 08:12 Bergensmann45 skrev (19 timer siden): Åååååå jeg er kjempe misunnelig på din mann … jeg har så vanvittig lyst til å bli tatt bak og gitt en prostata orgasme. men hvordan endte det? Du skriver han nermest hylte forseeeettt … men maserte du kun prostata og ikke runket han? Fikk han utløsning bare ved bruk av fing og vibrator ? håper du svarer 🙂 Hei TS her. Jeg masserte prostata med fingrene. Den er 5-6 cm inn og opp mot magen og føles litt som en litt hardere knudrete hasselnøtt stor på en måte ren kul. Den blir større, hardere og mer ruglete når mannen min er kåt. Han ble helt vill, onanerte han samtidig. Han ristet og spente kroppen i krampe å stønnet vilt å stivnet helt å dirret på vei mot orgasmen, det kom et høyt langtrukkent skrik i det orgasmen kom. Jeg klemte hardt inn mot prostata og holdt hardt rundt penis, han var helt i ekstase. Det kom ikke ut noe sperm, bare dråper ytterst. Orgasmen varte i «evigheter», han kom ned igjen og uten utløsning, var han like kåt, selv etter orgasmen. Jeg smurte inn dildoen med glidemiddel og smurte rumpehullet og lot først fingrene gli inn, han ynket seg å stønnet ååååååh. Jeg lot tok dildoen mot rumpehullet å presset den forsiktig, sakte inn, den gled inn millimeter for millimeter helt til den var helt inne. Lot den være rolig, han ynket å vrei seg å stønnet intenst. Begynte nå å ta han sakte, kjørte dildoen inn og ut i rolig tempo, han var helt i ekstase. Jeg rørte ikke penis, men kneip litt i brystvortene, stimulerte innside lår, rundt penis og pung og rundt anus, mens dildoen med litt dyp vibrering glei inn og ut i rolig tempo, han var mer og mer vill, måtte sette meg oppå han med ryggen mot ansiktet hans for å holde kroppen hans litt roligere. Aldri hørt så intense lyder fra han, han var nærmest hva jeg vil kalle hysterisk. Holdt på sånn i sånn halv time, stanset når jeg følte orgasmen holdt på å komme. Men han nærmest hylte etter å få orgasmen. Jeg økte tempoet gradvis, raskere ut og inn, han strammet seg å løftet meg opp fra sengen å hylte høyt i det orgasmen kom, jeg tok han raskt og hardt, han jamret seg intenst, så kom spruten, stråle etter stråle skøyt ut av han og oppover brystet og magen min. Det kom ganske mange støt før det roet seg litt, jeg roet ned tempoet, men han skreik fortseeeeett, jeg kommer igjeeeeen. Jeg fortsatte å ta har raskt og hardt og igjen stivnet han å strammet kroppen å løftet meg opp i det orgasmen tok helt av. Han rykket og ristet og så kom stråle etter stråle sprutende oppetter puppene og magen min. Det kom nesten like mye nå, så falt han sammen å hyperventilerte lenge i flere minutter før han roet seg ned. Han stønnet ut, ååååååh gud hjelpe meg, hva skjedde…?? Dette har gjentatt seg dagene etter også, blitt hekta han🫶 Anonymkode: c6f41...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet i går, 10:06 #13 Del Skrevet i går, 10:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei TS her. Jeg masserte prostata med fingrene. Den er 5-6 cm inn og opp mot magen og føles litt som en litt hardere knudrete hasselnøtt stor på en måte ren kul. Den blir større, hardere og mer ruglete når mannen min er kåt. Han ble helt vill, onanerte han samtidig. Han ristet og spente kroppen i krampe å stønnet vilt å stivnet helt å dirret på vei mot orgasmen, det kom et høyt langtrukkent skrik i det orgasmen kom. Jeg klemte hardt inn mot prostata og holdt hardt rundt penis, han var helt i ekstase. Det kom ikke ut noe sperm, bare dråper ytterst. Orgasmen varte i «evigheter», han kom ned igjen og uten utløsning, var han like kåt, selv etter orgasmen. Jeg smurte inn dildoen med glidemiddel og smurte rumpehullet og lot først fingrene gli inn, han ynket seg å stønnet ååååååh. Jeg lot tok dildoen mot rumpehullet å presset den forsiktig, sakte inn, den gled inn millimeter for millimeter helt til den var helt inne. Lot den være rolig, han ynket å vrei seg å stønnet intenst. Begynte nå å ta han sakte, kjørte dildoen inn og ut i rolig tempo, han var helt i ekstase. Jeg rørte ikke penis, men kneip litt i brystvortene, stimulerte innside lår, rundt penis og pung og rundt anus, mens dildoen med litt dyp vibrering glei inn og ut i rolig tempo, han var mer og mer vill, måtte sette meg oppå han med ryggen mot ansiktet hans for å holde kroppen hans litt roligere. Aldri hørt så intense lyder fra han, han var nærmest hva jeg vil kalle hysterisk. Holdt på sånn i sånn halv time, stanset når jeg følte orgasmen holdt på å komme. Men han nærmest hylte etter å få orgasmen. Jeg økte tempoet gradvis, raskere ut og inn, han strammet seg å løftet meg opp fra sengen å hylte høyt i det orgasmen kom, jeg tok han raskt og hardt, han jamret seg intenst, så kom spruten, stråle etter stråle skøyt ut av han og oppover brystet og magen min. Det kom ganske mange støt før det roet seg litt, jeg roet ned tempoet, men han skreik fortseeeeett, jeg kommer igjeeeeen. Jeg fortsatte å ta har raskt og hardt og igjen stivnet han å strammet kroppen å løftet meg opp i det orgasmen tok helt av. Han rykket og ristet og så kom stråle etter stråle sprutende oppetter puppene og magen min. Det kom nesten like mye nå, så falt han sammen å hyperventilerte lenge i flere minutter før han roet seg ned. Han stønnet ut, ååååååh gud hjelpe meg, hva skjedde…?? Dette har gjentatt seg dagene etter også, blitt hekta han🫶 Anonymkode: c6f41...931 Cool story bro… Pass på rett bruk av og/å; generelt bruke «å» bare foran infinitiv; altså å hyle, å jamre osv. Ellers kan du ofte bruke «og» 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:05 #14 Del Skrevet i går, 11:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei TS her. Jeg masserte prostata med fingrene. Den er 5-6 cm inn og opp mot magen og føles litt som en litt hardere knudrete hasselnøtt stor på en måte ren kul. Den blir større, hardere og mer ruglete når mannen min er kåt. Han ble helt vill, onanerte han samtidig. Han ristet og spente kroppen i krampe å stønnet vilt å stivnet helt å dirret på vei mot orgasmen, det kom et høyt langtrukkent skrik i det orgasmen kom. Jeg klemte hardt inn mot prostata og holdt hardt rundt penis, han var helt i ekstase. Det kom ikke ut noe sperm, bare dråper ytterst. Orgasmen varte i «evigheter», han kom ned igjen og uten utløsning, var han like kåt, selv etter orgasmen. Jeg smurte inn dildoen med glidemiddel og smurte rumpehullet og lot først fingrene gli inn, han ynket seg å stønnet ååååååh. Jeg lot tok dildoen mot rumpehullet å presset den forsiktig, sakte inn, den gled inn millimeter for millimeter helt til den var helt inne. Lot den være rolig, han ynket å vrei seg å stønnet intenst. Begynte nå å ta han sakte, kjørte dildoen inn og ut i rolig tempo, han var helt i ekstase. Jeg rørte ikke penis, men kneip litt i brystvortene, stimulerte innside lår, rundt penis og pung og rundt anus, mens dildoen med litt dyp vibrering glei inn og ut i rolig tempo, han var mer og mer vill, måtte sette meg oppå han med ryggen mot ansiktet hans for å holde kroppen hans litt roligere. Aldri hørt så intense lyder fra han, han var nærmest hva jeg vil kalle hysterisk. Holdt på sånn i sånn halv time, stanset når jeg følte orgasmen holdt på å komme. Men han nærmest hylte etter å få orgasmen. Jeg økte tempoet gradvis, raskere ut og inn, han strammet seg å løftet meg opp fra sengen å hylte høyt i det orgasmen kom, jeg tok han raskt og hardt, han jamret seg intenst, så kom spruten, stråle etter stråle skøyt ut av han og oppover brystet og magen min. Det kom ganske mange støt før det roet seg litt, jeg roet ned tempoet, men han skreik fortseeeeett, jeg kommer igjeeeeen. Jeg fortsatte å ta har raskt og hardt og igjen stivnet han å strammet kroppen å løftet meg opp i det orgasmen tok helt av. Han rykket og ristet og så kom stråle etter stråle sprutende oppetter puppene og magen min. Det kom nesten like mye nå, så falt han sammen å hyperventilerte lenge i flere minutter før han roet seg ned. Han stønnet ut, ååååååh gud hjelpe meg, hva skjedde…?? Dette har gjentatt seg dagene etter også, blitt hekta han🫶 Anonymkode: c6f41...931 Skikkelig runketråd dette. Ikke noe feil i det, men tror ikke dette er noe som har skjedd 😄 Spennende og tennende historie dog. Anonymkode: 8d143...e69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #15 Del Skrevet i går, 12:09 Razor1976 skrev (1 time siden): Cool story bro… Pass på rett bruk av og/å; generelt bruke «å» bare foran infinitiv; altså å hyle, å jamre osv. Ellers kan du ofte bruke «og» 🙂 TS Tusen takk for påminnelse om å/og regelen. Ser selv her ved gjennomlesning i feil bruk av å / og. Ja, historien er både sann og opplevd, han er hekta etter denne opplevelsen🫶 Anonymkode: c6f41...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #16 Del Skrevet i går, 12:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skikkelig runketråd dette. Ikke noe feil i det, men tror ikke dette er noe som har skjedd 😄 Spennende og tennende historie dog. Anonymkode: 8d143...e69 TS. Mulig dette kan oppleves som runketråd, selv om det ikke var hensikten. Dette er en opplevet seksuell opplevelse der kjæresten fikk skikkelig kjørt seg. Han er helt hengiven / hekta på prostata massasje🫶 Anonymkode: c6f41...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #17 Del Skrevet i går, 12:28 Razor1976 skrev (2 timer siden): Cool story bro… Pass på rett bruk av og/å; generelt bruke «å» bare foran infinitiv; altså å hyle, å jamre osv. Ellers kan du ofte bruke «og» 🙂 Ts; i tillegg til ovennevnte råd, må du ta deg tid til å lese gjennom teksten, og se på setningsoppbygging etc. Det er også alt for mye tekst, og for lite luft her. Story er jo cool nok, men vi har jo dessverre lest den flere ganger før. Anonymkode: b5dd9...93f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:33 #18 Del Skrevet i går, 12:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts; i tillegg til ovennevnte råd, må du ta deg tid til å lese gjennom teksten, og se på setningsoppbygging etc. Det er også alt for mye tekst, og for lite luft her. Story er jo cool nok, men vi har jo dessverre lest den flere ganger før. Anonymkode: b5dd9...93f Hei. TS Er du tekst forfatter? Glad for dine råd, men det er vel ikke tekstoppbygging som er tema… Mulig dere har lest lignende storyes, men denne er min og ikke meddelt dere tidligere. Men klart flere har nok lignende erfaringer. Anonymkode: c6f41...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:36 #19 Del Skrevet i går, 12:36 Er det et poeng i at dette var ved nyttår? Anonymkode: 6e02e...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #20 Del Skrevet i går, 12:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det et poeng i at dette var ved nyttår? Anonymkode: 6e02e...955 Det hjelper oss jo bittelitt med å skille denne hendelsen fra de andre 😉 Anonymkode: b5dd9...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå