Gå til innhold

Mannen vil dele meg med andre menn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Bokormsen skrev (1 time siden):

Om jeg trenger andre til å knulle kona må jeg nok sjekke testosteron-nivået hos legen;)

Kan jo hende kona di hadde likt å knulles av en mann som er bedre enn deg.

Anonymkode: 1d186...d81

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er en mann som tenner på å se min kone bli pult av en annen, vel og merke når jeg er kåt. Når vi har hatt sex og jeg har fått orgasme så forsvinner denne lysten og det går tilbake til å bli en fjern tanke.

Det kan godt være at det passer for mange det å ha sex med andre/foran andre og det trenger ikke å være noe galt i det overhodet. Men jeg kan gi ett råd ut fra mine egne følelser og det er å snakke om det når dere ikke har sex.

Anonymkode: 30786...0f8

Min kone og jeg har alltid heftig sex med hverandre etter at hun har hatt sex med en annen. Da spiller det ingen rolle for meg at lysen på det hun gjør med andre menn reduseres etter at jeg har fått orgasme. Som jeg tror er en normal reaksjon hos menn. At jeg også har sex med andre enn min kone og gjerne samtidig med at hun har sex med andre menn gjør den reduserte lysten etter orgasme til et enda mindre "problem" for meg. 

Anonymkode: efeeb...bf2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 19.39):

Har kun positive erfaringer fra dette selv. Man kan ikke leve i årevis sammen med en person og BARE ha sex med den personen. Er jo helt unødvendig og ikke vits å begrense seg til når det ikke har noe betydning. 

Sex er en nytelsesaktivitet. Den har ingenting med forholdet man er i å gjøre. Og sex bør ikke begrenses til partner selv om man er i et relasjonelt monogamt forhold behøver ikke dette være seksuelt monogamt. Når vi fant ut av dette ble forholdet langt bedre, sexen ble bedre, sexlivet individuelt ble bedre, selvtilliten ble bedre, opplevelsene ble bedre. Hun kan få knulle de mennene hun liker, og jeg kan ligge med yngre deilige jenter. 

Hva foretrekker du? Å ha sex med konen din eller yngre deilige jenter?

Anonymkode: 78055...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er en mann som tenner på å se min kone bli pult av en annen, vel og merke når jeg er kåt. Når vi har hatt sex og jeg har fått orgasme så forsvinner denne lysten og det går tilbake til å bli en fjern tanke.

Samme tanker og erfaringer som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Eksen delte meg med kompisene sine. Han kunne ha fester med bare 5-10 menn og meg. Første hadde de meg litt på omgang og så ble det ofte en form for gangbang utover kvelden. 

Anonymkode: f6d4a...817

Det viktigste i dette er om du tenner på denne settingen og får dine orgasmer. Blir helt feil om du gjør dette bare for å tilfredsstille (eks-)mannen din. Høres litt stressende ut om du skal ligge med opptil 10 menn på en kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er heldig som har en slik mann. Cuckolding er den tenkende manns fetisj. Vi har kilder på dette helt tilbake til antikken.

Anonymkode: 43077...2e3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som AB 2e3 sier, det er godt med historiske kilder på cuckolding.

Jeg er dame og har hatt mine forsøk på utforske dette med en tidligere kjærest. Det gikk ikke særlig bra. Han trengte backing og hadde lagd spilleregler for det hele for å føle seg trygg følelsesmessig. Jeg er et elskelig menneske, men er ikke av typen som er spesielt god på å trygge usikre mennesker. Reglene hans passet meg ikke og mine følelser var i vegen for han. Vi hadde altså helt forskjellige følelsesmessige behov og litt for dårlige evner til å håndtere dette. Mine fantasier og hvem jeg var og kunne være fikk en kraftig korreksjon av erfaringa.

Fra mitt perspektiv vil jeg gjerne at dere for sikkerhet har mannen tilstede, men livet er for kort til å ha dårlig sex, så jeg ville ha vært med eller valgt ut mennene som dame. Det med bruk av blindfold kan ordnes med at dere har valgt ut flere mannfolk og invitasjonen til de kommer fra mannen.

Ikke vær overrasket om han vil stadig ha nye menn og finner på ting som forsøker å minimere hennes tilknytning til elskerene, og at det viser seg at det for hennes del helst føles best ut med en eller noen få elskere hun kan knytte seg til.

Anonymkode: 553a5...092

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bokormsen skrev (14 timer siden):

Om jeg trenger andre til å knulle kona må jeg nok sjekke testosteron-nivået hos legen;)

Du har ikke skjønt hva dette handler om.

*Mocca* skrev (På 2.1.2025 den 9.07):

Fint for dere, men det gjør også at det å relatere seg til andre som har et sunt sexliv på en annen måte blir vanskelig.

Å kun ha sex med en, eller ha sex med flere kan begge deler være sunt/usunt, det avhenger av hvorfor man har sex. Mange usunne dynamikker kan ligge i det monogame sexlivet, akkurat som det kan finnes mye usunt bak det at man har sex med flere.

Samtidig som begge deler kan være sunt og bra.

Du har skjønt det. At det kan være riktig og bra for noen betyr ikke mer enn det. Svaret på hvem dere er, med hvem, hvordan, og hvorfor, avgjør om det kan være noe for et par. Veldig få par vil svare helt likt på disse spørsmålene, og hva som er riktig svar på disse spørsmålene er heller ikke likt for alle. Ts spør om personlige erfaringer, for å danne sin egen mening. Dessverre er det ikke mange som deler erfaringer her. Heller ikke jeg, for jeg er vel som mange andre, og har ingen. Er bare like nysgjerrig.

Anonymkode: 54309...390

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva foretrekker du? Å ha sex med konen din eller yngre deilige jenter?

Anonymkode: 78055...f50

Yngre deilige jenter åpenbart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 8.13):

Her kjenner jeg meg ikke igjen.

Kona og jeg var jomfruer da vi traff hverandre. Nå har vi vært gift i snart 30 år og ingen av oss har, eller har att andre sexpartnere enn hverandre. Dette fungerer veldig bra og vi har det veldig fint sammen.

At sex ikke har noe med forholdet å gjøre, det er jeg også sterkt uenig i. For oss er sexen en veldig viktig del av vårt forhold og fordi sexen er en ting som vi ikke deler med noen som helst andre enn hverandre, og heller ikke gjorde det før vi traff hverandre, blir sexen et helt unikt "lim" i forholdet vårt. For vår del er jeg sikker på at om en eller begge av oss skulle hatt sex med en annen, selv om det var et engangstilfelle, ville det ødelagt forholdet vårt fullstendig.

Jeg tror veldig mange ødelegger sexens verdi i et forhold ved å ligge rundt med alt for mange. Det er ikke så lurt i det lange løp, selv om det gir kortvarig nytelse. For meg har det i hvert fall stor verdi at kona mi er min første og eneste, og at jeg er det samme for henne.

Anonymkode: ded46...58f

Nå er ikke kjæresten min og jeg eneste vi har hatt, men vi ønsker ikke å åpne forholdet og ha oss med andre. Han er veldig tydelig på at han aldri noen sinne kunne tenke seg å ha seg med en annen dame enn meg. Trekant er utelukket. Han er veldig avhengig av å være emosjonelt involvert med noen for å ha sex med de (han har prøvd alt så det er hans erfaring). Jeg er ikke interessert jeg heller så det er ok. 

Vi kunne godt hatt sex i samme rom som andre, eller at andre så på oss. Men ikke hatt sex MED andre. 

Det er jo opp til en selv hva man ønsker og liker. Og hvis man har en partner man er kompatibel med er jo det bare kjempeflott!

Anonymkode: 675e2...b12

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå at noen kvinner går med på å ha sex med menn mannen velger ut for dem. For min del blir det å leve som en prostituert uten å engang få betalt for det. 

Viktig å sette kloke grenser her ts. Vurderer om DU ønsker dette, og hvordan det isåfall må foregå for at du har det bra. Har en venninne som er gift med en cuckold, og dette virker etter det jeg har hørt (fra henne og andre) ut som den fetisjen som lettest glir ut til å bli forferdelig for kvinnen. Fordi menn i liten grad virker å forstå at det å "gi" kvinnen nye menn ikke nødvendigvis er bra gaver for henne, men kan bli direkte traumatisk. Så obs på det, og sett kloke grenser du har respekt for selv også, og krever absolutt respekt for. Å velge menn selv synes jeg burde være minstekrav. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du er heldig som har en slik mann. Cuckolding er den tenkende manns fetisj. Vi har kilder på dette helt tilbake til antikken.

Anonymkode: 43077...2e3

For meg er cuckolding mer en karikatur av noe som kan være riktig. Det er generelle ulikheter mellom kjønnene som tilsier at det kan være riktig at kvinnen i et forhold har flere partnere. Det er mer ekshibisjonisme i en kvinne, og det er mer voyeur i en mann, generelt sett. Begge tilfredsstilles når hun har sex med andre, og lar sin mann få se. Altså, ikke at hun ligger med andre, uten at mannen er til stede, eller har kunnskap om det. Biologisk er det også kjønnsforskjeller som legger til rette for en praksis hvor hun har sex med andre enn sin faste partner. Kvinner blir oftest ikke seksuelt "mett", slik menn ofte blir etter orgasme. En kvinne kan håndtere flere menn uten nevneverdig innsats, noe som i liten grad gjelder motsatt vei. Om hun har sex med andre, under riktige omstendigheter, dvs etter en felles forståelse, og med sin mann til stede, vil ikke det gå på bekostning av hennes evne til å gi sin faste partner det han trenger. Tvert i mot, vil jeg påstå. Spørsmålet er om viljen til det kan svekkes. Men da er det hennes motiv som er feil. Hun ønsker først og fremst å ha andre, for å få noe bedre, til seg selv, ikke noe hun vil dele med sin mann. 

Det er først og fremst de emosjonelle sidene som er problematiske, for begge. At mange menn fantaserer om det er det liten tvil om, om like mange takler det er mer usikkert. Det er nok ikke gitt at det er like vellykket for alle dette. Åpenhet, kjærlighet, emosjonell trygghet, forståelse og omsorg for hverandre, slike ting kreves, og er allerede mangelvare i veldig mange forhold. Men at det i teorien kan være positivt for ganske mange par, det tror jeg på. Men langt færre i praksis. Jeg tror som mange andre, at for de fleste vil det bli en katastrofe, og et kaos av følelser du undervurderte eller ikke så.

Anonymkode: 54309...390

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye synsinger her, og lite erfaringsutveksling. Jeg er i allefall helt enig med dem som har innsikt nok til å skjønne at dette er det mange som tenner på, både kvinner og menn, og at det kan fungere for noen, og ikke for andre. Dere som bastant utelukker det er det jo tydeligvis ikke noe for, men å si at "da er det noe galt med testosteronnivå" osv ikke ser lenger enn sin egen nesetipp.

Jeg har utført dette i begge retninger. Dvs en periode var jeg en ekstra mann til et par, jeg hadde sex med dama i paret og kunne bruke henne som jeg ville, betingelsen var at jeg filmet og tok bilder underveis og sendte til mannen hennes. Jeg synes det var herlig, jeg fikk ha sex med ei flott dame, og de fikk det slik de ville også. Og de fortalte begge to at de hadde deilig sex hver gang hun kom hjem. Man skal være klar over her at man som ekstra mann gjør dette for dem som par, at jeg får ha sex er en slags bonus vil jeg si. Men jeg merket at det var litt følelsesløst fra dama, jeg tror hun gjorde det aller mest fordi mannen tente på det, og jeg tror hun tente på tanken av at han ble så kåt av det, men at sexen mellom oss ble ganske så mekanisk. Etterhvert som vi traff hverandre noen ganger og ble litt mer trygge, så ble det på sett og vis bedre, og hun sa på et tidspunkt at det var bedre for henne å treffe noen litt mer fast enn at hun skulle ligge med massevis av forskjellige menn. 

Så i eget forhold i senere tid, for jeg har akkurat samme fetisj og tanker. Lenge drømt om å dele dama med noen, i vårt tilfelle denne første gang endte det egentlig opp med en slags trekant, der vi nøt henne samtidig. Men det følelsesmessige rundt det vil jeg si er ganske likt - altså, jeg tror ikke det hadde utgjort noen stor forskjell om jeg bare hadde sett på. For meg vil det være uaktuelt å sende henne ut for å treffe noen, for å sitte å vente hjemme. det vil føles litt for rart for meg (men jeg skjønner absolutt mange kan tenne på det også). Igjen noe som er superviktig, det er at begge vil dette, hvis bare den ene ønsker det så vil det gå galt på et eller annet plan. Kan garantere at det vil skjære seg emosjonelt for den som ikke har et ønske om dette. Men om begge faktisk vil, og tenner på tanken og fantasien, da kan man gå videre med det. Prate om det, mulige utfall, regler, hvordan skal man forholde seg, følelser i etterkant. Snakk om mest mulig!  I vårt tilfelle hadde vi avtalt at hun skulle ha blindfold, og det skulle ikke være kyssing. Dette var mitt påfunn første gang - nettopp for å prøve å distansere henne litt fra denne mannen. Sjalusifølelsen første 20 sekundene etter at jeg så mannen kle av dama mi, ta henne på puppene, de var faktisk skremmende. Jeg ble litt småredd og lurte på hva det var vi hadde satt i gang, men jeg ble revet med, og vi ble kåte alle sammen og hadde en fin stund. Jeg fantaserer videre og har snakket med dama om hvordan det var, og at jeg ønsker å prøve en gang til, hvor jeg kun ser på, og hun er heller ikke fremmed for tanken. 

Det er ting å tenke på: Er du villig til å faktisk la en annen mann gi dama di nytelse? (ikke bare i fantasien, men som andre har nevnt, når du ikke er kåt også, kan du da tenke på disse tingene?  Snakke igjennom temaer, hva hvis hun tenner mer på den nye mannen, eller bare går rundt å tenker på el fantaserer om han etterpå? Er det noen av dere i forholdet som er sjalu i utgangspunktet, så kan det definitivt være vanskelig å utføre. Hos noen er jo ydmykelsesdelen og sjalusi en del av hele opplegget, men det er veldig viktig å snakke om og være enige om hva akkurat dere er ute etter. Hva er grunnen til at mannen i forholdet ønsker dette? Hva er grunnen til at kvinnen i forholdet ønsker dette? Sier seg selv at hvis det ligger feil grunner i bunnen her så kan forholdet skjære seg helt etterpå. Klarer man være ærlige med hverandre her? Gjør man det for å krydre sexlivet? for å snakke om opplevelsen og fantasere rundt det sammen? For spenningen sin skyld? Vil hun bare ligge med andre menn er det jo ikke så godt utgangspunkt. Eller hvis mannen bare tenner på å se dama bli knullet når han er kåt, så står man der plutselig med en slapp kuk mens man ser en stor sterk mann med svær kuk knulle dama, og etterpå er man ødelagt av sjalusi og klarer ikke tenke på annet enn at hun sikkert bare vil ha han. At det er noe som kan ødelegge forhold er det ikke tvil om, men at det faktisk kan være veldig deilig er det heller ingen tvil om. Kommunikasjon er som alltid nøkkelen, og at man må gå langt inn i seg selv for å finne ut om dette er noe man bare fantaserer om heller faktisk vil sette til livs, noen ting forblir jo best i fantasien.

En annen ting vi hadde avtalt var at hvis det var noen som ville stoppe, uansett grunn, så var det lov uten at det skulle bli noen sure miner. Vi var alle inneforstått med at vi skulle prøve dette, og at dette var noe vi gjorde som par for å spice opp sexlivet, og at det var en risiko for at det ikke ville funke. Kan være greit å avklare slikt. 

Det var bare litt av min erfaring, litt rotete men det får være.

Anonymkode: 446d6...729

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enig i at der er mye synsing her. Men som alltid på KG er det jo gamle kvinnfolk som skal komme med meningene og synspunktene sine på ting de ikke vet noe om eller aldri har erfart selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra forklart av AB 729. Langt og innholdsrikt. Mange momenter å vurdere for oss som tenner på dette, men ikke har prøvd. Takk 👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Valeriouz skrev (På 2.1.2025 den 22.40):

Samme tanker og erfaringer som deg. 

Tror vi er mange menn som har det slik.

Anonymkode: 80197...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er helt fjernt for meg å dele kona med andre. Det skjer ikke.

Anonymkode: 7c233...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 1.46):

Noen damer som har erfaring med at mannen vil dele deg med andre menn han plukker ut. Han skal se på. Vi har mye "kinky sex", så vi begge tenner på denne ideen.  Jeg lurer på om noen har erfaringer å dele, spesielt emosjonelle reaksjoner i ettertid, noe som var overraskende positivt, hva gjorde det for parforholdet. Etc 

Anonymkode: 5db6c...223

Finnes videoer på nett hvor man ser hvordan det kan gå galt. Mannen som først mente det var positivt, synker sammen emosjonelt når han ser dama bli tatt av en annen mann. 

Anonymkode: 75758...728

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
911 skrev (På 1.1.2025 den 19.35):

Følger spent med på denne tråden. Jeg er mann og har en fantasi om å dele henne med en velutstyrt ung mann. Dog vil jeg at hun skal velge den hun vil ha sex med, ikke meg, men vi alle tre må ha god "kjemi" for at det skal fungere. Det er litt "naturstridig" at jeg skal ha dette ønsket, men drømmer om å se en solid pikk gli inn og ut av henne mens hun stønner av vellyst ❤️ Tror det noen flere menn som fantaserer om det samme, men kanskje ikke så mange.

Fint at dere begge tenner på ideen. Det er nok forutsetningen for at dere skal lykkes. 

Ikke bare menn fantaserer om dette. 

Det er min fantasi også. At kjæresten har sex med en deilig dame. Som regel er det også noe jeg tenker på når jeg har sex med han. Tanken på han ha sex med en annen tenner meg vanvittig, men jeg er veldig usikker på hvordan jeg hadde taklet det i virkeligheten. Så jeg tør ikke å fortelle han om denne fantasien. 😅🙈

K47

Anonymkode: f30b0...31a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann hadde en sterk fantasi om at jeg skulle ha sex med en annen mann.

Endte opp med at jeg ble nysgjerrig selv, og vi pratet en del om det. En dag så jeg en mulighet til å ha sex med en jeg syntes var attraktiv og spurte mannen om vi skulle prøve. Jeg hadde sex med han uten mannen tilstede, men fortalte om det etterpå.

Når jeg kom hjem hadde jeg og mannen kjempegodt sex. Var kjempekåte begge to.

Men hos oss kom det en emosjonell smell dagen etterpå. Mannen tok det ikke så godt som han trodde han skulle gjøre og ble sjalu, redd og usikker. Opplevde at han ble helt fortvilet egentlig. Han lurte på hvorfor jeg hadde valgt akkurat den mannen jeg hadde valgt, ble bekymret fordi det var en mann jeg kunne komme til å møte ute i hverdagslivet igjen mm. Og i ett lite øyeblikk var jeg redd det hadde ødelagt forholdet vårt.

Var en vond opplevelse for oss begge.

Dette er 5 år siden nå. Mannen kom seg over det, og har i ettertid spurt om vi skulle prøve igjen fordi det fremdeles er en fantasi han har... Men jeg vil ikke. Den emosjonelle reaksjonen han hadde var så vond å se og å oppleve at det enda knyter seg i magen når jeg tenker på det. Jeg greier ikke tanken på å utsette han eller meg selv for det igjen.

Tror på ingen måte at dette skjer for alle, men tenkte likevel å dele vår erfaring. Tror nok det er lurt å snakke om fallgruver i forkant, og hvordan man ønsker å håndtere dem hvis man faller i noen av dem!

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...