Gå til innhold

Mannen vil dele meg med andre menn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen damer som har erfaring med at mannen vil dele deg med andre menn han plukker ut. Han skal se på. Vi har mye "kinky sex", så vi begge tenner på denne ideen.  Jeg lurer på om noen har erfaringer å dele, spesielt emosjonelle reaksjoner i ettertid, noe som var overraskende positivt, hva gjorde det for parforholdet. Etc 

Anonymkode: 5db6c...223

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Noen damer som har erfaring med at mannen vil dele deg med andre menn han plukker ut. Han skal se på. Vi har mye "kinky sex", så vi begge tenner på denne ideen.  Jeg lurer på om noen har erfaringer å dele, spesielt emosjonelle reaksjoner i ettertid, noe som var overraskende positivt, hva gjorde det for parforholdet. Etc 

Følger spent med på denne tråden. Jeg er mann og har en fantasi om å dele henne med en velutstyrt ung mann. Dog vil jeg at hun skal velge den hun vil ha sex med, ikke meg, men vi alle tre må ha god "kjemi" for at det skal fungere. Det er litt "naturstridig" at jeg skal ha dette ønsket, men drømmer om å se en solid pikk gli inn og ut av henne mens hun stønner av vellyst ❤️ Tror det noen flere menn som fantaserer om det samme, men kanskje ikke så mange.

Fint at dere begge tenner på ideen. Det er nok forutsetningen for at dere skal lykkes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har kun positive erfaringer fra dette selv. Man kan ikke leve i årevis sammen med en person og BARE ha sex med den personen. Er jo helt unødvendig og ikke vits å begrense seg til når det ikke har noe betydning. 

Sex er en nytelsesaktivitet. Den har ingenting med forholdet man er i å gjøre. Og sex bør ikke begrenses til partner selv om man er i et relasjonelt monogamt forhold behøver ikke dette være seksuelt monogamt. Når vi fant ut av dette ble forholdet langt bedre, sexen ble bedre, sexlivet individuelt ble bedre, selvtilliten ble bedre, opplevelsene ble bedre. Hun kan få knulle de mennene hun liker, og jeg kan ligge med yngre deilige jenter. 

Anonymkode: 1d186...d81

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres likt ut som min fantasi, men jeg ønsker selv å være aktiv. Ikke bare se på. Vi er så vidt startet med litt rollespill i senga og flørting når vi er ute på byen o.l 😍

Anonymkode: d4e6f...954

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har kun positive erfaringer fra dette selv. Man kan ikke leve i årevis sammen med en person og BARE ha sex med den personen. Er jo helt unødvendig og ikke vits å begrense seg til når det ikke har noe betydning. 

Sex er en nytelsesaktivitet. Den har ingenting med forholdet man er i å gjøre. Og sex bør ikke begrenses til partner selv om man er i et relasjonelt monogamt forhold behøver ikke dette være seksuelt monogamt. Når vi fant ut av dette ble forholdet langt bedre, sexen ble bedre, sexlivet individuelt ble bedre, selvtilliten ble bedre, opplevelsene ble bedre. Hun kan få knulle de mennene hun liker, og jeg kan ligge med yngre deilige jenter. 

Hehe du er nok i kraftig mindretall med det synet på ting, for de aller fleste er det motsatt, sex er veldig mye mer enn bare slimhinner og friksjon. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Her kjenner jeg meg ikke igjen.

Kona og jeg var jomfruer da vi traff hverandre. Nå har vi vært gift i snart 30 år og ingen av oss har, eller har att andre sexpartnere enn hverandre. Dette fungerer veldig bra og vi har det veldig fint sammen.

At sex ikke har noe med forholdet å gjøre, det er jeg også sterkt uenig i. For oss er sexen en veldig viktig del av vårt forhold og fordi sexen er en ting som vi ikke deler med noen som helst andre enn hverandre, og heller ikke gjorde det før vi traff hverandre, blir sexen et helt unikt "lim" i forholdet vårt. For vår del er jeg sikker på at om en eller begge av oss skulle hatt sex med en annen, selv om det var et engangstilfelle, ville det ødelagt forholdet vårt fullstendig.

Jeg tror veldig mange ødelegger sexens verdi i et forhold ved å ligge rundt med alt for mange. Det er ikke så lurt i det lange løp, selv om det gir kortvarig nytelse. For meg har det i hvert fall stor verdi at kona mi er min første og eneste, og at jeg er det samme for henne.

Anonymkode: ded46...58f

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 1.46):

dele deg med andre menn han plukker ut

Nei, nei og nei. Skulle det skje er det med noen JEG plukker ut. Skal mannen min aktivt delta i akten så skal VI plukke ut. 

Anonymkode: 7b049...987

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får mer sex med flere menn, andre menn får tilgang til sex og mannen din for dekt en fetisj. Vinn, vinn, vinn.

Anonymkode: c55cf...489

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at folk glemmer at sex anno 2025 er noe helt annet enn hva vi tidligere generasjoner var vant med.

Det som var på "kanten" for 30 år siden er helt normalt i dag.

Jeg selv er 74 modell og trodde jo jeg var open minded gjennom 90 og 2000 tallet, viste seg jo at jeg egentlig er ganske gjennomsnittlig selv om jeg synes mfm er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Her kjenner jeg meg ikke igjen.

Kona og jeg var jomfruer da vi traff hverandre. Nå har vi vært gift i snart 30 år og ingen av oss har, eller har att andre sexpartnere enn hverandre. Dette fungerer veldig bra og vi har det veldig fint sammen.

At sex ikke har noe med forholdet å gjøre, det er jeg også sterkt uenig i. For oss er sexen en veldig viktig del av vårt forhold og fordi sexen er en ting som vi ikke deler med noen som helst andre enn hverandre, og heller ikke gjorde det før vi traff hverandre, blir sexen et helt unikt "lim" i forholdet vårt. For vår del er jeg sikker på at om en eller begge av oss skulle hatt sex med en annen, selv om det var et engangstilfelle, ville det ødelagt forholdet vårt fullstendig.

Jeg tror veldig mange ødelegger sexens verdi i et forhold ved å ligge rundt med alt for mange. Det er ikke så lurt i det lange løp, selv om det gir kortvarig nytelse. For meg har det i hvert fall stor verdi at kona mi er min første og eneste, og at jeg er det samme for henne.

Anonymkode: ded46...58f

Fint for dere, men det gjør også at det å relatere seg til andre som har et sunt sexliv på en annen måte blir vanskelig.

Å kun ha sex med en, eller ha sex med flere kan begge deler være sunt/usunt, det avhenger av hvorfor man har sex. Mange usunne dynamikker kan ligge i det monogame sexlivet, akkurat som det kan finnes mye usunt bak det at man har sex med flere.

Samtidig som begge deler kan være sunt og bra.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 1.46):

Jeg har opplevd det en gang men da var også mannen lit med i kos. for meg var det fint og de sa at de også likte det. Spesielt sa hun at hun hadde en fin stund med oss og at det gav mersmak.  men dessverre så flyttet de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, nei og nei. Skulle det skje er det med noen JEG plukker ut. Skal mannen min aktivt delta i akten så skal VI plukke ut. 

Anonymkode: 7b049...987

Jeg reagerte også mest på den delen og ikke minst ordvalget. Sex med andre kunne jeg alltids diskutert, men jeg er ikke mannens eiendom som han kan velge å dele med de han ønsker. 

Anonymkode: 9f366...38f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bokormsen skrev (2 timer siden):

Hehe du er nok i kraftig mindretall med det synet på ting, for de aller fleste er det motsatt, sex er veldig mye mer enn bare slimhinner og friksjon. 

Ja, de aller fleste er flinke til å lyve til seg selv om de er fornøyde slik de har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er en mann som tenner på å se min kone bli pult av en annen, vel og merke når jeg er kåt. Når vi har hatt sex og jeg har fått orgasme så forsvinner denne lysten og det går tilbake til å bli en fjern tanke.

Det kan godt være at det passer for mange det å ha sex med andre/foran andre og det trenger ikke å være noe galt i det overhodet. Men jeg kan gi ett råd ut fra mine egne følelser og det er å snakke om det når dere ikke har sex.

Anonymkode: 30786...0f8

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste svar.

Snakk om det utenfor sengen slik at dette er noe begge vil.

Jeg liker selv å se fruen med andre, men hun velger selv.

Riktignok så er det for oss viktig at begge to liker vedkommende, men hun hadde aldri godtatt at jeg skulle velge noen å si at "slik blir det" (og visa versa)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksen delte meg med kompisene sine. Han kunne ha fester med bare 5-10 menn og meg. Første hadde de meg litt på omgang og så ble det ofte en form for gangbang utover kvelden. 

Anonymkode: f6d4a...817

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg er en mann som tenner på å se min kone bli pult av en annen, vel og merke når jeg er kåt. Når vi har hatt sex og jeg har fått orgasme så forsvinner denne lysten og det går tilbake til å bli en fjern tanke.

Det kan godt være at det passer for mange det å ha sex med andre/foran andre og det trenger ikke å være noe galt i det overhodet. Men jeg kan gi ett råd ut fra mine egne følelser og det er å snakke om det når dere ikke har sex.

Anonymkode: 30786...0f8

Sjeldent man leser et fornuftig råd her inne, men dette er et av dem. 

Snakk gjerne om det direkte etter du har kommet eller i en situasjon hvor du overhodet ikke er kåt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, de aller fleste er flinke til å lyve til seg selv om de er fornøyde slik de har det. 

Om jeg trenger andre til å knulle kona må jeg nok sjekke testosteron-nivået hos legen;)

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg reagerte også mest på den delen og ikke minst ordvalget. Sex med andre kunne jeg alltids diskutert, men jeg er ikke mannens eiendom som han kan velge å dele med de han ønsker. 

Anonymkode: 9f366...38f

Jeg tror det blir feil å være veldig bastant om hva som er riktig eller feil på noen andres vegne. Det er forskjellige ting hos forskjellige folk som er drivkraften bak et ønske - som utenfra ser ganske likt ut. 

Her har vi (hun først) også vært inne på tanken og HUN har sagt at hun vil ha bind for øynene så hun ikke ser / vet hvem det er (utenom meg). 
Jeg skal ikke bare delta men styre det hele.

Alt bare på tanke og fantasi-stadiet foreløpig. Kan godt hende det forblir der også. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker dette selv. Se på at dama blir hardpult av en annen mann.

Anonymkode: edda0...fb3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...