AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:33 #21 Del Skrevet onsdag kl 11:33 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det har da ikke noe å gjøre med hvor tidlig man legger seg, men med hvor lenge man sover Anonymkode: c216a...457 Det er jo ren svada. Hvis jeg legger meg senere enn 2 så blir jeg et vrak dagen etter, uansett hvor lenge jeg sover. Anonymkode: 218a7...b33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:58 #22 Del Skrevet onsdag kl 11:58 Hva er tidlig? Jeg legger meg ca 22:30 og så skroller jeg på mobilen i kanskje ti minutter for det er så nydelig med litt skjermet alenetid. Sovner stort sett ganske fort og våkner ganske lett når vekkerklokka ringer. Føler meg aldri helt uthvilt da, selv om jeg har sovet nok timer og sover tungt. Anonymkode: b897f...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:32 #23 Del Skrevet onsdag kl 12:32 Jeg legger meg tidlig, hvis "tidlig " er i 21-tiden. Det er min alenetid der alt "ansvaret" for hus og hjem ligger på han som er våken. Vi har ikke små barn, men det blir hans ansvar å stenge huset for natta, lufte hunden, og ellers se til at alt er greit. Jeg trenger ei stund for meg selv hver kveld, for jeg blir fort overstimulert og trenger en time eller to på å roe meg for kvelden. Greier ikke å sovne av meg selv, så medisinene tas på sengekanten. Før jeg sovner så leser jeg, hører podkast, eller annet som ikke er for stimulerende. Altså ikke tv/serier, spill eller skrolling på mobilen. Sovner ikke før i 23-tiden og sover til ca kl 8. Jeg greier ikke å koble ut hodet uten å være i senga/på soverommet, så det er der jeg finner roen. Anonymkode: 1ddba...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:33 #24 Del Skrevet onsdag kl 15:33 Jeg kunne gå på jobb etter 3-4 timer når jeg var i 20-årene, men nå som jeg er snart dobbelt så gammel er det rett og slett så pinefullt å ikke få nok søvn at det er min motivasjon. Å slippe å være smertefullt trøtt og susete i hodet en hel dag. For ikke å snakke om det at jo senere jeg legger meg jo større sjanse for at det blir noe krøll med innsovningen. Det er ikke verdt det. Legger meg i 22-tiden. Våkner kanskje en halvtime for tidlig helt av meg selv og koser meg med en kopp te på sengekanten. Slipper å stresse, får en fin start på dagen som også er veldig bra for min psykiske helse. Det er bare fordeler. Anonymkode: a2f25...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:43 #25 Del Skrevet onsdag kl 15:43 Jeg har behov for masse søvn, og for ikke å være trøtt eller sove bort halve dagen, legger jeg meg senest kl 22. Samboeren min har behov for betydelig mindre søvn, og legger seg derfor senere. Har du i utgangspunktet ikke behov for så mye søvn, trenger du å legge deg så tidlig da? Det er jo ikke sikkert du trenger så masse søvn og dermed ikke har behov eller klarer å legge deg kl 21, fordi du ikke er trøtt enda? Anonymkode: 0358e...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet onsdag kl 15:44 #26 Del Skrevet onsdag kl 15:44 Jeg står opp klokken 5, så da blir jeg også trøtt ganske tidlig på kvelden. Etter hvert går det bare av seg selv. Liker først og fremst å stå opp tidlig slik at jeg kan trene, spise en god frokost og stelle meg skikkelig før jobb. Godt å ha god tid om morgenen, da går resten av dagen så mye bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet onsdag kl 15:52 #27 Del Skrevet onsdag kl 15:52 Jeg liker å sove Legger meg rundt 20, står opp med datteren min mellom 5 og 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:13 #28 Del Skrevet onsdag kl 16:13 Det er herlig å våkne med godt humør, mye energi og klar for dagen. Gjerne trene tidlig også. Hvis jeg får for lite søvn får jeg fort vondt i hodet og blir sliten og kan få humørsvingninger. Søvn er alfa og omega! Anonymkode: e6db3...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå