AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #21 Del Skrevet 31. desember 2024 Har samme problemet og bruke DOVE DEODORANT i lysken. Null stress. Lukter ikke. Jeg sjekker om det lukter av trusene, det lukter bare deo. Gjort i mange år. Anonymkode: 27c42...c4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #22 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hvorfor bruker du neutral i underlivet? Anonymkode: fc224...dd8 Jeg bruker den på all vanlig hud, og noen ganger i underlivet (på slimhinner), uten at jeg blir sår av det. Uansett er det ikke selve slimhinnene i skrittet det lukter av, det er lysker/lår opp mot vulva. Ts Anonymkode: a21d6...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #23 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har samme problemet og bruke DOVE DEODORANT i lysken. Null stress. Lukter ikke. Jeg sjekker om det lukter av trusene, det lukter bare deo. Gjort i mange år. Anonymkode: 27c42...c4d Da skal jeg faktisk prøve det. Har vurdert å kjøpe hibiscrub, men føler det blir litt drøyt… TS Anonymkode: a21d6...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #24 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hibiscrub løser problemet. Ikke uvanlig å svette i lysken, jeg svetter ikke mye under armene og helst bare i lysken. Hun trenger da ikke canesten, er ikke underlivet hennes som er problemet. Hibiscrub et par ganger i uken og kanskje en mild deodorant til de dagene hun vet hun skal ha noe action. Ts, du prøver deg fram, en venninne vasker med hibi hver dag og jeg et par ganger i uken, det funker veldig bra. Anonymkode: 67a78...1d9 Da skal jeg faktisk forsøke det, for jeg regner med det er et slags bakterie-vekstproblem jeg ikke helt får bukt med… verdt et forsøk i alle fall! Bor med samboer og synes det er kjipt at jeg helst ikke vil ha ansiktet hans ned der av denne grunn. TS Anonymkode: a21d6...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #25 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er du mye stresset? Isåfall lukter svette fra lysken mye sterkere dersom man stresser enn ellers. Hvis du er mye varm blir det kanskje samme greia. Svettlukt kan også bli sterkere av forskjellige typer mat. Spiser du for eksempel mye krydder/sterk mat? Anonymkode: c7755...cde Jeg synes jeg lukter forferdelig under armene hvis jeg er stresset, så det kan jo være en korrelasjon? Men føler meg ikke spesielt stresset i det siste eller har noe rart kosthold. Jeg har vært ekstremt varm og lett svett det siste året. Det kan renne av meg selv av lett aktivitet. Der er til å bli gal av… plages så veldig. TS Anonymkode: a21d6...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #26 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da skal jeg faktisk forsøke det, for jeg regner med det er et slags bakterie-vekstproblem jeg ikke helt får bukt med… verdt et forsøk i alle fall! Bor med samboer og synes det er kjipt at jeg helst ikke vil ha ansiktet hans ned der av denne grunn. TS Anonymkode: a21d6...304 Prøv det, kan nærmest garantere deg at det vil hjelpe på problemet. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes jeg lukter forferdelig under armene hvis jeg er stresset, så det kan jo være en korrelasjon? Men føler meg ikke spesielt stresset i det siste eller har noe rart kosthold. Jeg har vært ekstremt varm og lett svett det siste året. Det kan renne av meg selv av lett aktivitet. Der er til å bli gal av… plages så veldig. TS Anonymkode: a21d6...304 Hvis dette har endret seg voldsomt det siste året så tenker jeg det kan være på sin plass å få sjekket det ut hos lege og. Det kan være ingenting eller det kan være diabetes/overgangsalder/hjerteproblemer osv. Mest sannsynligvis ingenting, men med tanke på at det har vært en endring så er det greit å få det sjekket. Anonymkode: 67a78...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:42 #27 Del Skrevet onsdag kl 07:42 Antiperspirant og talkumpudder Anonymkode: 2e14b...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet onsdag kl 07:47 #28 Del Skrevet onsdag kl 07:47 Kan det hjelpe med babypudder? Jeg bruker det innimellom under brystene mot klamhet og svette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:51 #29 Del Skrevet onsdag kl 07:51 Melkesyretabletter, probiotika ev sinktilskudd. Anonymkode: 05afc...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:58 #30 Del Skrevet onsdag kl 07:58 Det finnes intimdeo, bruk undertøy av bomull eller ull, spis ananas👍🏼 Kostholdet har en del å si for hvordan en lukter når en svetter, også nedentil😉 Anonymkode: b74bc...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:25 #31 Del Skrevet torsdag kl 00:25 Jeg har en egen deo til lysken:-) Anonymkode: b8f80...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:37 #32 Del Skrevet torsdag kl 00:37 Potetmel og deo 😊👍🏻 jeg bruker ikke deo med aluminium, men Schmidt's deodoranter funker fjell, både under armer og i lysken. Deo først og så potetmel der det trengs etterpå. Funker bra under store pupper også 😅 Anonymkode: 42778...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:43 #33 Del Skrevet torsdag kl 00:43 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 15.38): Hei, Jeg er mye varm av meg, og plages av det jeg vil kalle vond lukt fra skrittet. Dvs svettelukt. Lukter typ løk/innbakt svette synes jeg. Jeg bruker Neutral såpe på lårene/huden utenfor underlivet hver dag. Noen ganger skrubber jeg med klut, andre ikke. Synes ikke det hjelper stort på lukten, og den kommer fort tilbake hvis det blir klamt der nede - noe det fort gjør. Hvis jeg tar med fingrene mine på lår/lyske f.eks. ti minutter etter dusj, så lukter det vondt av dem. Jeg er 158 høy og veier 64kg, så selv om jeg har et par kg for mye er jeg ikke overvektig.. Går på Oralcon p-piller. Noen som har noe tips? Synes det er veldig plagsomt, og sjenerende. Anonymkode: a21d6...304 Gro ut hår, vanlig naturlig busk slik at det ikke blir så klamt. En av funksjonene til hår. Anonymkode: 1fb2c...c9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:24 #34 Del Skrevet torsdag kl 01:24 stop24 på kveld, vask, deo på morgen. sjekket hormonbalanse? Anonymkode: c53d7...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:48 #35 Del Skrevet torsdag kl 04:48 AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 15.59): Det lukter ikke av friskt underliv. Kanskje ta en tur til lege. Anonymkode: 71527...f4c Det skal jeg love det det kan gjøre. Anonymkode: e4ad0...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:32 #36 Del Skrevet torsdag kl 13:32 Ville unngått alle syntetiske materialer og vasket på 60 grader i fall det kan være fra tøyet. Anonymkode: b0dc1...cf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå