AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:29 #41 Del Skrevet onsdag kl 21:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Feil. Norske jenter tjener egne penger. Mange har høy utdannelse og bra jobb. Noe som gjør at menn kanskje kan slite litt med at dama plutselig tjener mer eller like mye som dem, en del takler ikke dette. Mange unge damer i etableringsfasen vil ha noen på «samme nivå» intellektuelt og økonomisk. Om gutta da føler de ikke «strekker til» så er jo det leit… Anonymkode: 67a58...7e3 Samtidig er det mange ulike mennesker i verden og Norge at jeg tenker det går fint for de fleste så fremt de fortsetter å lete. Mange damer med lavere utdanning også, om det blir et problem. Anonymkode: d1085...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:11 #42 Del Skrevet onsdag kl 22:11 De fleste damer ønsker en som tjener like bra om ikke mer. Sosioøkonomisk status er viktig. En som kan utfordre oss intelligent, vil helst ikke hjelpe mannen økonomisk. Viktig at han har kontroll på økonomi. Jeg lånte bort eksen min 10 000 kr engang, fordi han trengte penger, fikk ikke de tilbake for å si det sånn 🙄 så nei aldri igjen. Anonymkode: 5dd84...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:16 #43 Del Skrevet onsdag kl 22:16 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste damer ønsker en som tjener like bra om ikke mer. Sosioøkonomisk status er viktig. En som kan utfordre oss intelligent, vil helst ikke hjelpe mannen økonomisk. Viktig at han har kontroll på økonomi. Jeg lånte bort eksen min 10 000 kr engang, fordi han trengte penger, fikk ikke de tilbake for å si det sånn 🙄 så nei aldri igjen. Anonymkode: 5dd84...98d Her har du fasiten. Kvinner er svært opptatt av status. Dine penger er "våre" mens et bittelite lån på 10k vil aldri bli glemt. Så er det slik som nevnt tidligere i tråden at kvinner tjener godt i dette landet og er heldigvis ikke like avhengig av mannen slik som i land vi ikke sammenligner oss med. Lærdommen fra de eldre er uansett å aldri gifte seg, da hun vil forsøke og ta barna og alt hun kan av eiendeler. Anonymkode: 00ff6...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:31 #44 Del Skrevet onsdag kl 22:31 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De fleste damer ønsker en som tjener like bra om ikke mer. Sosioøkonomisk status er viktig. En som kan utfordre oss intelligent, vil helst ikke hjelpe mannen økonomisk. Viktig at han har kontroll på økonomi. Jeg lånte bort eksen min 10 000 kr engang, fordi han trengte penger, fikk ikke de tilbake for å si det sånn 🙄 så nei aldri igjen. Anonymkode: 5dd84...98d I mitt forrige forhold hjalp vi hverandre begge to i tilfeller vi var i vær vår krise. Er glad for å hjelpe, men, ikke om han er uærlig, gjerrig og sånn. Anonymkode: d1085...86d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:28 #45 Del Skrevet torsdag kl 05:28 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Her har du fasiten. Kvinner er svært opptatt av status. Dine penger er "våre" mens et bittelite lån på 10k vil aldri bli glemt. Så er det slik som nevnt tidligere i tråden at kvinner tjener godt i dette landet og er heldigvis ikke like avhengig av mannen slik som i land vi ikke sammenligner oss med. Lærdommen fra de eldre er uansett å aldri gifte seg, da hun vil forsøke og ta barna og alt hun kan av eiendeler. Anonymkode: 00ff6...135 De fleste som går fra hverandre har 50 -50 når det gjelder barna og det skal mye til at man ikke blir enige, særlig hvis dama jobber 100% og har sunn økonomi. Er også statistikk på at 2/3 av alle barn i Norge bor med begge foreldre. Noe som kan forklares med at mange holder sammen, de som bryter opp har flere brudd og «kull» med barn (er overrepresentert i skilsmisser), og at sannsynlighet for brudd er lavere om man har flere enn 2 barn, familier med mange barn holder sammen i større grad enn de med få. Kvinner er nok mer opptatt av trygghet enn status. Da de ønsker det beste for familien og barna. Uansett er det barna dine som arver dere begge, så lurt å tenke langsiktig og ikke legge opp til krig mellom kjønnene i en relasjon. Anonymkode: 67a58...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet torsdag kl 05:36 #46 Del Skrevet torsdag kl 05:36 Kvinner - Trygghet. Menn - Status. Det er oftest menn som sier at kvinner bare er ute etter pengene,og at det er pga status. Sannheten er veldig annerledes. Som vanlig. Hva som gjelder på KG derimot,regner jeg vel med det verste (også som vanlig) men i det virkelige liv,så har jeg rett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:18 #47 Del Skrevet torsdag kl 07:18 Føler slike innlegg som «norske damer vil bare ha pengene dine» og «damer som forventer at du spanderer første date» er skrevet av Are-Ketil på 45 år som er trygda og lever på oromperommet hos mutter’n. Anonymkode: 8746f...62a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå