AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #21 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Venter spent på kilder! Uansett er ikke påstanden din den samme som at kvinner bare er ute etter penger. Finnes mange fattigluser med dame. Anonymkode: 44bda...bc4 «intervjue kvinner og menn i etableringsfasen om hva de ønsker i en langsiktig partnerrelasjon. Noen hovedfunn er at kvinner ønsker en mann som er sterkere med mer sosioøkonomiske ressurser enn dem selv.» «overraskende funn er sammenhengen mellom en manns mangel på ressurser som jobb, inntekt, høyde, samt personlige egenskaper som initiativ og ambisjoner, og fravær av seksuell tiltrekning hos kvinnen. Hypotesen om at når menn og kvinner blir like utdannelsesmessig og økonomisk, vil hypergami forsvinne, gjenspeiles ikke i vår forskning.» https://www.idunn.no/doi/10.18261/nat.34.2.2 Anonymkode: acc21...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #22 Del Skrevet 31. desember 2024 Alt er dyrt,alle vil ha penger! Anonymkode: 710eb...f41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #23 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alt er dyrt,alle vil ha penger! Anonymkode: 710eb...f41 Vi har penger. Anonymkode: 30343...248 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #24 Del Skrevet 31. desember 2024 Damene er ikke ute etter penger, er 53 år og har kompiser som har kompiser verdi for ca 20 mill forsiktige gutter som ikke flasher med dyre biler champagne på byen etc.. Nå er de begge sammen med noen men det var på ingen måte kø. Pene trente gutter uten psykiske greier eller alkoholisme og ok jobber, han ene får mye likes på Tinder/dater Men det er liksom ikke kø av nabofruer etc.. Har forresten en singel kompis til som har over dobbelt så mye verdi som de andre, heller ikke der er det kø av damer men det kan jeg skjønne da han kan være ufordraggelig og drikker hver dag(Det sliter og på helsa) Anonymkode: a6403...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #25 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): «intervjue kvinner og menn i etableringsfasen om hva de ønsker i en langsiktig partnerrelasjon. Noen hovedfunn er at kvinner ønsker en mann som er sterkere med mer sosioøkonomiske ressurser enn dem selv.» «overraskende funn er sammenhengen mellom en manns mangel på ressurser som jobb, inntekt, høyde, samt personlige egenskaper som initiativ og ambisjoner, og fravær av seksuell tiltrekning hos kvinnen. Hypotesen om at når menn og kvinner blir like utdannelsesmessig og økonomisk, vil hypergami forsvinne, gjenspeiles ikke i vår forskning.» https://www.idunn.no/doi/10.18261/nat.34.2.2 Anonymkode: acc21...e0c Vil du kalle 29 kvinner som er grunnlaget her, på disse premissene, for et representativt utvalg for den kvinnelige befolkningen i Norge? Sitat Utvalget består av 29 kvinner og 23 menn i alderen 20-40 år. Flertallet av informantene var mellom 25 og 35 år, heterofile og bodde i eller nær Oslo. Intervjuene ble gjennomført i sammenheng med kartlegginger på vegne av et norsk realityprogram hvor kandidater søkte seg til TV-programmet med ønske om å finne en livsledsager. Et utvalg av kandidatene ble deretter matchet av et fagpanel. Jeg vet ikke om jeg akkurat vil kalle dette forskning på et høyt nivå. Anonymkode: 28345...c60 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #26 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil du kalle 29 kvinner som er grunnlaget her, på disse premissene, for et representativt utvalg for den kvinnelige befolkningen i Norge? Jeg vet ikke om jeg akkurat vil kalle dette forskning på et høyt nivå. Anonymkode: 28345...c60 Skal ikke si så mye om forskningen i seg selv, Pettersen og Døving er kjente og dyktige akademikere. Men utvalget er uansett noe skjevt ettersom det er basert på realitydeltagere, og da i stor grad ikke vil gjenspeile massene som ikke kunne tenke seg å jakte partner på tv. Anonymkode: c1f31...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. desember 2024 #27 Del Skrevet 31. desember 2024 Har mine egne penger jeg, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #28 Del Skrevet 31. desember 2024 Du misforstår. Å ville ha en mann med ok sosioøkonomisk status betyr ikke at vi vil ha "penger". Pengene har vi selv. Vi er høyere utdannet på gruppenivå. Vi har gode jobber og tar det tredje skiftet i tillegg. Vi forventer derfor en mann med utdanning som kan matche dette. Det handler ikke om at vi skal "ødelegge hjernen" og sitte på ræva og bli spandert smykker og måltider på. Du er så UTE når du tolker det slik, at jeg skjønner hvorfor du er singel. Lykke til med jenter fra den tredje verden da, som faktisk ønsker cash i hånda eller lignende verdier for å sikre seg😂 Anonymkode: fc203...ba4 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #29 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skal ikke si så mye om forskningen i seg selv, Pettersen og Døving er kjente og dyktige akademikere. Men utvalget er uansett noe skjevt ettersom det er basert på realitydeltagere, og da i stor grad ikke vil gjenspeile massene som ikke kunne tenke seg å jakte partner på tv. Anonymkode: c1f31...081 Det er de sikkert, men dette var en kommentar til utsagnet: Sitat Fordi forskning viser at Norske kvinner på gruppenivå i 2023 vurderer menn som har lavere sosioøkonomisk status enn seg selv som lite seksuelt attraktive og lite egnet til forhold? Anonymkode: acc21...e0c Anonymkode: 28345...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #30 Del Skrevet 31. desember 2024 OK. I hvilket land mener du damer er mindre opptatt av penger enn i Norge?. For jeg har en del erfaring med Øst-Europa og der er det en voldsom gave- og oppvartningskultur. Helt annerledes enn her. Anonymkode: 20edf...0ac 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #31 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har penger. Anonymkode: 30343...248 Heldige de du mener er vi da. Anonymkode: 710eb...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #32 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skal ikke si så mye om forskningen i seg selv, Pettersen og Døving er kjente og dyktige akademikere. Men utvalget er uansett noe skjevt ettersom det er basert på realitydeltagere, og da i stor grad ikke vil gjenspeile massene som ikke kunne tenke seg å jakte partner på tv. Anonymkode: c1f31...081 Utvalget er meget lite, representerer et snevert geografisk område, og er basert på en ganske særegen gruppe mennesker. Det blir litt som å spørre deltakere i Paradise hotel eller Ex on the beach om deres høyeste utdanningsnivå og konkludere med at «nordmenn har lav utdanning». Anonymkode: 28345...c60 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 31. desember 2024 #33 Del Skrevet 31. desember 2024 Det er i hvert fall ikke (tror jeg) som enkelte i USA som krever ikke bare at mannen betaler for daten, men at han også skal betale for frisør og negler og vipper og what not i forkant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 31. desember 2024 #34 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg lurer seriøst - hvorfor i all verden lager du deg en ny bruker hver eneste gang du kommer på at du skal skrive ett eller annet idiotisk her inne? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #35 Del Skrevet 31. desember 2024 Litenstråle skrev (5 timer siden): Jeg er relativt ung da og pen, alltid hatt damedraget, men norske jenter vil bare ha penger. De fantaserer lite seksuelt tror jeg, og de prøver å ødelegge hjernen så de slipper å føle kjærlighet, litt trist da, men sånn er det. Jeg får damer stort sett likevel da, spesielt utenlandske jenter liker meg, det er så vanlig at man blir beskyldt for å være aggressiv også fordi de er redde for å bli tatt for å være sure og ødeleggende, men utenlanske folk reagerer aldri på meg. Det er vel litt sånn sniking sånn som i Amerika om å seksualisere alt, gått til helvete egentlig med begge landa Du oppsøker og omgir deg med et miljø som ikke passer din standard, der er problemet ditt. Anonymkode: 7918b...bf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #36 Del Skrevet 31. desember 2024 Noe så teit😅 Vet knapt hva mannen min jobber med/driver med på jobb. Men jeg vet at jeg tjener mer en han. Som om det skulle ha noe å si for min attraksjon til han liksom😂 Anonymkode: 533a0...01f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:06 #37 Del Skrevet onsdag kl 14:06 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Norske menn: "ingen norske damer vil ha meg... må være damene det er noe galt med" 🤓😂 Anonymkode: 44bda...bc4 Norske kvinner: «finnes ingen bra menn», i alle fall ikke kvinnene det er noe galt med.. Anonymkode: cd36e...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet onsdag kl 14:10 #38 Del Skrevet onsdag kl 14:10 Dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Det som derimot er viktig er at mannen evner å forsørge seg selv og eventuelt bidra til kommende familie. Jeg trenger ikke en mann som forsørger meg. Jeg tjener for øvrig mer enn mannen min. Det er ikke noe vi tenker over i det hele tatt i hverdagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:43 #39 Del Skrevet onsdag kl 14:43 Litenstråle skrev (På 31.12.2024 den 15.36): Jeg er relativt ung da og pen, alltid hatt damedraget, men norske jenter vil bare ha penger. De fantaserer lite seksuelt tror jeg, og de prøver å ødelegge hjernen så de slipper å føle kjærlighet, litt trist da, men sånn er det. Jeg får damer stort sett likevel da, spesielt utenlandske jenter liker meg, det er så vanlig at man blir beskyldt for å være aggressiv også fordi de er redde for å bli tatt for å være sure og ødeleggende, men utenlanske folk reagerer aldri på meg. Det er vel litt sånn sniking sånn som i Amerika om å seksualisere alt, gått til helvete egentlig med begge landa Merkelig konklusjon at norske damer fantaserer lite om sex og ikke føler kjærlighet, bare fordi du blir avvist. Sannheten er vel at de er både kåte og kjærlighetssyke med rett person, bare at du ikke har funnet noen du matcher med. Og at du sliter med å matche tonen, hvis folk synes du er aggressiv. Om du matcher bra med utenlandske damer kan du jo date en av dem. Hva er problemet? Jeg har selv utenlansk kjæreste og foretrekker dette pga bedre match i temperament. Men føler da ikke for å skrive at norske menn har masse feil av den grunn. Anonymkode: 1fc05...12a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:43 #40 Del Skrevet onsdag kl 19:43 Feil. Norske jenter tjener egne penger. Mange har høy utdannelse og bra jobb. Noe som gjør at menn kanskje kan slite litt med at dama plutselig tjener mer eller like mye som dem, en del takler ikke dette. Mange unge damer i etableringsfasen vil ha noen på «samme nivå» intellektuelt og økonomisk. Om gutta da føler de ikke «strekker til» så er jo det leit… Anonymkode: 67a58...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå