Gå til innhold

Hvor lenge uten sex er for lenge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

M52, singel nå. Er nok en 4-5 år siden forrige gang, men stresser ikke. 

Anonymkode: 0693d...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si. 6 år siden sist, og det er virkelig altfor lenge. Har vel egentlig gitt opp håpet. Enkel logikk tilsier at sjansen nå er ned mot null. Man overlever jo uten, men livet mitt har ikke vært bedre enn 5/10 de siste årene. Det finnes nok en sammenheng.

Anonymkode: 10e8f...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vanskelig å si. 6 år siden sist, og det er virkelig altfor lenge. Har vel egentlig gitt opp håpet. Enkel logikk tilsier at sjansen nå er ned mot null. Man overlever jo uten, men livet mitt har ikke vært bedre enn 5/10 de siste årene. Det finnes nok en sammenheng.

Kan du forklare meg hvorfor 6 år er lenge? Skal du knulle noen bare for å knulle liksom?

Anonymkode: 355eb...dd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du forklare meg hvorfor 6 år er lenge? Skal du knulle noen bare for å knulle liksom?

Anonymkode: 355eb...dd4

Det er jo lenge samme hva det er snakk om. Noe i nærheten av 2200 dager uten å gjøre noe man setter pris på mer enn omtrent alt annet er lang tid. Jeg har ikke gått mer enn et par dager uten musikk f.eks. Jeg har kun hatt mulighet til å ha sex litt over ett år av mitt liv, så det er jo ikke sånn at jeg rakk å bli lei eller anse det som en vane. Nå er det så lenge siden at jeg har glemt hvordan det føles.

Nei, det har jeg ikke noe ønske om. Desto verre – det er mye annet jeg går glipp av også. Kjærlighet er langt mer enn bare sex, men sistnevnte er jo nå en konkret mangel som først og fremst følger av den litt mer diffuse mangelen på førstnevnte.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 15.17):

Er nå 2,5 år siden sist jeg lå med noen.. Har hatt sex med tre menn, to var lengre forhold og han tredje var en fuckfriend over 1,5 år etter siste forholdet. Jo lengre unna jeg kommer, jo mer skremmer tanken på å ligge igjen. Jeg er ikke typen som liker ons, men jeg elsker sex og er redd jeg lager problemer for meg selv med eventuelle partnere også? Jeg er jo helt ute av trening? 

Noen I samme båt? Jeg er 31..

Anonymkode: 44f91...b55

Helst ikke mer enn en uke  og maks 14 dager. Kan gå utover mit humør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feliek54 skrev (36 minutter siden):

Helst ikke mer enn en uke  og maks 14 dager. Kan gå utover mit humør

Humør i forhold til hva da? Sex eller orgasme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (9 minutter siden):

Humør i forhold til hva da? Sex eller orgasme? 

Begge deler men også fint men kos. men orgasme et nok et behov jeg har. kan ikke forklare hvorfor det er slik. er det ei som flørtet så er jeg med. er noe jeg bare må ha og kan ofte bli for lenge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som singel er det helt greit å gå et år eller to uten sex. I et forhold synes jeg to uker blir i lengste laget (med mindre det er etter fødsel eller ifm alvorlig sykdom). 

K43

Anonymkode: a2b32...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om man er i forhold eller ikke. I forhold vil jeg si at hvis det bikker 2 år siden sist så ville jeg jobbet med hvorfor

Anonymkode: 07663...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 18.17):

Som mann i 30-åra, maks en uke, men da runkes det nesten daglig. Selv etter fødsel kjørte vi på etter en ukes tid.

Anonymkode: 34fcc...127

Hva hvis konen din hadde fått fødeslskader som gjorde det umulig å ha sex? Hadde du skilt det da? Vi hadde ikke sex på 1,5 år etter fødsel av vårt første barn. Og sexlivet fungerte ikke før etter 3 år

Anonymkode: 07663...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Helt enig. Det er heller ille med de som sier at man ikke kan ha det bra uten å ha sex med noen. Sex bør komme når det føles rett og naturlig. 

Anonymkode: acf62...d78

Det sier litt om det mentale nivået på enkelte som gir utrykk for at å ikke ha sex en en krise verre enn døden. 

Anonymkode: da12e...e69

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M45, singel. Kommet litt ut av tellingen, tror det er 3 år siden sist. Årsaken til at det gikk ut av tellingen er at forholdet ble forsøkt reddet.

I forhold så syntes jeg i alle fall at en gang i måneden ble for sjelden. Nå higer jeg ikke etter sex med hvilken som helst kvinne, så jeg er nok en av de mennene som foretrekker sex med fast følge. Mulig at dersom nøden blir stor, og alkoholen flyter, at et ONS skjer, men det har ikke skjedd så langt.

Anonymkode: ec6bb...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 18.17):

Som mann i 30-åra, maks en uke, men da runkes det nesten daglig. Selv etter fødsel kjørte vi på etter en ukes tid.

Anonymkode: 34fcc...127

Det burde dere ikke gjort. Det sies at det skal ventes med sex for en grunn da det kan bli infeksjon når det ikke har grodd innvendig. 6 uker skulle dere ha ventet. 

Er du en som presser henne til sex? 

For meg virker du ikke som en trygg partner, for alvorlig talt. Må runke vær dag å klarte ikke vente etter at du til å med har en liten baby i hus. Vet ikke om jeg har hørt noe barnsligere før.

Anonymkode: 3aa64...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år og åtte mnd siden siste ligg. Jeg har ikke lyst til å ligge med en fremmed og jeg har ikke lyst til å bli kjent med noen nye. Men jeg har lyst på sex. I mellomtiden får jeg meg selv til å komme stadig vekk. Savner vel mer nærhet til en annen kropp enn akkurat sex'en. Og det begynner å bli FOR lenge ja, men tipper jeg er på samme sted neste år, dessverre. 

Anonymkode: f17cd...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (M47) har normalt sex et par-tre ganger i uka, men for meg betyr det veldig lite. Kunne gjerne gått et halvt år mellom øktene for min del:)

Anonymkode: fc0d0...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...