avent Skrevet onsdag kl 01:27 #21 Del Skrevet onsdag kl 01:27 Dette må du faktisk ikke finne eg i ! Har selv 4 barn med mannen og han har aldri engang foreslått å gå på fest og la meg være alene med ungene, vi har nå vært foreldre i snart 17 år. Du må sette ned foten og gi han et ultimatum, fest og moro eller familien. Det er ikke normalt for en 2 barnsfar med såpass små barn og stikke på nyttårsfest uten engang å avtale med kona og attpåtil bare la deg sitte med ansvaret. Om han absolutt ville på fest burde han prøve å skaffe barnevakt å så spørre om dere skulle dra på fest sammen. Ingen barnevakt, ingen fest på han. Det er bare sånn det er å få kone og barn ! En kan ikke gjøre det man selv har lyst å gjøre, sånn er det bare. Det kalles å bli voksen og ta ansvar. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:25 #22 Del Skrevet onsdag kl 07:25 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva hadde dere tenkt hvis kjæresten dropper å feire nyttårsaften sammen med meg og barna våres? Han skal heller dra ut å drikke med venner enn å være med oss. Syns selv at dette er dårlig gjort. Anonymkode: 8e861...e95 Jeg er overrasket over at det er et valg han bare kan ta. Det hadde vært helt uaktuelt hos oss. Hvorfor aksepterer du det? Anonymkode: 66445...6da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå