AnonymBruker Skrevet 1. januar #41 Del Skrevet 1. januar «Til og med» jul? 🤣 Vi går ikke en gang med sko hjemme på julaften Anonymkode: 8ef01...b6a 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukerano Skrevet 1. januar #42 Del Skrevet 1. januar Eier ingen form for finsko. Har ett par vintersko. Ett par sandaler. Ett par joggesko. Ett par converse. Ett par birckenstock boston Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #43 Del Skrevet 1. januar Jeg brukte flate ballerinasko, hvite med litt perler og blonder på da jeg gifta meg. Synes de var kjempefine. Er 177cm høy og vielsen var utendørs.. så ingen poeng i å komme snublende høyere enn brudgommen på vonde sko jeg ikke takler å gå i.. Anonymkode: a432f...57f 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #44 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 11.41): Vi hadde en liten diskusjon her og ble ikke enige. Noen mente at det bør være gode helsemessige grunner for å komme med lave hæler til annet enn hverdagsantrekk. Noen mente det må være innafor når man skal gå langt, f.eks 17.maitog, men bytte til skikkelige sko etterpå. Noen mente til og med det er innafor å stille i lave "pensko" til anledninger som julaften, nyttårsaften, dåp, konfirmasjon, bryllup... Hva tenker folket? Anonymkode: af7d9...0e9 Skikkelige sko har lave hæler. Høyhælte sko er bare mareritt for føtter, hofter og rygg, særlig hvis hælene i tillegg er tynne. Anonymkode: c0463...233 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #45 Del Skrevet 1. januar Alltid. Det bestemmer man virkelig selv. Anonymkode: 9a8a4...25e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #46 Del Skrevet 1. januar Til alle anledninger. Jeg har aldri eid et par høyhælte sko, og ikke finnes det i min størrelse i noen normale butikker heller. Anonymkode: 3f75c...cfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #47 Del Skrevet 1. januar Har fremdeles finsko med høy hæl i skapet, men bruker dem sjelden mer. Jeg har kneplager innimellom og høye hæler hjelper virkelig ikke. Dessuten har jeg ganske lealause ankler, så det å gå langt med høye hæler øker virkelig risikoen for å falle pga at jeg plutselig kan tråkke over. Etter mitt syn kan man gå med lave hæler i alle anledninger. Anonymkode: bf067...a90 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 2. januar #48 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 10.57): Jeg kan fint gå langt i høye hæler. Har hatt jobber hvor jeg brukte sko med 6cm hæl og sto/gikk hele dagen. Jeg har gått å utforsket nye byer på ferie med støvletter med hæl. Jeg velger fortsett flate sko, hvis jeg føler for det. Noe av det verste jeg ser når det gjelder hæl-høyde er ikke de med lave hæler, men de som absolutt skal gå i høye hæler på underlag de ikke takler, som isholke eller brostein... Det ser bare patetisk ut. Anonymkode: bb09a...5a1 Var du pålagt 6 cm hæl i de jobbene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #49 Del Skrevet 2. januar Man kan alltid gå med lave hæler. Hvem er det man har høye hæler for? For godt er det ikke å gå med. Det finnes heldigvis mange pensko uten høye hæler. Anonymkode: 5b4f9...a4f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 2. januar #50 Del Skrevet 2. januar (endret) Tuller du?? 😂 Flate pensko er da alltid innafor. Ingen får gå på min lyse parkett med stiletthæler. Høye hæler er bare nok en kvinnefiendtlig greie som ble innført i en tid da kvinner ikke hadde noe de skulle ha sagt. På samme måte som med korsett, krinoline, burka, massive håroppsatser med brødskalker og fuglereder, så er det ekstremt upraktisk og ubehagelig, og først og fremst laget for at kvinner skal føle seg svake og trenge hjelp av menn. Endret 2. januar av Rastebenk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå