Gå til innhold

Ved hvilke anledninger er det innafor med lave hæler for damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde en liten diskusjon her og ble ikke enige. Noen mente at det bør være gode helsemessige grunner for å komme med lave hæler til annet enn hverdagsantrekk. Noen mente det må være innafor når man skal gå langt, f.eks 17.maitog, men bytte til skikkelige sko etterpå. Noen mente til og med det er innafor å stille i lave "pensko" til anledninger som julaften, nyttårsaften, dåp, konfirmasjon, bryllup... Hva tenker folket?

Anonymkode: af7d9...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like mange anledninger som det er innafor at menn går med lave pensko..

Anonymkode: 74880...e9e

• Liker 29
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi hadde en liten diskusjon her og ble ikke enige. Noen mente at det bør være gode helsemessige grunner for å komme med lave hæler til annet enn hverdagsantrekk. Noen mente det må være innafor når man skal gå langt, f.eks 17.maitog, men bytte til skikkelige sko etterpå. Noen mente til og med det er innafor å stille i lave "pensko" til anledninger som julaften, nyttårsaften, dåp, konfirmasjon, bryllup... Hva tenker folket?

Ikke alle klarer å gå i høye hæler så jeg tenker lave pensko er innafor til alle anledninger. 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når enn man vil. Jeg er mann, synes høye hæler er kjempefint og tenker likevel ikke at det er noe "mindre pent" å gå i lave pensko enn på stiletthæler enten det er på jobb, på byen eller på nyttårsaften.

Anonymkode: da439...bca

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Ikke alle klarer å gå i høye hæler så jeg tenker lave pensko er innafor til alle anledninger. 

Husker det var snakk om at kjendisdamer med lave hæler ikke fikk gå på den røde løperen under filmfestivalen i Cannes. Det ble ikke gjort noen unntak, verken for eldre eller funksjonshemmede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye hæler en noe av det sjukeste som er funnet opp til damer og som vi fortsatt bruker. 

Anonymkode: d182f...a79

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hæler, så for meg passer det alltid med lave. Jeg er ikke opptatt av hva andre måtte mene. Jeg legger ikke merke til om andre damer har hæler heller. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høye hæler en noe av det sjukeste som er funnet opp til damer og som vi fortsatt bruker. 

Ja det er igrunn en absurd oppfinnelse

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thyra skrev (8 minutter siden):

Husker det var snakk om at kjendisdamer med lave hæler ikke fikk gå på den røde løperen under filmfestivalen i Cannes. Det ble ikke gjort noen unntak, verken for eldre eller funksjonshemmede...

Nå i nyere tid?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (9 minutter siden):

Det er jo diskriminering

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del gjelder høye hæler om det skal være fint, eller høytidelig. Men andre får gjøre som de ønsker, så lenge det er tilpasset anledningen. Har lite til overs for de som stiller til høytider i hvite sneakers.

Men ett unntak; i disse dager er det mange sammenkomster i private hjem. Her holder jeg meg til lave sko med lys såle, da mange har dyr parkett. 

Anonymkode: 3d07d...e28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Ja det er igrunn en absurd oppfinnelse

Ja, det er ikke det at det ikke er pent. Og jeg har selv tidligere gått mye med det. Med for beina er det et helvete. De skal vare livet ut, så man kan jo la være å lure seg selv til å tro at de rette høye hælene gjør det bedre. 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For egen del gjelder høye hæler om det skal være fint, eller høytidelig. Men andre får gjøre som de ønsker, så lenge det er tilpasset anledningen. Har lite til overs for de som stiller til høytider i hvite sneakers.

Men ett unntak; i disse dager er det mange sammenkomster i private hjem. Her holder jeg meg til lave sko med lys såle, da mange har dyr parkett. 

Anonymkode: 3d07d...e28

Fins da lave pensko. Er da en mellomting mellom sneakers og høye jæler

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er sykt glad for at jeg ikke er en del av vennegjengen din.

Anonymkode: d5bf6...7ce

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...