AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #101 Del Skrevet 31. desember 2024 For det første som en som ikke og håper han aldri vil oppleve noe slikt selv har du min dypeste sympati. Som mann er dette det jeg tenker: Et større tillitsbrudd tror jeg knapt jeg kan tenke meg. Ikke bare har han vært utro som i seg selv er et ekstremt tillitsbrudd, men han har også fått henne gravid, for så og ikke fortelle deg om dette før ungen er født? Det er såklart helt opp til deg hva du vil og gjør. Men jeg klarer ikke se for meg noe senario hvor jeg hadde holdt ut et slikt forhold. Hadde nok dumpet han asap. Ikke bare for din del, men også for barna sin del. Anonymkode: 6392d...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #102 Del Skrevet 31. desember 2024 De aller fleste hadde nok gått i denne situasjonen. Dersom TS og morens felles bekjente vet hvem faren er så gjør nok flere det, og det er 100% sikkert at disse i over to år har syntes synd på TS som har blitt bedratt og rundlurt i flere år. Jeg ville aldri ha blitt hos en mann som hadde fått meg til å se patetisk ut for omverdenen. Det er vanskelig å gi råd dersom du ønsker å bli hos han. Det eneste logiske for de fleste av oss hadde jo vært å ta en prat med han om hva du vet og sørge for å sikre deg og barna best økonomisk. Anonymkode: c67ed...d38 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #103 Del Skrevet 31. desember 2024 Kunne ikke en farskapstest vært på sin plass🤔Er du praktisk eller økonomisk avhengig av ham? eller elsker du ham fremdeles? ta en fot i bakken og pust godt. Trenger ikke ta noen avgjørelser asap. Jeg hadde mest trolig gått, men så er ikke livet så svart-hvitt som på KG. Anonymkode: 33a2e...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #104 Del Skrevet 31. desember 2024 Sola de skrev (7 timer siden): Er det helt sikkert at denne felles bekjente forteller sannheten? Dette tenkte jeg på og. Da jeg var ung så hadde jeg noen"venner" som påsto at de hadde sett kjæresten min hånd i hånd med en annen fyr, kun fordi de var sjalu og ville ødelegge for meg. Anonymkode: 47c7e...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #105 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi eier hus sammen, så dette gjør jeg ikke. Det er faren til barna mine, og han har neppe hatt det bare bra oppi dette han heller. Akkurat nå tenker jeg mest på barn og far som har fått alt for lite tid sammen. Skulle ønske han hadde fortalt dette selv helt fra starten av. Han har vært her hele tiden og vært far for tenåringene våre, så tydeligvis har han jo på sett og vis valgt oss fremfor den lille. Det er både godt og vondt å tenke på. Anonymkode: a17b7...30c Du virker som en særdeles hensynsfull og godhjertet dame oppi det hele. All ære til deg. Dersom flere hadde vært deg som deg hadde det nok vært færre konflikter og knuste hjerter oppi det hele. Godt nytt år til deg. Håper det ordner seg. 😍 Anonymkode: b86cb...fef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 31. desember 2024 #106 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han har nok ikke betalt noe bidrag. Det ville jeg merket! Det er nettopp det… Veldig usikker. Må sortere tanker. Anonymkode: a17b7...30c Sikker på at han ikke lurer unna penger til bidrag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #107 Del Skrevet 31. desember 2024 Utroskap er grovt tillitsbrudd. Verre å skjule det. Men et BARN? Utroskap som førte til barn og holdt det skjult i flere år? Hadde ikke vært noen vei tilbake for min del Anonymkode: 1584b...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #108 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi eier hus sammen, så dette gjør jeg ikke. Det er faren til barna mine, og han har neppe hatt det bare bra oppi dette han heller. Akkurat nå tenker jeg mest på barn og far som har fått alt for lite tid sammen. Skulle ønske han hadde fortalt dette selv helt fra starten av. Han har vært her hele tiden og vært far for tenåringene våre, så tydeligvis har han jo på sett og vis valgt oss fremfor den lille. Det er både godt og vondt å tenke på. Anonymkode: a17b7...30c Jeg synes det høres ut som forholdet fortsatt pågår jeg. Du skriver også i en kommentar at de har tett kontakt på Snapchat. Så da har han egentlig ikke valgt noen av dere, men lever et pågående dobbeltliv. AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Han har nok ikke betalt noe bidrag. Det ville jeg merket! Det er nettopp det… Veldig usikker. Må sortere tanker. Anonymkode: a17b7...30c De er vel sammen enda da, så da betaler han ikke bidrag. Kanskje han handler litt ekstra eller noe, eller kjøper med bleier og mat når han kommer dit 😕 Anonymkode: a55ae...c4e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #109 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har felles bekjent med moren som fortalte meg. Samboer vet ikke at jeg vet. Han fortsetter som før, merker ingenting på han. Noe som faktisk virker skremmende på meg. Forstår ikke hvordan han er sammenskrudd. Han har vist seg å være en helt annen person enn den jeg trodde Anonymkode: a17b7...30c Da kan du nesten garantere at han også har vært utro med andre, helt uten å vise noe tegn overhodet. Anonymkode: 56005...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 31. desember 2024 #110 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han har vært utro og fått et barn uten å fortelle det til noen. Vi har store barn her hjemme. Hvordan reagere på dette? Hvordan forholde seg til alt? Brudd er i utgangspunktet ikke ønskelig Anonymkode: a17b7...30c Jeg tenker at du må få med deg følelser og logikk i den måten du reagerer på. Hvordan forholde seg. Da tenker jeg åpen rolig og avveiende. Jeg tenker at en mulig måte er å prate med moren til barnet om det ryktet som går og ta det videre derfra på en løsningsorientert måte. Så gjøre det samme med mannen. Så håper jeg de er til å prate med. Og lykke til i denne prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 31. desember 2024 #111 Del Skrevet 31. desember 2024 Hadde han sex 1 gang...eller flere ganger hadde jeg tenkt...og hvor ofte hadde han kontakt med henne under disse 2 årene... Dette er en skikkelig vanskelig situasjon du står i...men jeg hadde vært så sint på mannen min og dette hadde vært han. Ikke bare hadde han vært utro (1 gang?) men han fikk et barn med henne....og holde alt dette skjult...i 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #112 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du skal ikke være veldig gammel for å forså at det far har gjort her er utilgivelig. Hva slags forbilde er du for barna dine om du viser at dette er ok? Anonymkode: 24aaa...0b3 Om noe er utilgivelig eller ikke har med kontekst å gjøre. Dagens samfunn er altfor hardt og utilgivende, det skaper fronter og gjør oss mye mer sårbare. Her kjenner vi ikke kontekstenZ Omstendighetene rundt utroskapen og hvordan forholdet har vært før og etter har alt å si. Jeg kunne tilgitt om jeg visste at mannen elsket meg og jeg var den ene, og omstendigheter drev ham til en en-natts eller meget kort affære (f.eks. krise i forholdet og det også skyldtes meg, og/eller jeg selv også hadde vært utro ved en stor feiltagelse). Da kunne jeg tilgitt og hatt samvær med barnet som tross alt ikke kan for sitt opphav. Da ville de andre barna også lært at tilgivelse i noen situasjoner er et alternativ. Anonymkode: 593fd...70a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #113 Del Skrevet 31. desember 2024 Enten blir det jo brudd, eller så må jo tanken om att dette barnet er uskyldig oppi alt, og faktisk har en liten rett til å få se sin far på jevnlig basis, modnes kraftig. Hva gjør en, det er kun opp til deg og din familie, dere finner utav dette. Voksne barn må involveres tidlig, og dette må snakkes om i familieråd før en gjør noe som helst. Utroskap kan tilgis, vi kan alle feile, men det krever sin kvinne og mann, og det er mye jobb på dere fremover om du fremdeles vil holde på samlivet. ( og nei, jeg har aldri vert utro, men ser att livet kan skje for oss alle) Anonymkode: e6547...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #114 Del Skrevet 4. januar Hvordan går det med deg, TS? Noen oppdateringer? Anonymkode: b86cb...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #115 Del Skrevet 4. januar Brudd ikke ønskelig? Da får du bli der å tolerere det! Ikke klag heller. Anonymkode: 6722c...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 4. januar #116 Del Skrevet 4. januar En ting om gangen. Jeg tror jeg ville startet med å fortelle at jeg vet. Sørget for at barna var ute av huset en hel helg, og konfrontert. Så må resultatet av den samtalen avgjøre veien videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #117 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 19.38): Jeg synes det høres ut som forholdet fortsatt pågår …. lever et pågående dobbeltliv. De er vel sammen enda da, så da betaler han ikke bidrag. Kanskje han handler litt ekstra eller noe, eller kjøper med bleier og mat når han kommer dit 😕 Anonymkode: a55ae...c4e Det høre faktisk sånn ut ja. Han lever to familieliv as we speak. Anonymkode: a16a6...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #118 Del Skrevet 4. januar Barn eller ikke. Han har vært utro. Du skriver at brudd ikke er ønskelig. Du har da tatt valget å stå i situasjonen. Du høres ut som en sterk kvinne. Skam til mannen som utnyttet din tillit. Men høres ut som du får dette til. Så her e det bare å begynne å jobbe med saken. Lykke til Anonymkode: ec046...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #119 Del Skrevet 4. januar Irak skrev (På 31.12.2024 den 16.41): Å kalle barn for løsunger er lavmål... Er ikke barna sin feil at dem blir satt til verden... Unnskyld. "Hemmelige unger som er knullet frem med elskerinne". Anonymkode: e7f0e...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 4. januar #120 Del Skrevet 4. januar Ryddet for brukerangrep og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå