AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Del Skrevet 31. desember 2024 Er det innafor egentlig? Har pleid å gjort det men ble usikker 😅 mot mensen smerter Anonymkode: 4d3b5...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg tar det alltid samtidig. Anbefalt av lege for lenge siden. Anonymkode: 7f073...def 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 Ja, de to kan du fint kombinere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 Hvis du er usikker så spør du legen din, vi vet ikke din sykdomshistorie. For en person uten noen underliggende sykdom eller andre alvorlige symptomer så kan man kombinere paracetamol og Naproxen, ja. Hvis du tar dem samtidig vil paracetamol som regel begynne å virke etter 30 min, mens Naproxen begynner etter 1-2 timer. Paracetamol når sin topp som regel etter 2 timer, og du vil derfor få fordelt toppene litt, men ha god smertelindring i flere timer. Du kan ikke bytte paracetamol med ibuprofen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 For meg, ikke noe poeng å ta noe som virker imens jeg ventet på det som faktisk virker. Tiden før den virker er ikke særlig lenger enn før en paracet virker heller, men for min del virker ikke annet enn naproxen på menssmerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #6 Del Skrevet 31. desember 2024 Har fått Naproxen på resept av min fastlege mot migrene, og på "reseptlappen" på boksen står det at det skal kombineres med paracet. Så det går helt fint! Anonymkode: 1ebea...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå