Gå til innhold

Han drar på feire

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi sist gang jeg tok opp noe sånt med han ble han sur og sa at jeg såret han og slikt. Og ikke stolte på han. Så det sitter litt langt inne å ta ting opp med han

Anonymkode: d5f1e...7ab

Jaha, så da går du bare rundt og spekulerer på handlingene hans istedet for å gi faen i at han blir sur. Jaha, flott forhold!

Endret av got2go
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts vet jo ikke hvem han skal reise med, set kan jo være en tur han har spart til lenge. Kanskje han skal reise meg en vennegjeng (gutta) eller familien.

Mannen skal til utlandet med familien sin i år, og derfor har ikke han råd til å reise på ferie med meg også. Derfor reiser han på tur med dem, og jeg reiser for å besøke min familie.

ts kunne jo heller sagt at hun forstår, og spør om de sammen skal spare til en enkel langhelg utenlands eller innenlands. 

Anonymkode: cbd75...8b8

Nei, dette er ikke noe han har spart til lenge. Han skal møte et vennepar der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (3 minutter siden):

Jaha, så da går du bare rundt og spekulerer på handlingene hans istedet for å gi faen i at han blir sur. Jaha, flott forhold!

Spørsmålet er heller om jeg orker å ta det opp. Som jeg har sagt tidligere vurderer jeg bare på å la det gå, og trekke meg unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, dette er ikke noe han har spart til lenge. Han skal møte et vennepar der. 

Men da går du bare videre :) Han er ikke sikker på om han vil ha deg tilbake. I tillegg har du flyttet til en annen by, det kompliserer ting veldig. Og det er liksom komplisert nok med av og på forhold, eller å gi et avsluttet forhold en ny sjanse. Gjør det selv en tjeneste, sørg forholdet. gå videre. Finn noen fra din nye by :) ikke alle får muligheten til å starte på nytt, gled deg heller over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Fordi sist gang jeg tok opp noe sånt med han ble han sur og sa at jeg såret han og slikt. Og ikke stolte på han. Så det sitter litt langt inne å ta ting opp med han

Om dere ikke kan snakke sammen, er det egentlig et forhold du ønsker være i?

Anonymkode: 6b7c4...369

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

først og fremst må jeg påpeke han og jeg holder på/dater, og har vært av og på siden høsten 2023. Jeg har nå flyttet til en annen by, og vi har avtalt at han skal komme å besøke meg, men han har mistet jobben så akkurat nå har han sagt han ikke har råd, men i går bestilte han tur til syden. Jeg vet at jeg ikke har noe med hva han bruker pengene på, men det stakk litt. Har jeg en grunn til å være litt sur pga det? Jeg vil ikke være urimelig 

❤️

Slik, korrigerte for deg.

Og der har du også forklaringen - han er av. 

Anonymkode: 44108...829

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du sammen med en som du ikke stoler på?

Hvorfor er du sammen med en som gjør det ubehagelig for deg å spørre om ting?

Kjæreste skal man være med noen man har det godt sammen med. Én man er trygg på.

Anonymkode: af7e7...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ts vet jo ikke hvem han skal reise med, set kan jo være en tur han har spart til lenge. Kanskje han skal reise meg en vennegjeng (gutta) eller familien.

Normale mennesker kommunisere dette. Type:

TS; "Skal vi reise til syden etter jul?"

Typen: "Vet du, det har jeg ikke råd til for jeg sparer penger for å kunne reise til syden med kompisgjengen. det er noe vi avtalte for lenge siden"

TS; "Oki. Kanskje du og jeg kan finne på noe til våren da?"

Og slik går dagene i voksne forhold med voksne mennesker som evner å snakke med hverandre

Anonymkode: 7e82f...a95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke den store kjærligheten eller mannen i ditt liv, TS.

Gå videre og lykke til i å finne en ny kandidat til den rollen! 

Anonymkode: b301e...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...