AnonymBruker Skrevet 16. januar #101 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 18.49): Jeg er misunnelig på Håvard Lilleheie. Han har kapret MIN drømmedame, både utseendemessig og slik jeg oppfatter personligheten hennes - Randi Liodden ☺️ Anonymkode: ec979...1ef Skal vi slå oss sammen og ødelegge? jeg vil ha Håvard🤣 Anonymkode: f2cc6...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #102 Del Skrevet 16. januar Adrenalina1 skrev (På 2.1.2025 den 13.49): Du tenner på det usunne?Ja,ja. God bedring. oversatt: hvordan VÅGER du å like tjukke jenter når jeg har jobbet sååååååå hardt for å være deilig.... jeg er deilig. ikke hun. åååååååhhhhhhhhh. meg deilig. Anonymkode: 35f3b...785 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordNord Skrevet 16. januar #103 Del Skrevet 16. januar rummyking skrev (På 31.12.2024 den 7.58): 160-170cm høy og rundt 70kg. brunette med blågrå øyne. Hår forbi skuldrene. Må ha glimt i øyet🤩 Må ha en myk og deilig rumpe🍑 I all forfengelighets navn så må jeg innrømme at dette gjorde dagen min! Du beskriver akkurat hvordan jeg ser ut, og hva mannen i mitt liv sier han setter pris på. T, er det deg?? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 16. januar #104 Del Skrevet 16. januar NordNord skrev (21 minutter siden): I all forfengelighets navn så må jeg innrømme at dette gjorde dagen min! Du beskriver akkurat hvordan jeg ser ut, og hva mannen i mitt liv sier han setter pris på. T, er det deg?? 😂 Hadde jeg bare vært så heldig så😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #105 Del Skrevet 18. januar Å reise / planlegge ferie bare meg og barna uten å ha han trassende på siden og er sur fordi ha n ikke får viljen sin. ( Er dødsliten etter hver ferie fordi alle MÅ bli med alt han sier siden han betaler ) Anonymkode: 010e6...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #106 Del Skrevet 18. januar Øst-asiatisk. Langt fyldig svart hår. 170-175 cm. ~50 kg. Store pupper. Liten rumpe. Anonymkode: 4424d...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #107 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Øst-asiatisk. Langt fyldig svart hår. 170-175 cm. ~50 kg. Store pupper. Liten rumpe. Anonymkode: 4424d...0bb Samme her, er utrolig svak for øst-asiatiske damer. Alltid vært siden puberteten 😄 Anonymkode: 9dc9e...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #108 Del Skrevet 18. januar Kate Hudson i Almost famous. Anonymkode: 631b9...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #109 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Å reise / planlegge ferie bare meg og barna uten å ha han trassende på siden og er sur fordi ha n ikke får viljen sin. ( Er dødsliten etter hver ferie fordi alle MÅ bli med alt han sier siden han betaler ) Anonymkode: 010e6...115 Feil kategori * Anonymkode: 010e6...115 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå