Stor pike Skrevet 31. desember 2024 #21 Del Skrevet 31. desember 2024 Ang truseinnlegg. Prøv truseinnlegg mot urinlekkasje. De er bredere og ligger godt i en vanlig truse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #22 Del Skrevet 31. desember 2024 Bomullstruse og tena lady, de har små og mellomstore innlegg. De minste ser ut som truseinnlegg. Jeg pleier å bruke de lange Anonymkode: 93146...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #23 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har også prøvd truseinnlegg for dette, men jeg svetter liksom "rundt" truseinnlegget, og det blir vått på stolen allikevel... Anonymkode: dfaa1...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #24 Del Skrevet 1. januar Jeg har det også sånn. Jeg synes det er bedre å ha litt kjønnshår enn å være helt glattbarbert. Jeg bruker alltid bomullstruser. Truseinnlegg gjør meg mer klam og svett, så det unngår jeg. Bytter truse når det blir for ille. Har også i perioder brukt stop24 kremen i lysken, det fungerer. Hvor bra det er på sikt er jeg usikker på.. Anonymkode: 55c82...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. januar #25 Del Skrevet 4. januar Tråden er ryddet for tull. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #26 Del Skrevet 5. januar Frem til du ev finner årsaken og bedring kan du prøve Tena slip maxi pro skin. De puster godt og fanger opp alt. Anonymkode: c053e...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #27 Del Skrevet 5. januar Jeg svetter og mye i underlivet. Bruker bind med vinger eller tørkepapir (ikke dopapir). Tar med ekstra truser. Anonymkode: 98e31...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #28 Del Skrevet 6. januar Her og! Bruker de største nattbindene konstant og bytter flere ganger om dagen.. Det hjelper i hvertfall på at det ikke synes igjennom.. Blir «dugg» på stoler osv etter meg uansett da. Anonymkode: 90006...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #29 Del Skrevet 6. januar Spar til hår, Ts. Å barbere seg er bare tull, og gjør det verre. Hår gjør det mer luftig der nede, det blir ikke hud mot hud. Truseinnlegg er bortkastet. Anonymkode: dfc15...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidars Skrevet 1 time siden #30 Del Skrevet 1 time siden Hvis noen har Hyperhidrose på hender og føtter eksempelvis. Jeg har et elektro antiperspirant apparat som er prøvd en gang ellers helt nytt, selges halv pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå