Gå til innhold

Jeg blir GALEN snart!!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har ikke sagt at jeg nødvendig vil ha noe seriøst, men å treffes innimellom er jo normalt når man prater konstant ?!? 

Anonymkode: 8541b...c9c

Jeg gjentar, du er et tidsfordriv. Samme greie som at folk surfer på tiktok. Han vil ikke engang treffe deg, må du ha det inn med teskje? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har kjæreste, samboer eller ektefelle. Og så er du litt spenning på si

Anonymkode: 1a2f8...3c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig  med de andre her . Det virker som  han har deg for sex , og at du er lett tilgjengelig.   

Gjør han annet en bare tlf sex , vise han interesse  for deg sånn generelt,  deg som person , åssen du har det , hva tenker du på - u name it.  For meg så virker  det som han er kun på sex.

Jeg kan fortelle deg at jeg snakker med en , en som er venn  og alt det der- jeg snakker med han 27/4 om alt og ingenting,  jeg har følelser han  og det vet han . Han  har ikke for meg ,  men vi er venner + vi gjør masse som kjærester gjør også , inkludert sex.   Han kan fint gi meg kompliment  og få meg til å føle den bestev.

Poenget  mitt er menn kan nesten gjøre hva som helst så lenge de får oppmerksomhet og sex uten det er forpliktelser.   Så om du virkelig  liker han  og at han er så fantastisk alt det der - så spør du han om han har følelser deg og  om han vil være sammen med deg. Jeg tror du kommer til å bli skuffet.

Endret av Marai
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du bør sette grensen selv her, er du intressert i noe seriøst med denne mannen må du sette ned foten og forklare at du helst vil møte han igjen om det skal bli noe mer mellom dere og vær klar på det. Trekk deg litt unna og unngå å svare en periode, er han ordentlig intressert vil han finne alle slags muligheter for å møte deg. 

Min nåværende kjæreste var også slik i førsten, ga litt mixed signals, treig med å møtes men kanskje ikke så intens på tlf enn han du dater. Jeg fikk mye hodebry av det for å si det slik og tilslutt gadd jeg ikke ta kontakt mer, da våknet han og snudde på flisa, gitt. Og det viste seg faktisk at han var mer intressert enn jeg trodde. Svaret er å ta litt avstand og være litt utilgjengelig 😅 la han stresse litt så møter han deg nok om han er ordentlig intressert.

Anonymkode: 4deb8...e5f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lett å finne tid til noen når kone og barn venter hjemme. Gi det litt tid sånn han får alt til å klaffe så skal du se han er mer gira! 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

fortalte om meg til venner

Hva fortalte han? At han endelig hadde funnet noen han kunne ha uforpliktende sex med? Et uforpliktende forhold til?  Som alltid er klar til tlf-sex?

Er du påkledd på kamerarullen hans, ts?

Anonymkode: c4dbd...6f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordlending skrev (2 timer siden):

Bor dere på samme sted? 

Nei, bor 13 timer unna hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marai skrev (2 timer siden):

Jeg er enig  med de andre her . Det virker som  han har deg for sex , og at du er lett tilgjengelig.   

Gjør han annet en bare tlf sex , vise han interesse  for deg sånn generelt,  deg som person , åssen du har det , hva tenker du på - u name it.  For meg så virker  det som han er kun på sex.

Jeg kan fortelle deg at jeg snakker med en , en som er venn  og alt det der- jeg snakker med han 27/4 om alt og ingenting,  jeg har følelser han  og det vet han . Han  har ikke for meg ,  men vi er venner + vi gjør masse som kjærester gjør også , inkludert sex.   Han kan fint gi meg kompliment  og få meg til å føle den bestev.

Poenget  mitt er menn kan nesten gjøre hva som helst så lenge de får oppmerksomhet og sex uten det er forpliktelser.   Så om du virkelig  liker han  og at han er så fantastisk alt det der - så spør du han om han har følelser deg og  om han vil være sammen med deg. Jeg tror du kommer til å bli skuffet.

Ja, vi snakket hovedsakelig mest om andre ting. Egentlig veldig lite seksuelt mtp hvor mye vi prater og det er det som gjør det spesielt. Han snakker mye om familien sin, viser meg interessene hans, snakker om vennene sine og ting som skjer. Nylig kjøpt seg hus og var voldsomt med å inkludere meg i prosessen. 

Han sier jo han ikke er med andre eller ikke har behov for å treffe andre? Selv når jeg sier det går fint?! Og han har vist tegn til å være små sjalu, ringe meg på byen og spurt om jeg drar hjem alene etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, vi snakket hovedsakelig mest om andre ting. Egentlig veldig lite seksuelt mtp hvor mye vi prater og det er det som gjør det spesielt. Han snakker mye om familien sin, viser meg interessene hans, snakker om vennene sine og ting som skjer. Nylig kjøpt seg hus og var voldsomt med å inkludere meg i prosessen. 

Han sier jo han ikke er med andre eller ikke har behov for å treffe andre? Selv når jeg sier det går fint?! Og han har vist tegn til å være små sjalu, ringe meg på byen og spurt om jeg drar hjem alene etc. 

Hva er det egentlig du spør om da ? Du prøver jo å mosi det vi sier her inne , om du ikke vil høre / eller tenke det stemmer ikke , da er det ikke vi til mye til hjelp . :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marai skrev (Akkurat nå):

Hva er det egentlig du spør om da ? Du prøver jo å mosi det vi sier her inne , om du ikke vil høre / eller tenke det stemmer ikke , da er det ikke vi til mye til hjelp . :)

Jeg spør om hvorfor han ikke vil treffe meg, eller gjør det vanskelig når han viser så mye interesse ellers. Jeg har sagt jeg ikke er ute etter noe seriøst i bunn og grunn! Men han har vist tegn til at han er intr i mer, med å være sjalu. Spurt om jeg har nevnt han til moren min? Og at jeg må hilse hun? Veldig mye rare ting å gjøre om du ikke genuint er intr. 
Og om han er såpass intr som han gir uttrykk for burde jo han være mer giret på å møte. Jeg har bare aldri opplevd en fyr som er så intens, men samtidig så vag på å møtes!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært interessert ville han ikke vært vag på å møtes, han hadde ønsket å møte deg. Han liker deg nok, men du er nok ikke den han venter på. Du blir holdt varm for da har han en retrett mulighet om det ikke dukker opp noe bedre (i hans øyne). 

Anonymkode: 3d45a...d39

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg spør om hvorfor han ikke vil treffe meg, eller gjør det vanskelig når han viser så mye interesse ellers. Jeg har sagt jeg ikke er ute etter noe seriøst i bunn og grunn! Men han har vist tegn til at han er intr i mer, med å være sjalu. Spurt om jeg har nevnt han til moren min? Og at jeg må hilse hun? Veldig mye rare ting å gjøre om du ikke genuint er intr. 
Og om han er såpass intr som han gir uttrykk for burde jo han være mer giret på å møte. Jeg har bare aldri opplevd en fyr som er så intens, men samtidig så vag på å møtes!?

Det har du jo fått svar på for lenge siden.

Anonymkode: 61c5b...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tror han ikke er helt der som du ønsker  for å  være helt ærlig,  og vi har gitt deg masse svar.  Og de fleste svarene går i ett - han er ikke helt der med deg , men må gi litt for at du ikke skal bli  borte   fra han.   Menn gjør masse for å holde på ei person som er kun for kos ,  eksempel  vise interesse,  osv.

Det kan godt hende vi her tar feil at han er interessert,  men at tiden ikke passer- eller at det er andre grunner som gjør det vanskelig  for han.  Men det vet vi ikke, og vi vet ikke hva han  tenker ,osv.  Det er kun han , så det du må gjøre for å få et bedre svar fra oss er å snakke isdenfor å spekulerer  på vis og hvordan.  

Endret av Marai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde han vært interessert ville han ikke vært vag på å møtes, han hadde ønsket å møte deg. Han liker deg nok, men du er nok ikke den han venter på. Du blir holdt varm for da har han en retrett mulighet om det ikke dukker opp noe bedre (i hans øyne). 

Anonymkode: 3d45a...d39

Dette her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men hvorfor treffer han ingen andre eller reagerer når jeg gjør det?  Krever jo noe av deg når du svarer 24/7. Du vier ikke så mye tid til en som du ikke er noe intr i? 

Du er et tidsfordriv for han samtidig som han holder deg varm i tilfelle han skulle kjenne på et sterkt behov for å få seg noe. Dessuten kan du ikke vite om, og eventuelt hvor mange andre, han treffer/har kontakt med. 

Du er (på vei inn) i en hekt som allerede har kostet deg mye krefter, tid og energi, og det kommer til å fortsette om du ikke tar grep. Så enkelt er det. Kutt kontakten og finn deg noen andre. 

Anonymkode: b0d72...894

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da kan du jo spørre han og ikke her inne...Bare spør rett ut. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er redd for å utvikle sterke følelser for deg og siden du er "out of his league ", og litt eldre, ville jo ikke det være noe lurt.

Anonymkode: eab47...e90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Lovebombing og Breadcrumbing! Hekta, forvirra og handlingslammet man blir. 

Dette er bare starten, så kutt ut mannen før han tapper deg helt, fysisk og emosjonelt. Er det drama, manipulering og fucking med følelser allerede nå, så vil det fortsette. At han viser sjalusi, kontrollerende adferd og eiesyke, betyr ikke nødvendigvis at han ønsker deg som kjæreste..

Anonymkode: 34b01...f61

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...