Gå til innhold

Jeg blir GALEN snart!!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nei, bor 13 timer unna hverandre. 

Anonymkode: 8541b...c9c

Da er det jo ikke bare å treffes heller... Den gangen dere møtte hverandre, hvorfor var det bare en dag? 

Og hvorfor stresser du så mye om du ikke er ute etter noe seriøst? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nordlending skrev (3 minutter siden):

Da er det jo ikke bare å treffes heller... Den gangen dere møtte hverandre, hvorfor var det bare en dag? 

Og hvorfor stresser du så mye om du ikke er ute etter noe seriøst? 

Fordi han sa i begynnelsen at han ikke ville at jeg skulle være med noen. Også begynte han smått å spørre. Derfor gir det meg dårlig samvittighet fordi han sier selv han ikke er med noen og ikke har planer om det. Når du ikke har planer om det og kun snakker sånn som dette her med meg så blir det automatisk mer «seriøst». I tillegg til at han ringer meg nesten ukentlig, vil ha bilder av meg hele tiden og er veldig kjærlig gjør det også at jeg ikke klarer å fly rundt. Men ser jo ikke problemet med å treffes 1 gang i mnd f.eks. Er jo ikke snakk om å møtes ofte… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fordi han sa i begynnelsen at han ikke ville at jeg skulle være med noen. Også begynte han smått å spørre. Derfor gir det meg dårlig samvittighet fordi han sier selv han ikke er med noen og ikke har planer om det. Når du ikke har planer om det og kun snakker sånn som dette her med meg så blir det automatisk mer «seriøst». I tillegg til at han ringer meg nesten ukentlig, vil ha bilder av meg hele tiden og er veldig kjærlig gjør det også at jeg ikke klarer å fly rundt. Men ser jo ikke problemet med å treffes 1 gang i mnd f.eks. Er jo ikke snakk om å møtes ofte… 

Kan jeg spørre hvor gammel du er? 

Anonymkode: 76c26...0d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

vil ha bilder av meg hele tiden

Dette betyr faktisk ikke en dritt.

Anonymkode: 61c5b...f0d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

vil ha bilder av meg hele tiden

Hvilke bilder da? Av deg med en kaffekopp eller av deg uten noe som helst?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hareena skrev (31 minutter siden):

Hvilke bilder da? Av deg med en kaffekopp eller av deg uten noe som helst?

Nakenbilder. Men det jeg irriterer meg over er at jeg har sendt han masse, men han lagrer kun de med ansiktet mitt med på! Og det begynte han ikke å gjøre før tja, siste mnd etter vi møttes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nakenbilder. Men det jeg irriterer meg over er at jeg har sendt han masse, men han lagrer kun de med ansiktet mitt med på! Og det begynte han ikke å gjøre før tja, siste mnd etter vi møttes 

Snille deg, han lagrer bildene i sin helhet der det måtte passe ham. Kan du være så snill å slutte å sende nakenbilder - uansett om du har møtt noen én gang, femti eller ikke i det hele tatt.

Jeg er redd han bare utnytter deg. Det hjelper ikke om du er pen og eldre enn ham, dette er ikke bra for deg.

Det kan framstå som du er en "gratis only fans" for ham og du fortjener bedre.

Se etter en likesinnet i nærmiljøet er mitt råd, IRL.

Endret av Hareena
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff du er så naiv at jeg får vondt i hodet. Håper du finner en som faktisk vil ha deg og setter pris på deg i 2025.

Anonymkode: 61c5b...f0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen i alle dager! Du er fryktelig naiv og setter deg selv i en potensielt veldig ubehagelig situasjon. 
Er du et voksent menneske? 

Anonymkode: 76c26...0d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende naken bilde med ansiktet  kan være risikabelt,  han kan bruke det mot deg - jeg sender aldri av meg og mitt ansiktet  dersom jeg  skulle . Og har igrunn sluttet med det . Men ikke send flere , og spesielt ikke med ansiktet ditt :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hjelp meg å forstå - jeg har snakket med en fyr i 4 mnd og møtt han en gang. Hadde sex, møtet var fantastisk, koste og var kjempe kjærlig i 1 døgn. Etter jeg dro sendte han en mld med en gang og ble enda mer intens. Ga meg komplimenter støtt og stadig, fortalte om meg til venner, sa han likte meg utrolig godt og ble mer engasjert. Vi snakker like mye til den dag i dag og jeg merker han åpner seg gradvis mer og mer opp. 

Her er greien - han er så forbanna vag på å møtes. Føler jeg må mase hull i hodet på han! Og han svarer alltid, men ofte unnvikende. Sånn var han allerede første møtet også, så ikke noe nytt. Da var det jeg som fikset alt for han så han trengte ikke å gjøre noe. Denne gangen må han fikse et par småting for å møtes, men han er unnvikende i form av å si - ja, skal se på det. Skal sjekke det ut, men sjekker jo aldri det ut. 

Normalt hadde jeg bare gitt opp og kastet inn håndkle og tatt det for et soleklar svar at han ikke var intr. Men her kommer det jeg irriterer meg over, han vil snakke med meg 24/7. Han vil FaceTime, ha tlf sex med meg, stalker some mine - liker alt. Når han er på byen går han hjem for å snakke i tlf med meg og ha tlf sex med meg - fremfor å møte andre. Han lagrer bilder han meg på kamerarull (noe han nylig har begynt med). Før lagret han kun i chat! Har sagt jeg kommer kanskje til å være med andre, og merker til slutt at han stilte seg negativ til det. Har vist tegn til å være småsjalu. Han sier han ikke har lyst til å være med andre ?!?!? 
Sier på fylla han har lyst til å reise med meg og reagerer på Snapchat kartet og når han er ute. Følger med etc. 

Jeg har ALDRI opplevd en fyr som er så intens, men samtidig så vag ? Sant skal være sagt at han er av den mer reserverte typen og det var jeg som måtte ta første steget for å være fysisk. Jeg merket at han var veldig nervøs, høy puls etc. Jeg vil vanligvis aldri unnskylde en fyr for å ikke møtes, fordi det er et soleklart tegn på at han ikke er intr. Men hvorfor i Helv*te bruke så mye tid og være så kjærlig med en du ikke vil treffe ? Sant skal være sagt at jeg er noen år eldre og man kan si at jeg er ut av hans liga rent utseende messig. Han påpeker hele tiden hvor flott jeg er. Dette er en mann med sjarm derimot og et glimt i øyet, noe som gjør han utrolig flott overordnet sett! 

Men HJELP! 

:opplyser: 

Holder du på å bli GALEN av et annet menneske, så har du to valg, enten bli GALEN eller ta avstand fra den personen som kan komme til å gjøre deg GALEN. 

:rope: 

Hvilket annet råd skulle noen egentlig gi deg :vetikke:  :svett:

Anonymkode: 475ed...ceb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere som svarer her i tråden være litt vennligere i tonen? 

TS trenger velmenende råd for å forstå at dette ikke er et kjæresteforhold liv laga.

Ps. Nakenbilde med eller uten hodet - alt er hodeløst, gjelder begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hjelp meg å forstå - jeg har snakket med en fyr i 4 mnd og møtt han en gang. Hadde sex, møtet var fantastisk, koste og var kjempe kjærlig i 1 døgn. Etter jeg dro sendte han en mld med en gang og ble enda mer intens. Ga meg komplimenter støtt og stadig, fortalte om meg til venner, sa han likte meg utrolig godt og ble mer engasjert. Vi snakker like mye til den dag i dag og jeg merker han åpner seg gradvis mer og mer opp. 

Her er greien - han er så forbanna vag på å møtes. Føler jeg må mase hull i hodet på han! Og han svarer alltid, men ofte unnvikende. Sånn var han allerede første møtet også, så ikke noe nytt. Da var det jeg som fikset alt for han så han trengte ikke å gjøre noe. Denne gangen må han fikse et par småting for å møtes, men han er unnvikende i form av å si - ja, skal se på det. Skal sjekke det ut, men sjekker jo aldri det ut. 

Normalt hadde jeg bare gitt opp og kastet inn håndkle og tatt det for et soleklar svar at han ikke var intr. Men her kommer det jeg irriterer meg over, han vil snakke med meg 24/7. Han vil FaceTime, ha tlf sex med meg, stalker some mine - liker alt. Når han er på byen går han hjem for å snakke i tlf med meg og ha tlf sex med meg - fremfor å møte andre. Han lagrer bilder han meg på kamerarull (noe han nylig har begynt med). Før lagret han kun i chat! Har sagt jeg kommer kanskje til å være med andre, og merker til slutt at han stilte seg negativ til det. Har vist tegn til å være småsjalu. Han sier han ikke har lyst til å være med andre ?!?!? 
Sier på fylla han har lyst til å reise med meg og reagerer på Snapchat kartet og når han er ute. Følger med etc. 

Jeg har ALDRI opplevd en fyr som er så intens, men samtidig så vag ? Sant skal være sagt at han er av den mer reserverte typen og det var jeg som måtte ta første steget for å være fysisk. Jeg merket at han var veldig nervøs, høy puls etc. Jeg vil vanligvis aldri unnskylde en fyr for å ikke møtes, fordi det er et soleklart tegn på at han ikke er intr. Men hvorfor i Helv*te bruke så mye tid og være så kjærlig med en du ikke vil treffe ? Sant skal være sagt at jeg er noen år eldre og man kan si at jeg er ut av hans liga rent utseende messig. Han påpeker hele tiden hvor flott jeg er. Dette er en mann med sjarm derimot og et glimt i øyet, noe som gjør han utrolig flott overordnet sett! 

Men HJELP! 

Sannheten er at du tror du har gjennomskuet menn, du tror du vet hvordan de fungerer. Så dukker det opp en mann som ikke følger det mønsteret du har skapt i ditt hode. Ha heller fokuset på dine egne grenser. Synes du hans oppførsel er ok? Liker du han? Behandler han deg slik du ønsker? 
Også er det på tide å slutte med å tro at alle menn er like, at om de gjør ditt er de datt, om de gjør datt er de ditt. Det fungerer ikke slik

Anonymkode: 11580...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han virker jo interessert, etter mitt syn. Dersom det største problemet er at han ikke tar initiativ til å møtes, så får du gi han et ultimatum: «Hør her, jeg liker deg og synes det virker som du liker meg og. Men vi må møtes for å kunne bli bedre kjent, ellers ser jeg ikke poenget. Dersom du nå planlegger å komme til meg, så ordner det seg kanskje, dersom ikke tenker jeg at vi ikke treffes mere!»

Anonymkode: 4e010...cdf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange tråder skal du skrive om det samme her inne!?!

Anonymkode: 078a8...2d3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.12.2024 den 13.39):

Ja, vi snakket hovedsakelig mest om andre ting. Egentlig veldig lite seksuelt mtp hvor mye vi prater og det er det som gjør det spesielt. Han snakker mye om familien sin, viser meg interessene hans, snakker om vennene sine og ting som skjer. Nylig kjøpt seg hus og var voldsomt med å inkludere meg i prosessen. 

Han sier jo han ikke er med andre eller ikke har behov for å treffe andre? Selv når jeg sier det går fint?! Og han har vist tegn til å være små sjalu, ringe meg på byen og spurt om jeg drar hjem alene etc. 

Starter navnet på L? 

Anonymkode: d073c...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor 13!!! Timer unna?? Og du synes det er rart at han vil holde forholdet virituelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...